• Hallo Q'ers die een vriend(in) hebben (gehad),

    A.s. 27 mei vieren mijn vriend en ik ons vijfjarig jubileum en ik heb inspiratie nodig voor een cadeau dat ik aan hem kan geven.
    Afgelopen Valentijnsdag heb ik al een Bluetooth koptelefoon cadeau gedaan die hij al heel lang wilde hebben.
    Dus moet ik op zoek naar een cadeau voor ons jubileum dat die koptelefoon evenaart.

    Daarom mijn vraag: "Wat hebben jullie in het verleden cadeau gedaan aan jullie vriend(in)?"


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben lonely maar ik zou zelf echt vallen voor zelfgemaakte dingen. Iets als fotoboekjes, potten met briefjes bv 5 dingen waar je van houd bij hem, 5 x dat hij je aan t lachen maakt etc


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zit nog lang niet aan de vijf jaar, maar als het zo ver is werk ik normaal wel al, dus dan zou ik een citytripje cadeau doen denk ik!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik zit nog lang niet aan de vijf jaar, maar als het zo ver is werk ik normaal wel al, dus dan zou ik een citytripje cadeau doen denk ik!

    Een heel leuk idee, alleen zit mijn vriend in het tweede jaar van de uni en alleen als de tentamens net achter de rug zijn, heeft hij het even rustig.
    Dus ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden. ):


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    IrishNialler schreef:
    Ik ben lonely maar ik zou zelf echt vallen voor zelfgemaakte dingen. Iets als fotoboekjes, potten met briefjes bv 5 dingen waar je van houd bij hem, 5 x dat hij je aan t lachen maakt etc

    Dat klinkt echt wel heel leuk. Dan zou ik van die dingen kunnen schrijven om hem op te fleuren als het wat minder gaat en die dan in een grote pot doen. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Firtherton schreef:
    (...)
    Dat klinkt echt wel heel leuk. Dan zou ik van die dingen kunnen schrijven om hem op te fleuren als het wat minder gaat en die dan in een grote pot doen. ^^

    Je kunt met allerlei herinneringen of wat ik laast op pinterest zag was een doos vol enveloppen en daarop open when .... dus open when your sad en dan een lief berichtje of een bon voor uit eten te gaan. Zo kun je makkelijk en snel iets bedenken en heel het jaar ervan genieten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vorig jaar waren wij 1 jaar samen en toen heb ik een pot gemaakt met 37 briefjes: 1 briefje voor elke vrijdagavond tot Oud & Nieuw. Daarop stonden dan dingen die we nog als date zouden doen (zoals uiteten en dan als eerste het dessert bestellen en als laatste de soep), liedjes die onze relatie omschreven, en dingen die ik zo leuk aan hem vond.

    Als wij ons 5-jarig jubileum hebben, zou ik heel graag eens naar een schietbaan willen met z'n tweeën, dat is echt een (natte :9~ jk) droom van mij.

    Je zou ook iets met wellness kunnen doen.


    oi, suzy

    Roach schreef:
    Vorig jaar waren wij 1 jaar samen en toen heb ik een pot gemaakt met 37 briefjes: 1 briefje voor elke vrijdagavond tot Oud & Nieuw. Daarop stonden dan dingen die we nog als date zouden doen (zoals uiteten en dan als eerste het dessert bestellen en als laatste de soep), liedjes die onze relatie omschreven, en dingen die ik zo leuk aan hem vond.

    Als wij ons 5-jarig jubileum hebben, zou ik heel graag eens naar een schietbaan willen met z'n tweeën, dat is echt een (natte :9~ jk) droom van mij.

    Je zou ook iets met wellness kunnen doen.

    Wat een leuk cadeau!
    Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen op de "schietbaan", omdat we allebei lid waren van de handboogvereniging in onze gemeente (ik nog steeds, hij niet meer). ^^

    Ik neig nu wel steeds meer naar een pot met briefjes geven als cadeau.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."