• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    My topics :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘George. Er is niks mis mee dat je een jongen hebt gezoend. Er zijn meerdere mensen die dat doen. Soms doe je onverwachte dingen terwijl je ze niet wilt doen.’
    Ik stond stil, zonder de kracht te hebben mijn mond te openen door pure schaamte.
    ‘Gin, ik zocht je de hele tijd!’ hoorde ik plotseling achter mij. Ik herkende Ralfs stem
    En ik wist niet waarom ik me hierdoor opgelucht voelde.
    'Wat is er gebeurd?’
    Ginny keek even naar me en onopmerkelijk schudde ik mijn hoofd. Niemand mocht dit weten. Alleen familie, verder niemand..
     ‘George wilde me een van zijn befaamde snoepjes geven maar dat eindigde dat hij er per ongeluk een at. Je hebt nu je lesje wel geleerd.’ ik lachte even naar mijn zusje en fluisterde een zachte 'dankjewel' voordat ik wegrende, richting het zwerkbalveld. Ik beken het, ik beken dat ik op jongens viel. Ik beken dat ik op Campbell Saunders viel. (Maar natuurlijk was ik ook op meisjes). Ik moet hrt tegen hem vertelleb, ik moet het hem zeggen wat er gebeurde toen ik hem kuste. Ik moet het.. weer doen? Misschien ben ik niet eens op hem. Noch op jongens. Als ik hem nogmaals kus, weet ik misschien door de gevoelens fie ik op dat moment voel of ik echt op hem ben? Ik kwam de zwerkbalveld binnenlopen en het plotselinge lichtflits verblindde me weer.
    'Campbell!' Riep ik naar de persoon die verderop op een stuk rots zat. Ik moet niet te veel praten.. gewoon een kus en dan weg. Hoe moeilijk kan het zijn? Ik liep naar de jongen op de rots toe, trok Campbell overeind en plaatste nogmaals mijn onbeschaamde lippen op de lippen van de blonde jongen. Wacht.. Blonde?




    Dit was Leora haar idee niet alleen die van mij XD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Pff alsof ik zo iets kon verzinnen (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘George wilde me een van zijn befaamde snoepjes geven maar dat eindigde dat hij er per ongeluk een at. Je hebt nu je lesje wel geleerd.’ ik knikte even en volgde met mijn ogen nqar George die naar het zwerkbalveld rende. Ik zuchtte even.
    'Wat heeft iedereen met het zwerkbalveld vandaag? Daarnet zag ik alweer karkarov, Draco en Campbell Saunders bij het zwerkbalveld.' Ik stop even.
    'En daarvoor George, Campbell, ik, jij en brooke.' Ik lachte even en pakte haar hand vast.
    'Ik dacht aan om ook naar het veld te gaan, maar ik heb een vermoede dat je gestoord gaat woorden door de hele tijd naar het zwerkbalveld te gaan, en weer terug.'

    Kort maar krachtig (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:55 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Pff alsof ik zo iets kon verzinnen (A)


    [Pffff jij kwam smeken om dit uit te gaan voeren (6)]
    Jnee hoor, je hebt inderdaad niets gedaan.. ik heb hett aallemaaal zelf bedacht (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Ik keek naar George die ik weg zag rennen richting het zwerkbalveld. Wat ging hij daar in hemelsnaam doen? Wilde hij echt zo graag van mij af? Ik wilde hem volgen maar Ralf onderbrak mijn gedachtegang. ‘Wat heeft iedereen met het zwerkbalveld vandaag? Daarnet zag ik alweer Karkarov, Draco en Campbell Saunders bij het zwerkbalveld.’ Hij zweeg en plotseling kreeg ik een ingeving waarom hij daar heen ging. Hij zou toch niet.. ‘En daarvoor George, Campbell, ik, jij en Brooke.’ Hij lachte en pakte met zijn hand mijn hand beet. Ze leken voor elkaar gemaakt want ze smolten meteen samen. ‘Ik dacht aan om ook naar het veld te gaan, maar ik heb een vermoede dat je gestoord gaat worden door de hele tijd naar het zwerkbalveld te gaan en weer terug.’ De glimlach rond zijn lippen waren betoverend waardoor automatisch een verlegen glimlach om mijn lippen scheen. ‘Alles waar jij bent vind ik niet erg.’ Ik dacht weer terug aan George waar Campbell was. ‘Zwerkbalveld is een goed idee.’ Demonstratief trok ik hem mee richting het zwerkbalveld.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘Alles waar jij bent vind ik niet erg.’
    Ik lachte en keek even naar mijn schoenen. Net toen ik mijn mond twijfelend opentrok om die ene belangrijke ding aan haar te vragen, was zij al weer voor mij, alsof de universum het niet wou, dat ik de vraag aan haar zou stellen. [Just to make you curious (A)]
    ‘Zwerkbalveld is een goed idee.’  zij ze plotseling en trok me mee naar het zwerkbalveld.
    'Oh-okey,-' stamelde ik vluchtjes en ging met haar mee naar het veld. Beter gezegd, liet ik me door haar naar het zwerkbalveld meegetrokken worden.
    'Oh kijk, ik zie Draco in de verte. En.. en..?' Deze keer trok ik Ginny mee, puur door nieuwsgierigheid. O. Wauw.
    'En George? Wow. Ik ben blij dat ik jou heb..' de laatste fluisterde ik zachtjes in mezelf.




    Ghehehehehehe, dit word leuk :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omggg wat wilde hij zeggen zeg!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat zul je nooooit weten (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nouh ik wil weten :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Schrijf jij je post maar x) of wachten we op draakje?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik verveel me, zullen we iemand doden nu?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny weasley

    Met snelle passen renden we richting het zwerkbalveld 'oh kijk ik zie draco in de verte en.. en?' Hij zweeg en ik focuste me op de gedaante bij dr blondharige jongen die draco malfpy heette. 'George.' Zijn naam verliet geschokt mijn lippen en snel trok ik ralf weg zodat wij hen en hun ons niet konden zien. Zenuwachtig begon kk te ijsberen. Mijn broer had toch campbell saunders gekust? Waarom ging hij nu draco malfoy kussen, hij had een hekel aan hem en anders om ook. Waar sloeg dit uberhaupt op. Waren hun een rare stel met een haat liefdes relatie of was het wat anders, iets wat ik miste? Draco en Campbell saunders hadden tot dusver niks gemeen.. of wel? Ze hadden allebei een belangerijke status. Was status of gezag iets wat mijn broer in een man zocht? Waar zijn hart op hol liet gaan? Maar waarom draco? Ik had echt geen zin om hem in de familie welkom te heten. Niemand niet lijkt me. Daarom was hij nu zonder fred. Zenuwachtig liep ik heen en weer op onze verstopplek. Ik had wen jongen nodig waar mijn broer verliefd op kon worden. Plotseling botste ik tegen een gedaante aan. Mijn hoofd lag tegen zijn borst en ik kon merken dat het Ralf was. Ik legde mijn handen op zijn schouders en verbaasd keek ik hem aan. 'Ralf. Je bent een jongen.' Ik besefte meteen hoe dom het klonk. Natuurlijk was hij een jongen. Ik keurde hem voor een seconde even en zette zijn schouders wat hoger zodat hij er iets breder uit zag en zijn gezicht omhoog. 'Hou je van me?' Ik wachtte niet ewns op zijn antwoord. 'Je moet mijn broer versieren, Ralf. Je moet jezelf zo arrogant en zelfverzekerd overkomen als je kan.' Ik gaf hem zachtjes een duwtjs zodat hij weer voor de ingang stond. Ik stak mijn duim op. 'Succes.'


    Hahaha xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omfg whahahaha, ik lach me dood bij de stukje hoe je over George zit te denlen x'D GENIUS


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omfg, ik lees verder en ik kon me niet meer inhouden toen ginny zy dat ralf een jongen was. Ik zat in de woobkamer waar bezoek enz. Was. Ik kon me niet enhouden en rende naar mijn kamer toe tereijl ik me lach inhield, en nu zit ik in een lachkik door jou X'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••