• Want ik ben op dit behoorlijk boos op een vriend van me en eigenlijk is het om een hele domme reden.

    Gisteren was een verjaardagsfeest, en toen was ik even afgezonderd met een jongen. Uiteindelijk waren we met elkaar gegaan. Toen wou de vriend waarmee ik daar was gekomen weer naar huis, geen probleem maar blijkbaar had hij lang voor me lopen zoeken. Toen had hij ons gevonden, en werden er meteen andere dingen geconcludeerd.
    En nu zit iedereen de hele tijd te zeuren dat ik seks zou moeten hebben gehad met die jongen, terwijl er in feite niks is gebeurd. En daar word ik een beetje zat van. Vooral als er dan op een instagram foto toespelingen worden gemaakt, over het voorval, door die vriend. Uhm ga weg.
    Dus hebben jullie tips om een beetje rustig te blijven, zodat ik niet linea directa naar zijn huis ga om zijn hoofd in de wc te drukken?


    Alleen maar tranen van geluk

    Probeer dingen te zoeken die je afleiden, je opjagen om de dingen wat andere zeggen negeer je beter, ook al is dat vaker makkelijker gezegd dan een ander. Jij weet zelf wat waar is, laat hun maar zeveren. Laat het even voor wat het is en probeer daarna misschien rustig met die personen te praten? Doe nu gewoon dingen die je leuk vindt en die zorgen dat je niet aan dit voorval denkt.


    16 - 09 - '17

    Volgens mij mis ik een paar stappen :P
    Sinds wanneer is het zo dat als een jongen en een meisje bij elkaar staan, ze gelijk seks moeten hebben gehad?
    De laatste keer dat ik mij nog kon herinneren, zaten er nog een paar stapjes tussen.

    Maar wat ik zou doen, is gewoon bekennen, terwijl er niets is gebeurd xD
    Al is het om ze voor de gek te houden :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik neem meestal een koude douche als ik erg boos ben, of ik ga even met de hond wandelen om af te koelen. Vaak werkt het ook om opzwepende muziek te luisteren en te gaan sporten, dan kun je ook direct je agressie omzetten in beweging.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rewrite schreef:
    Volgens mij mis ik een paar stappen :P
    Sinds wanneer is het zo dat als een jongen en een meisje bij elkaar staan, ze gelijk seks moeten hebben gehad?
    De laatste keer dat ik mij nog kon herinneren, zaten er nog een paar stapjes tussen.

    Maar wat ik zou doen, is gewoon bekennen, terwijl er niets is gebeurd xD
    Al is het om ze voor de gek te houden :P


    Haha, nou we lagen in het stro, dus heel onschuldig zag het er niet uit. Het zal wel grappig zijn, maar zijn hoofd in de wc drukken vind ik nog grappiger op dit moment.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    (...)

    Haha, nou we lagen in het stro, dus heel onschuldig zag het er niet uit. Het zal wel grappig zijn, maar zijn hoofd in de wc drukken vind ik nog grappiger op dit moment.


    Hmmm tja, dan vraag je er wel een beetje om :P
    Maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje kinderachtig hoor. xd
    Ik bedoel, het blijft toch jouw zaak wat je doet en met wie je iets doet.
    Wrm moet altijd iedereen zich daarmee bemoeien? :P
    Dat snap ik nooit echt xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Hmmm tja, dan vraag je er wel een beetje om :P
    Maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje kinderachtig hoor. xd
    Ik bedoel, het blijft toch jouw zaak wat je doet en met wie je iets doet.
    Wrm moet altijd iedereen zich daarmee bemoeien? :P
    Dat snap ik nooit echt xd

    Seks in het stro is zó vorig jaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Seks in het stro is zó vorig jaar.


    Ik kan je eerlijk vertellen dat het mij weinig uitmaakt van welk jaar het is :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Ik kan je eerlijk vertellen dat het mij weinig uitmaakt van welk jaar het is :P

    Het zou je toch moeten boeien. :Y) Levenskwesties!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Seks in het stro is zó vorig jaar.


    Prikkelend vooral (nerd)


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    (...)

    Prikkelend vooral (nerd)

    Nu ik er zo over nadenk, had je gewoon seks moeten hebben. Lekker retro.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rowling schreef:
    (...)

    Prikkelend vooral (nerd)


    Whahahahah lolololo xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Van mij mag je eigenlijk best boos zijn... Ik zou het ook niet tof vinden. Maar goed, om af te koelen zou ik gewoon je gedachten er vanaf proberen te zetten. Jij en die jongen weten hoe het zit en dat is het belangrijkst.


    Hamartia

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het zou je toch moeten boeien. :Y) Levenskwesties!


    Wie wil je boeien in het stro?


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Wie wil je boeien in het stro?

    Jou! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jou! :Y)


    Zo'n onorgineel antwoord. Gaaaaap.


    quidquid excusatio prandium pro