• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    Meisjes
    - Scarlett Aubrey Foster ll Malfoy
    - Arlynn Elizabeth Odair ll Rider
    - Layla Saldana ll Espada
    - Nova Bethany Noisette ll Caelestis
    - Carissa June Myra Baldwin ll Mamo

    Jongens- Earl Benedict Geoffrey of York ll WenseKronik
    - Maximilian "Max" Austin Lloyd Vanleer ll Kirk
    - Phillip Matthieus O'Pry ll Sempre
    - CJ Aiden Suarez ll Butera
    - Sydney Milan Rivellino ll Tootles


    Invullijst
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra(Nieuweling of niet) :


    Regels
    - één personage per persoon.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen ruzie OOC.
    - Ik verwacht dat je minimaal 3x per week reageert. Ik wil geen eendagsvliegjes.
    - Ongeveer 200 woorden per post zou wel moeten lukken
    - Geen personages van andere besturen zonder toestemming.
    - Ze leven alllemaal in èèn huis.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Yes, dan kan ik zodra ik tijd, inspiratie en zin heb posten ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Het is al veranderd in het speeltopic ^^. Ookal twijfel ik nog over het zwembad.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nog even als reactie op het feit dat je ook je personage naar iemand toe kan sturen: ik vind het altijd zo..ja... bot om een gesprek te onderbreken, dus daarom vraag ik het altijd. Er was en is ook niemand zonder gesprekspartner, dus tja...

    Iemand voor Arlynn?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Nog even als reactie op het feit dat je ook je personage naar iemand toe kan sturen: ik vind het altijd zo..ja... bot om een gesprek te onderbreken, dus daarom vraag ik het altijd. Er was en is ook niemand zonder gesprekspartner, dus tja...

    Iemand voor Arlynn?
    Joa misschien? Het zou ook goed uitkomen door de geschiedenis.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Key key. Dat wordt leuk ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn laptop is gisteren gecrasht, waardoor ik niet veel zal kunnen posten de komende tijd! )':


    Tell me about it, stud.

    Ik heb de afgelopen paar dagen vrijwel geen tijd gehad om iets te posten, maar de komende dagen heb ik weer voldoende tijd!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jammer dat deze RPG een soort van doodloopt. Niet dat j altijd moet reageren en sommige mensen hebben zo hun reden gezegd, maar vind het een beetje jammer dat niemand reagert.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wacht op Espada, gezien Arlynn niet de kamer uit kan lopen zonder reactie op haar oh zo vriendelijke begroeting. Morgen moet ik helpen met de kamer van mijn oma leeghalen en overmorgen werken, dus dan kan ik maandag denk weer reageren -als ik niet meer hoef te wachten-, of het moet ergens tussendoor kunnen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Oeppsss sorry ik ga reageren! :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Haha, geeft niet. Zolang duurde het nog niet... Denk eigenlijk ook niet dat wij degenen zijn die dit dood laten bloeden? c;

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 21:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaha nee, denk ik ook niet c:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Is er anders iemand die er met Sydney wilt meeten? C;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Carrie en Sydney kunnen wel meeten, Anouk?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Carrie en Sydney kunnen wel meeten, Anouk?


    Yesss, is gut C;


    Everything is illuminated by the light of our past.