• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    George Weasley.

    Ik voelde twee handen mij wegdrukken waardoor ik in twee grijze ogen keek van; Draco. Oh Merlin.
    ‘Voor jouw informatie: Ik ben Campbell niet. En wat? misschien even kijken voordat je iemand zoent.’
    Hij stond op en ik schudde mijzelf wakker uit mijn trance. ‘Ik vond het wel nodig dat je eens wat kus lessen kreeg. Ondanks dat Parker geen madame mousaille is vind ik toch dat ze eens wat beter gezoend mag worden. Dus ik offerde me maar op om jou wat bij te leren.’ Ik wist dat het nergens op sloeg en het leek op Draco totaal geen indruk te maken. ‘Niemand, maar dan ook niemand komt dit te weten.’ Zei hij dreigend. Ik zuchtte in en uit. Ik had Fred nodig. Zonder Fred kon ik niet normaal functioneren. Nu pas besefte ik dat ik Draco’s bacillen in mijn mond had. Ik stak mijn tong uit en met moeite probeerde ik de bacteriën van mijn tong af te wrijven tot ik iemand op mijn rug voelde tikken.
    ‘Heei, uh, George.’ Ik keek naar Ralf. Dat kon er ook nog bijkomen. Het vriendje van mijn zusje.
    ‘Nu even niet, Ralf. Het kan vast wel even wachten.’ Mompelde ik.
    ‘Ik – Je- je ogen zijn zo rond en.. ik bedoel, perfect rond..’ ik keek hem verbaasd aan en voordat ik wat kon zeggen ging hij verder; ‘En bruin als de… mooiste aarde.. van..’ ik schudde verbaasd mijn hoofd. ‘Ralf.’ Mompelde ik verward. ‘Weet je, hoe sneller dit klaar is, hoe sneller ik er van af ben.’ Hij deed een stap dichterbij en slechts een seconde voordat zijn lippen op de mijne geplaatst werden werd ik bewust van wat hij ging doen. Ik voelde hoe zijn lippen tegen de mijne beroerde en alsof het niet erg genoeg was had ik op een dag drie jongens gezoend terwijl ik het maar met een wilde; Campbell. Niet dat ik het wilde. Ik wilde gewoon zijn lippen voelen zodat ik wist dat ik niks meer voor hem voelde dan vriendschap. Geloof me; na Draco’s lippen en die van Ralf wist ik zeker dat ik van mijn homo-kuur genezen was. Ik trok me los uit Ralfs greep. ‘Ralf, wat ben je in merlijns naam aan het doen!’

    Oke oke XD sorry ik vind mijzelf niet zo goeie George schrijver :P Fred mag komen!

    Ginny Weasley

    Draco kwam het zwerkbalveld afgelopen en botste expres tegen mij en Ralf op. Ik verloor bijna mijn evenwicht en wierp Draco nog een dodelijke blik toe. Ik zou niet accepteren dat dát mijn zwager werd. Vies arrogant joch wat het was. Al sinds de eerste pesten hij me al.
    ‘Over welke broer hebben we het op dit moment, Ginny? En uhm. Voel je niet beledigd Ralf, maar ik heb niet erg veel zin om flink op mijn mond gepakt te worden.’ Er speelde een grijns rond Freds lippen. Ik zou ook kunnen lachen er om; misschien. Maar gezien mijn broer misschien met Draco Malfoy zijn leven wilde spenderen was niet echt iets om over te lachen. ‘Ik ben zo terug.’ Mompelde ik. Ik rende weg richting Draco Malfoy.
    ‘Draco, denk je echt dat je welkom geheten gaat worden in míjn familie. Laat mijn broer met rust, wil je. Het is al erg genoeg dat ik je op school zie.’ het maakte me niet meer uit of ik hem kwetste of niet. Hoe vaak had hij mij al niet gepest? Beledigd?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 22:56 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Heel topic 4 ga ik in mijn favorieten zetten als get mogelijk is, deze topic is serieus goddelijk :Y)


    XD INDD! :D maar het kan nog beter ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omfg ik lach me letterlijk dood mij jouw george stukje X'D geniaal!!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee; jij bent een geniale george schrijver. Ik schrijf echt een té serieuze george ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En nu kunnen we niets meer scgrijven huh?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En nu kunnen we niets meer scgrijven huh?


    Oke post anders nog wat met Ralf en dan doe ik wel een te - overserieuze George post ... x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 23:09 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:


    Oehoehhh hij gaat George nog steviger pakken? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hum.. okeey. Dan heb ik serieus ren leuke ideetje voor ralf. Ik weet niet hoe gek hij is op ginny, maar hij gaat proberen zijn doel te gaan bereiken (A) hij wilt niet dat draco in zijn familie komt als hij later trouwt met ginneh


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Oehoehhh hij gaat George nog steviger pakken? ('x


    Jup :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hum.. okeey. Dan heb ik serieus ren leuke ideetje voor ralf. Ik weet niet hoe gek hij is op ginny, maar hij gaat proberen zijn doel te gaan bereiken (A) hij wilt niet dat draco in zijn familie komt als hij later trouwt met ginneh


    Ralf is zo lief <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Zoals ik al gedacht had, duwde George me weg en ik hapte even naar adem. Ik heb daarnet een jongen gekust.. eigenlijk viel het best wel mee. Wacht.. wat?
     ‘Ralf, wat ben je in merlijns naam aan het doen!’ 
    Ik kwam terug naar aarde en dacht aan Ginny. Ik ga er alles aan doen om haar blij te maken. Ik bedoel, als ik later met Ginny ga trouwen, wat ook gaat gebeuren, wil ik Draco echt niet in onze nieuwe blije familie hebben! Ik zette mijn serieuze blik weer op en zuchtte zachtjes. Hoe moeilijk ik het ook vind, ik greep George zijn hand vast en keek in zijn bruine ogen.
    'O-oh G-George, Ik ben volslagen V-verliefd op J-jou.. ik kan je niet uit mijn gedachtes halen!' Ik slikte moeizaam. Ginny.. waar ben je..
    'Vergeet die Campbell, vergeet die Draco, Heb mij!' En snel plaatste ik nog een kus op de lippen van de langere jongen, en ik had de gevoel dat er iets slijmerigs in mijn keel begon te bewegen.. iets.. iets levends..
    Ik liet hem weer gaan en even maakte ik een snelle pirouette door de verwarring en angst, en keerde me snel terug naar George.
    'Wat kan ik doen om je hart te kunnen beroven?' En weer greep ik naar zijn hand, terwijl mijn ogen zich met tranen van spanning en angst vulden. Wat ben ik aan het doen... als Ginny geen ja zecht op mijn huwelijksaanzoek over 10 jaar, dan ga ik haar op deze dag laten herrineren en als ze nog steeds geen ja zecht, ga ik zelfmoord plegen. En met die gedachtes, plaatste ik een aantal kusjes op de hand van de jongen, en ik stelde me voor dat elke geluid van van mijn kus Ginny was, die ja riep op mijn huwelijksaanzoek van ovet 10 jaar.



    xDxDxD


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Omfg Fred gaat Ralf in elkaar slaan xD


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Kut Ralf ik lach me hier dood ('x haha omg hij heeft wel plannen met Ginny zeg; Harry heeft concurrentie ^^ Achja Ralf vernoemd zijn kinderen tenminste niet naar dode mensen :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Omfg Fred gaat Ralf in elkaar slaan xD


    Laten we de hele school gay maken ('x we zijn al begonnen met Campbell, George en draco XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya