• Ik zou graag een voetbalverhaal schrijven. Vroeger schreef ik hier zeer veel story's, maar daarmee was ik gestopt en aangezien het wk kreeg ik terug schrijfkriebels. Zou er iemand kandidaat zijn om een story samen te schrijven?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil in principe wel, maar ik schrijf wel totaal niet snel en veel, haha.
    Heb je misschien wel een stukje dat je hebt geschreven? Want het kan best zijn dat je een totaal verschillende schrijfstijl hebt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    Ik wil in principe wel, maar ik schrijf wel totaal niet snel en veel, haha.
    Heb je misschien wel een stukje dat je hebt geschreven? Want het kan best zijn dat je een totaal verschillende schrijfstijl hebt.

    ik heb nog een one direction story offline staan, maar dat is een jaar geleden dat ik die geschreven heb dus ik denk dat mijn schrijfstijl wel verbeterd is. Ik wil gerust wel een paar hoofdstukjes doorsturen via privébericht ofzo als je dat wilt, haha


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil ook wel, haha. Heb op het moment ook een verhaal online staan, dus je kunt me altijd berichten! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ligt eraan wat voor een voetbalverhaal


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben wel geïnteresseerd


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben ook wel geïnteresseerd. Ik vind het erg leuk om voetbal verhalen te schrijven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik ben ook wel geïnteresseerd. Ik vind het erg leuk om voetbal verhalen te schrijven.