• Bonjour,

    Gisteren was ik met een vriendin van mij in de stad. We hadden nieuwe kleding nodig, het regende eventjes niet en we moesten gewoon weer even de stad in. :') '
    Toen we in een winkel stonden hadden we bedacht dat we kleding aan gingen doen die totaal uit onze comfortzone lagen. En als het om kleding gaat is mijn comfortzone enorm klein. Ik heb 2 soorten looks en daar lijkt gewoon bijna alles op. Ik durf eigenlijk ook nooit iets totaal nieuws aan te trekken omdat het misschien gaat opvallen en mensen het niet leuk vinden.

    Maar op een gegeven moment had ik dus een jurk aan. (Let niet op mijn hoofd, dankjewel) En eerlijk? Ik vond het bijna leuker dan mijn normale kleding. Het felle en meisjesachtige liet me me voelen als.... een echt meisje. :') Hoe graag ik het ook wou kopen en meteen aantrekken, ik heb het niet gedaan. :c

    Zouden jullie van de een op de andere dag totaal verschillende kleren aantrekken?
    Sorry voor het zeuren. ;$


    wat was dit ookalweer

    Leuke jurk^^

    eerst was ik compleet emo/ gothic en nu eigen vanalles wat maar toch steeds punk achtige, eigenwijze stijl^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dank jullie wel! ^^
    Waarschijnlijk ga ik aan het eind van de maand de jurk kopen+schoenen ^^


    wat was dit ookalweer

    Ja. Ik heb van de een op de andere dag - toen ik eindelijk het zelfvertrouwen had - strakke jurkjes, high waisted rokken/broeken, crop tops en cut-out boots gekocht. Gewoon omdat ik toe was aan verandering nadat ik flink was afgevallen ^^ Vond altijd dat ik dat soort kleding niet aankon, tot ik het een keer aantrok in een winkel haha.


    To infinity and beyond •

    Tenace schreef:
    Bonjour,

    Gisteren was ik met een vriendin van mij in de stad. We hadden nieuwe kleding nodig, het regende eventjes niet en we moesten gewoon weer even de stad in. :') '
    Toen we in een winkel stonden hadden we bedacht dat we kleding aan gingen doen die totaal uit onze comfortzone lagen. En als het om kleding gaat is mijn comfortzone enorm klein. Ik heb 2 soorten looks en daar lijkt gewoon bijna alles op. Ik durf eigenlijk ook nooit iets totaal nieuws aan te trekken omdat het misschien gaat opvallen en mensen het niet leuk vinden.

    Maar op een gegeven moment had ik dus een jurk aan. (Let niet op mijn hoofd, dankjewel) En eerlijk? Ik vond het bijna leuker dan mijn normale kleding. Het felle en meisjesachtige liet me me voelen als.... een echt meisje. :') Hoe graag ik het ook wou kopen en meteen aantrekken, ik heb het niet gedaan. :c

    Zouden jullie van de een op de andere dag totaal verschillende kleren aantrekken?
    Sorry voor het zeuren. ;$


    Dat heb ik nou ook! Meestal vind ik de kleding super leuk maar ben ik bang dat andere het niks vinden en dan schaam ik me dus... Tja maar 'bout you. Dat jurkje staat je super leuk! En je hebt nu ook alle rede om een jurkje aan te trekken, aangezien het zomer is ^^ ik zou zeggen: kopen! En eigenlijk moet je vooral dragen wat jij mooi vindt. Wat andere denken van je kleding doet er niet toe. x

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 21:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind het altijd zo stoer als mensen zijn van I don't care. Gewoon doen wat je wilt. :')

    @Lithos Maar echt, zoals iedereen hier ook zegt. Als jij het mooi vind, gewoon doen. ^^


    wat was dit ookalweer

    Staat je echt supermooi!
    En ik hou er van om elke dag iets anders te hebben, ik heb ook in mijn kast echt van alles wat :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Het staat je echt geweldig :3


    26 - 02 - '16

    Hij staat je echt heel leuk!
    Ik draag nooit rokjes of jurkjes maar soms vind ik ze zo leuk dat ik ze niet kan laten hangen. Toch voel ik me er dan heel onzeker in als ik het draag en ga ik niet verder dan de achtertuin.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dankjulliewel! ^^

    @Neverlands Dat heb ik ook altijd, dan zit ik zo in mijn achtertuin en moet ik iets doen van mijn moeder. Maar durf ik de deur niet meer uit :c


    wat was dit ookalweer

    Het jurkje staat je echt leuk!
    Zelf heb ik niet echt een speciale kledingstijl, dus probeer ik me ook maar zo min mogelijk zorgen te maken over wat anderen van mijn kleding vinden.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Het jurkje staat je wel goed! Jammer dat je hem niet hebt gekocht. Het is altijd een beetje spannend om iets nieuws te proberen, maar waarom niet? Geef het een kans. ;) Het is juist mooi als je jezelf blijft ontwikkelen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Naja mij stijl is wel veranderd en heb meer kleurtjes aan tegen woordig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pff, wat doe je nou. Waarom kocht je het niet? Het staat je zo mooi!


    Some people are art and do art at the same time

    Dankjulliewel ^^
    Mensen op quizlet zijn echt veel te lief :')


    wat was dit ookalweer

    Pama schreef:
    Pff, wat doe je nou. Waarom kocht je het niet? Het staat je zo mooi!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!