• God, ik had me maar weer eens actief gemaakt op interpals en bam. Ik krijg alleen maar berichtjes van dudes uit Turkije, Marokka en Indonesië. Ik ben niet eens blond!
    En ze zijn natuurlijk allemaal héél knap en kunnen geweldig goed Engels (Ik citeer: i want meet good friend)

    Haha wauw, zitten er eigenlijk nog meer mensen van jullie op interpals? Of andere profielensites? En wat zijn de gekste mensen die je daar hebt aangetrokken of bent tegengekomen? :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 16:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nog nooit van gehoord. Haha. Maar blijkbaar trek je jongens aan ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pacifique schreef:
    Hey, daar zit ik ook op. Alleen niet meer zo vaak als in het begin (:
    Ik krijg ook allemaal berichten van dudes uit Turkije haha.


    Zijn het bij jou ook of patsers of nerds? :'D ik had ook een berichtje van een soort monnik uit jakarta.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    No hahaha dat zou ik niet durven ;d Vroeger, voor kik (owatdan ook) bestond zat ik op Omegele soms te praten maar ja dan moest je het al hebben dat je een redelijk persoon tegen kwam.


    effort never betrays you

    Hashirama schreef:
    Skype, maar dat zijn bijna altijd Nigeriaanse vrouwen die achter m'n opa aan zitten.



    hahahahahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dosed schreef:
    No hahaha dat zou ik niet durven ;d Vroeger, voor kik (owatdan ook) bestond zat ik op Omegele soms te praten maar ja dan moest je het al hebben dat je een redelijk persoon tegen kwam.


    Op Omegle moet je gewoon gelijk zeggen dat je geen zin hebt in sexueel gedoe en dat de persoon weer weg mag gaan als hij/zij dat wél wil. Dan vind je snel genoeg wél gezellige mensen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Asami schreef:
    (...)

    Zijn het bij jou ook of patsers of nerds? :'D ik had ook een berichtje van een soort monnik uit jakarta.


    Zijn allemaal patsers haha, zo zien ze er wel uit tenminste.

    Ja ik! Haha zoek mij, ik ben Jennifer95. Ik negeer echt driekwart van alle berichten die binnenkomen, omdat de meeste inderdaad gewoon van die enge dudes zijn :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb ooit ook op zoiets gezeten door een vriendin (naam vergeten van die site) maar echt, na één dag had ik het wel gezien en ben ik er nooit meer op gekomen. Niets voor mij O_o


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Meestal mijd ik dat soort sites maar, uit angst wat voor soort mensen ik daar zal tegenkomen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .