• Bonjour,

    Gisteren was ik met een vriendin van mij in de stad. We hadden nieuwe kleding nodig, het regende eventjes niet en we moesten gewoon weer even de stad in. :') '
    Toen we in een winkel stonden hadden we bedacht dat we kleding aan gingen doen die totaal uit onze comfortzone lagen. En als het om kleding gaat is mijn comfortzone enorm klein. Ik heb 2 soorten looks en daar lijkt gewoon bijna alles op. Ik durf eigenlijk ook nooit iets totaal nieuws aan te trekken omdat het misschien gaat opvallen en mensen het niet leuk vinden.

    Maar op een gegeven moment had ik dus een jurk aan. (Let niet op mijn hoofd, dankjewel) En eerlijk? Ik vond het bijna leuker dan mijn normale kleding. Het felle en meisjesachtige liet me me voelen als.... een echt meisje. :') Hoe graag ik het ook wou kopen en meteen aantrekken, ik heb het niet gedaan. :c

    Zouden jullie van de een op de andere dag totaal verschillende kleren aantrekken?
    Sorry voor het zeuren. ;$


    wat was dit ookalweer

    Thuis wel, niet naar school :')
    Ik ging laatst voor het eerst in een rokje naar school - en een uur heen en terug fietsen in een rokje - en het voelde best ongemakkelijk.

    Het jurkje staat je trouwens erg leuk!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Als jij je er mooi in voelt, moet je er gewoon voor gaan. Ik vind het je erg leuk staan. Het leven is te kort om telkens maar in hokjes te denken, vooral wat kleding betreft. Gewoon uit die comfortzone stappen van tijd tot tijd. (:


    ars moriendi

    Ik heb dat op een gegeven moment wel gedaan.
    Wilde van mijn kinderlijke look af, en nu draag ik blousjes etc waarvan ik al echt complimenten mee krijg dat ik er zo volwassen uit ziet!!!
    Dusja ik ben op een dag de primarkt in gegaan en heb van alles gekocht waarvan ik dacht dat de "oude" linda het nooit zou kopen omdat ze te onzeker is.

    Maar wel jammer dat je hem niet gekocht heb want het staat je echt heel erg leuk!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dankjulliewel! ^^ Ik kan altijd nog teruggaan en hem wel kopen.
    Maar fijn om te horen dat jullie hem leuk vinden c:


    wat was dit ookalweer

    Ach, ik wissel vaak van kledingstijl. De ene week baseer ik mijn kleding en make-up op Avril Lavigne, en de andere week zie ik eruit als een schattig, zuurstokroze meisje. Soms ben ik harstikke net gekleed, en de andere dag draag ik weer een vestje en een saaie, grijze broek. :')
    Als jij je lekker voelt in die kleding, moet je het gewoon kopen en aantrekken. Het staat je ook nog eens hartstikke goed. c;

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 14:51 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I like it!

    Uhm om eerlijk te zijn maakt 't me niet zo heel veel uit wat ik aan heb. Ik ga even goed met een rok als een jogging broek naar school. Het enige wat ik nooit aan zou trekken is erg strakke kleding.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je je er goed in voelt moet je het kopen. Ik was vroeger het type jeans met bandshirt en nu draag ik heel graag kleedjes. Soms moet je gewoon eens iets anders kopen. En er is niks leukers om je eens als een echt meisje te voelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nogmaals, bedankt! ^^
    Ik denk dat ik hem binnenkort ook ga kopen, als ik heb bedacht wat voor schoenen ik erbij aan ga trekken :')


    wat was dit ookalweer

    ^ Ballerina's? Ik zou het zelfs nog klaarspelen om mijn Vans op zulke jurkjes te dragen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat kan ik nog wel proberen, tot nu toe heb ik nog niet echt leuke gevonden maar never give up ^^


    wat was dit ookalweer

    Staat je echt heel leuk!

    Aahh Tamara die is echt leuk o:
    Zeker kopen (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Hij staat je wel echt heel leuk! Maar ik snap best dat je hem niet gekocht hebt aangezien ik precies weet wat je bedoelt. Ik heb dat best vaak, helaas. Dan durf ik het alleen te kopen als degene die bij mij is er zeker van is dat het leuk staat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Staat je echt hartstikke leuk joh! De kleur past ook erg goed bij je haar!

    Ik zie er eigenlijk elke dag anders uit, haha. Ik hou van de laatste mode, maar ook van gothic of lolita. Meestal combineer ik een h&m jurkje met wat leuke accessoires, of doe ik stoere sneakers onder een jurk aan. Bandshirts, lieve jurkjes met bloemenprintjes, basics en blazers, vraag het en ik heb het waarschijnlijk in mijn kast hangen. c:


    Searching heavens for another earth

    Die staat je echt heel mooi!
    Mijn stijl is en blijft voorlopig gewoon gothic/emo c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.