• Fo srs.

    Ik heb namelijk nu mijn wetenschapsstage afgerond. Het theoretische deel van mijn opleiding had ik in maart al afgesloten. Nu moet ik nog tot november wachten tot ik mag beginnen met mijn coschappen. Imma be very bored.

    Aan de andere kant, ik heb mijn wetenschapsstage af! WOOOOO GO ME!



    Never ago tho. Fuck statistiek


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow dat is lang. Ik heb 3 maanden vrijaf. Ik doe wel een studentenjob ondertussen, maar ik hoop dat ik eens een vakantie niet hoef te blokken voor een herexamen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gelukzak, zo lang Ö
    Maar ik zou me serieus ook vervelen..


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    Gelukzak, zo lang Ö
    Maar ik zou me serieus ook vervelen..


    Pfft, 1 maandje zou genoeg zijn D:

    Avarosa schreef:
    Wow dat is lang. Ik heb 3 maanden vrijaf. Ik doe wel een studentenjob ondertussen, maar ik hoop dat ik eens een vakantie niet hoef te blokken voor een herexamen.


    Ik heb al een baan! Maar ik ga straks ook even een tijdje soort van vrij nemen, aangezien ik al 18 jaar fso nonstop op school zit en ik straks nog eens anderhalf jaar van mijn leven mag afstaan aan de goden der geneeskunde tijdens mijn coschappen. Dag dag vrije tijd :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, het is soms echt vervelend. Maar ik heb genoeg boeken die ik wil lezen. Al had ik nu graag iets op café gedronken eigenlijk, maja iedereen vindt de voetbal nu veel belangrijker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ja, het is soms echt vervelend. Maar ik heb genoeg boeken die ik wil lezen. Al had ik nu graag iets op café gedronken eigenlijk, maja iedereen vindt de voetbal nu veel belangrijker.


    Hebben ze geen cafés met tv daar in Belgenland? (puh)

    Ik ben ook maar aan het kijken, de Belgen zijn eindelijk echt aan het spelen.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ik heb al een baan! Maar ik ga straks ook even een tijdje soort van vrij nemen, aangezien ik al 18 jaar fso nonstop op school zit en ik straks nog eens anderhalf jaar van mijn leven mag afstaan aan de goden der geneeskunde tijdens mijn coschappen. Dag dag vrije tijd :c


    Eén maand? Heb je daar echt genoeg aan? Ik was altijd al blij met twee volle maanden, ondanks de verveling.


    16 - 09 - '17

    Jawel, maar dan kan ik kijken hoe iedereen naar die schermen staart. Laat maar zo. Ik denk dat ik gewoon pissed ben op Jelle eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pf, en ik krijg maar drie maanden vakantie, waarvan er volgens mij al eentje op zit. D:
    Nou ja, geniet van je vrije dagen. En laten we maar hopen op goed weer. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Philocalist schreef:
    (...)

    Eén maand? Heb je daar echt genoeg aan? Ik was altijd al blij met twee volle maanden, ondanks de verveling.


    ik studeer al 4 jaar, ik moet nog 2 jaar, heb niet zo heel veel zin om het te verlengen :C

    Al mijn vrienden zijn straks al bijna aan hun pensioen toe als ik eindelijk kan gaan werken <_<

    Avarosa schreef:
    Jawel, maar dan kan ik kijken hoe iedereen naar die schermen staart. Laat maar zo. Ik denk dat ik gewoon pissed ben op Jelle eigenlijk.


    Dahel is er gebeurt? O.o Vorige week was je nog superblij omdat hij langskwam.
    Heeft hij ook over die ene Belgische fan gekwijld? Dat moet kunnen want ze was uberknap. En 17. So worth it tho

    Hartnett schreef:
    Pf, en ik krijg maar drie maanden vakantie, waarvan er volgens mij al eentje op zit. D:
    Nou ja, geniet van je vrije dagen. En laten we maar hopen op goed weer. :Y)


    Het is hier nu 29 graden en Gandalf is vloeibaar. IK WIL ONWEER

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 22:33 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Het is hier nu 29 graden en Gandalf is vloeibaar. IK WIL ONWEER
    Dat vond ik echt belachelijk. Zo speciaal is dat meisje niet eens. Ze is niet lelijk maar iedereen doet alsof ze Emma Watson ofzo is.
    Meh nee, hij wou niet blijven slapen omdat ie thuis naar de voetbal wou kijken. Hij was hier vandaag wel tho, maar toch. Ik ben nogal snel ontevreden en nu zit ik me hier te vervelen, dus tjah dan ben ik pissed. Ligt meer aan mij dan aan hem, maar foert.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is hier maar achttien graden of zo. Zullen we ruilen? Je vloeibare hamster mag je gerust houden. (joehoe)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Het is hier nu 29 graden en Gandalf is vloeibaar. IK WIL ONWEER


    Ah zo, dan begrijp ik het ergens wel (:


    16 - 09 - '17

    Avarosa schreef:
    (...)Dat vond ik echt belachelijk. Zo speciaal is dat meisje niet eens. Ze is niet lelijk maar iedereen doet alsof ze Emma Watson ofzo is.
    Meh nee, hij wou niet blijven slapen omdat ie thuis naar de voetbal wou kijken. Hij was hier vandaag wel tho, maar toch. Ik ben nogal snel ontevreden en nu zit ik me hier te vervelen, dus tjah dan ben ik pissed. Ligt meer aan mij dan aan hem, maar foert.


    Yeh, ze is ook al lang vergeten. Ik snap niet hoe mensen zo oppervlakkig k-




    Huh, wou jij dan oorspronkelijk niet naar het voetbal kijken?
    En je hebt toch wel ook gewone vrienden met wie je wat kunt gaan drinken? (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hartnett schreef:
    Het is hier maar achttien graden of zo. Zullen we ruilen? Je vloeibare hamster mag je gerust houden. (joehoe)


    Het is hier buiten ook maar 20 graden fso. Binnen bij mij... oeieoeioei


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Yeh, ze is ook al lang vergeten. Ik snap niet hoe mensen zo oppervlakkig k-




    Huh, wou jij dan oorspronkelijk niet naar het voetbal kijken?
    En je hebt toch wel ook gewone vrienden met wie je wat kunt gaan drinken? (puh)
    Ik ben niet zo'n voetbaltype. Als Jelle bij me zou zijn en zou kijken, dan kijk ik wel mee, maar op mn eentje zou ik dat nooit doen.
    Meh en mijn kop staat nu nog eens rood van een zonnecreme waar ik blijkbaar allergisch aan ben. Prachtig gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?