• Hmpf,
    Ik ben dus vandaag 'geopereerd'.
    Laat ik het eventjes uitleggen ^^
    Ik had een vlek op mijn buik, die kan later kanker veroorzaken, dus die moest eruit worden gesneden. Kom ik daar toe, moet ik op een bed liggen. Legt die dokter uit wat ze gaat doen, begint ze. Eerst steekt ze een naald 4/5 keer in mijn huid, rond dat vlekje n_n deed pijn! Daarna voel ik hoe ze mijn huid opensnijd, ik was dan wel verdoofd maar ik voelde alles wat ze deed, zonder pijn dan wel [/gelukkig] Dan sneed ze dat vlekje er dus uit, en daarna begon ze met hechten. Fijn, voelde ik steeds hoe ze die draad daar door stak en hoe ze eraan trok >< Was ik lekker misselijk, had ik zin om te kotsen en te huilen. Hoe zou je zelf zijn als je voelt hoe mensen in je bezig zijn met naalden etc n_n
    En nu heb ik lekker veel pijn ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Aaauwii, dat klinkt best pijnlijk. Oké, je voelde het misschien niet, maar toch!

    Veel Beterschap gewenst van mij ook. :'D

    x

    Ik voelde het wel, alleen had ik geen pijn omdat ik verdoofd was ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ocharle <3
    Sterkte

    Beterschaap<3

    Dank je (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Oké, omdat ik anders steeds weer moet Quoten --'

    Iedereen bedankt voor de beterschapswensen enzo!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Gosh :O Ik werd al kinda misselijk van dat lezen O.O [/kan nergens tegen] Lijkt me eng O.O
    Beterschap! :O

    Ik was echt misselijk >< zelf erna had ik nog zin om te kotsen.. Maar, ik kan wel leven met de pijn die ik nu heb. Het is niet dat ik doodga van de pijn ofzo n_n


    Shakin' their ass like they just don't care.