• Hoi!

    Ik ga zeer binnenkort met een nieuwe story beginnen en heb een cover nodig! Ik ben zelf geen ster met al die foto bewerk programma's dus vandaar de vraag of iemand tijd en zin heeft er 1 voor mij te maken?

    Graag de volgende plaatjes / foto's erin verwerken (ik sta ook open voor andere ideeën! !)

    deze

    deze

    en deze!

    Het is dus een voetbal story die zich deels afspeelt op het wk en deels erbuiten. Met het Duitse elftal in de hoofdrol.

    Ik maak uiteindelijk een keuze tussen de inzendingen, dus kom maar op met die mooie ontwerpen!

    (flower)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 21:01 ]


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Het is vrijwel onmogelijk met die foto's te werken, sorry.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Die eerste foto is te klein en die met dat meisje, daar loopt een lijn met tekst door. Misschien op zoek gaan naar nieuwe en betere foto's?


    16 - 09 - '17

    Ik ben echt gewoon heel slecht in covers maken sinds ik geen PowerPoint meer heb, maar ik ga wel een abo nemen als je story online staat :Y)
    Omdat ie over Duitsland gaat ghehehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    24601 schreef:
    Het is vrijwel onmogelijk met die foto's te werken, sorry.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hoe groot moeten de foto's dan zijn?
    En aan wat voor eisen moeten ze voldoen? (Sorry heb hier echt 0 ervaring mee..)


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Vamos schreef:
    Hoe groot moeten de foto's dan zijn?
    En aan wat voor eisen moeten ze voldoen? (Sorry heb hier echt 0 ervaring mee..)


    De groottes moeten ongeveer gelijk zijn (of je moet ze toch kunnen resizen (ben het Nederlandse woord even kwijt) naar ongeveer hetzelfde formaat. De verhoudingen van de foto's zijn het best een soort van evenredig) en je moet ervoor zorgen dat er geen tekst op je foto staat. Bij dat meisje loopt er zo ongeveer op een kwart van de foto tekst en dat oogt gewoon niet in een cover ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deze foto's beter?

    1
    2
    3


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Vamos schreef:
    Deze foto's beter?

    1
    2
    3


    Dat moet op zich wel beter gaan, denk ik. Ik ga morgen iets proberen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Dat moet op zich wel beter gaan, denk ik. Ik ga morgen iets proberen. ^^


    Super thanks! :)
    Ben heel benieuwd!


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Vamos schreef:
    (...)

    Super thanks! :)
    Ben heel benieuwd!


    Ik heb nu even vlug iets ineen gesmeten, maar ik kan nu niet zeggen dat ik er tevreden over ben. Ik probeer het morgen nog wel eens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb wat voor je geprobeerd.



    Groter

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 1:09 ]


    16 - 09 - '17

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 14:06 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat meisje is echt heel mooi xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Misschien kan ik ook nog wat proberen, maar dan moet ik even kijken wanneer ik tijd heb.


    Credendo Vides

    Ohhh het Duitse Elftal en de Allianz Arena! :'x Liefde, liefde, liefde. Veel succes, laat het maar weten wanneer je begint! Wie ga je erin verwerken? Schweini, Tommy, Manu? Haha, ben super benieuwd!


    ars moriendi