• Hi! Ik had inspiratie maar ben nu dus op zoek naar een titel. Weet iemand iets?

    Plot -als je het einde niet wilt weten, kijk dan niet naar de spoiler-:

    (hoofdpersoon) heeft een zware jeugd gehad. Ze herinnert zich de eerste acht jaar van haar leven niet en omdat ze van pleeggezin naar pleeggezin werd gestuurd heeft ze niet veel geleerd. Haar moeder kent ze niet, haar vader zit al zolang ze zich kan herinneren in de gevangenis, voor wat weet ze niet.
    Wanneer (vader) word vrijgelaten wil hij meteen verantwoordelijkheid nemen voor (hoofdpersoon)'s opvoeding. Na een proces van drie maanden word de voogdij aan hem overgedragen en, hoewel jeugdzorg haar nog steeds een keer per maand voor een gesprek zal oproepen, trekt (hoofdpersoon) bij (vader) in.
    Hoewel (vader) geen onaardige man is en (hoofdpersoon) met open armen op haar nieuwe school word ontvangen -iets wat op andere scholen nog wel eens anders is geweest-, merkt (hoofdpersoon) al snel dat ze geen goeie draai kan vinden in haar nieuwe omgeving.
    Dr. (psycholoog), haar kinderpsycholoog en begeleider, stelt uiteindelijk voor dat (hoofdpersoon) een dagboek gaat bijhouden en hoewel ze dit al meerdere malen zonder succes geprobeerd heeft, stemt (hoofdpersoon) hier alsnog mee in. Maar, zodra ze begint te schrijven merkt ze dat haar fantasie haar naar plekken kan brengen waar ze nog nooit van had durven dromen. In plaats van een dagboek te beginnen, begint ze een fantasie boek met zichzelf als hoofdpersonage.
    In haar verhaal, (titel), verslaat ze draken, heeft ze bijzondere krachten en is ze de uitverkorene, maar in het echte leven gaat haar gezondheid met de dag achteruit en raakt ze al snel in en depressie.
    (Hoofdpersoon 2) merkt dat zijn klasgenoot dunner, vermoeider en ziekiger word, en besluit haar te helpen. Zijn idee is om een vriend voor haar te zijn, maar vooral niet al te vast in haar net verstrikt te raken.
    Het tegenovergestelde gebeurd: (Hoofdpersoon) gaat geestelijk en lichamelijk steeds verder achteruit en ondanks dat word (hoofdpersoon 2) al snel verliefd op haar.
    Kan hij haar helpen, of zullen beide harten gebroken worden?

    Aan het einde van het verhaal blijkt (vader) (hoofdpersoon) lichamelijk te misbruiken en blijkt het ook dat (hoofdpersoon)'s fantasie wereld een manier was om hier aan te ontsnappen. Aan het einde komt (hoofdpersoon) er ook achter dat haar moeder toen ze drie was vertrok en (vader) haar toen ook al lichamelijk misbruikt heeft. Ze krijgt een soort van gelukkig einde omdat de ouders van (hoofdpersoon 2), die al eerder pleegkinderen hebben gehad, aanbieden haar in huis te nemen tot ze 18 is, zo nodig nog langer. (hoofdpersoon) en (hoofdpersoon 2) blijken in de epiloog, die zich tien jaar later afspeelt, getrouwd te zijn en in verwachting van hun eerste kind. Er word echter aangegeven dat, zelfs met therapie, (hoofdpersoon) nooit helemaal over wat er gebeurd is heen komt.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 19:45 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Prisoned
    Eight Years
    Daydreaming
    My Fantasy
    Ignore
    The Journal
    The Autoress
    Papa


    Not all those who wander are lost.

    Another Story?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb geen idee, maar wil je me waarschuwen als je hem op Q zet en ermee begint?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb geen idee, maar wil je me waarschuwen als je hem op Q zet en ermee begint?


    That is a perfect copy of reality.

    Dagboek der verdrukking.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Woordenvlucht /Vlucht in woorden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scribe schreef:
    Ik heb geen idee, maar wil je me waarschuwen als je hem op Q zet en ermee begint?

    Mijn dagboek
    Mijn fantasie

    Sorry, wist niks anders. Wil jij mij wel waarschuwen als je hem op Q zet?


    Physics is awesome

    Dandy schreef:
    Woordenvlucht /Vlucht in woorden


    Deze zijn leuk! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    The rape

    Mijn dagelijkse dagboek
    Het dagboek van mijn leven

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 12:03 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Ik ben al n tijdje aan het werk en dit verhaal en zal het binnekort op Q plaatsen. Iedereen die daar om vroeg krijgt dan een waarschuwing :) srry voor afkortingen/spellingsfouten. Zit op mn mobiel.
    Daar aan wil ik toevoegen dat jullie titels allemaal erg mooi vind, maar dat ik nog altijd niet heb besloten wat het wordt: nog een surprise dus!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 14:42 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Mij mag je ook wel waarschuwen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    Mij mag je ook wel waarschuwen ^^


    Komt goed :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Het Engelse Escapism betekent iets als vluchten uit de realiteit, dat heb ik altijd een mooi woord gevonden.

    De verhaallijn klinkt al super, wauw, ik ben onder de indruk. Ga je deze delen op Q? En heb je nog hulp nodig met de namen? X x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell