• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (3/20 vrij)
    Docenten:
    - Anna Sharp - Patholoog
    - Gregor McEwan - KLAINEISBACK

    Jongens 10
    - Scott 'Scottie' Berkham (10) ~ Pianoman
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston (7)~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    - Vince 'Vin' Luke Smiths (11) ~ Tootles
    - River Owen Posey (9) ~ Raccoon
    - Tyler 'Ty' Elijah Rivello (11) ~ Bohen
    - Lucas 'Luuk' Edward Howerd (12) ~ IrishNialler

    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Nova Anne Palvin (12) ~ Rejects
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds (9) ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (2)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport (5) ~ Schuld
    - Gereserveerd ~ KLAINEISBACK


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!

    De kamerindeling:

    Kamer 1: Vince, River, Lucas, Tyler
    Kamer 2: Levi, Thomas,
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene, Nova
    Kamer 6:
    Kamer 7: Scott, Michael
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..





    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli
    Rejects 16 juli, 4 weken
    Irishnialler 5-13 juli


    Onze namen
    omdat namen veel persoonlijker zijn dan usernames.
    Hecuba - Britt
    Schuld - Robin
    Jovantos - Noa
    JamesPotter - Femke
    Philocalist - Sylvie
    Raccoon - Saar
    Avena - Kyle
    IrishNialler - Yvonne
    Tootles - Anouk
    Rejects - Floor
    Bohen - Denize
    Pientie - Jerina
    Illwill - Femke



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 11:34 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Serieus, nog een gay? ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eruditie schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Ik had al eerder een jongen gereserveerd maar nu staat 'ie er niet bij en staan er wel al tien jongens...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Schuld schreef:
    (...)

    Faal, te laat gelezen maar kan ik altijd nog later gebruiken haha
    geeft niet. Het staat ook niet in de beschrijving. Maar ik dacht het kna dan leuke situatie's opleveren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eruditie schreef:
    (...)

    Ik had al eerder een jongen gereserveerd maar nu staat 'ie er niet bij en staan er wel al tien jongens...


    Sorry, dit heb ik dan niet gezien. Er zijn maar negen jongens though, dus je kan nog wel.


    Spinning around, I'm weightless.

    IrishNialler schreef:
    (...) geeft niet. Het staat ook niet in de beschrijving. Maar ik dacht het kna dan leuke situatie's opleveren


    Je hebt nog steeds niet goed leren typen zie ik ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IrishNialler schreef:
    (...) geeft niet. Het staat ook niet in de beschrijving. Maar ik dacht het kna dan leuke situatie's opleveren


    Ik denk niet dat je dat hier hoeft te zeggen, het is leuker als we daar al spelend achter komen (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Avena schreef:
    (...)

    Je hebt nog steeds niet goed leren typen zie ik ;)
    hahaha ik doe mijn best. Ben alleen op een eigenwijze Ipad. Maar in de posten gaat het al wat beter met behulp van mensen die me helpen qua interpunctie:)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hecuba schreef:
    (...)

    Sorry, dit heb ik dan niet gezien. Er zijn maar negen jongens though, dus je kan nog wel.


    Je had er toen wel op gereageerd, maar ja
    Is goed. Ik maak 'm morgen of vanmiddag aan


    Spoiler alert: you will save yourself

    IrishNialler schreef:
    (...) hahaha ik doe mijn best. Ben alleen op een eigenwijze Ipad. Maar in de posten gaat het al wat beter met behulp van mensen die me helpen qua interpunctie:)


    Hee, maar zoals ik altijd al gezegd heb tegen je, lees terug voor je verzend hé (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Hee, maar zoals ik altijd al gezegd heb tegen je, lees terug voor je verzend hé (:
    dat doe ik zeker haha. En extra hoofdletters. Al blijf ik het niet echt snappen wanneer de komma moet dus die drop ik er tussen ;,)

    Eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)dat doe ik zeker haha. En extra hoofdletters. Al blijf ik het niet echt snappen wanneer de komma moet dus die drop ik er tussen ;,)

    Eten


    Oh nee ik bedoelde meer met de spellingfouten. Zelf ben ik ook niet super geweldig met de interpunctie en zo hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geslacht: Vrouw
    Naam: Anna Sharp
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk (evt met foto):
    Anna heeft rood-bruine, kortere haren die ze meestal los draagt. Ze heeft groene ogen en heeft een gemiddelde lengte.
    Innerlijk: Anna is erg standvastig. Als ze eenmaal iets besloten heeft, zal ze er ook bij blijven. Om haar gedachten te kunnen veranderen heb je baanbrekend bewijs nodig. Daarnaast heeft ze een bepaalde trots die niet gauw gekrenkt zal kunnen worden, al zorgt ze daar zelf voor. Om te zorgen dat niemand haar trots zal krenken, bewaart ze afstand tussen de mensen en haar. Alleen als ze je echt vertrouwt, is ze een beetje zichzelf. Maar zodra ze weer onder de mensen zijn, is het schild weer omhoog. Anna geeft de buitenwereld dan ook weinig te zien van haar, je zou kunnen zeggen dat ze een masker op heeft. Haar verleden heeft haar sterk en bitter gemaakt. Daarom lijkt het alsof ze koud is, terwijl ze in feite geen vlieg kwaad doet.
    Historie (evt.): Anna was 16 toen haar beide ouders in een ongeluk omkwamen en zij op straat stond en voor zichzelf moest zorgen. Met het geld van de erfenis heeft ze een tijdje rondgezworven, maar op haar 20e heeft ze besloten één huis te bouwen, diep in de bergen, waar haar niets kan overkomen. Met het huis hoopt ze jongeren zoals haar te kunnen helpen. In die tijd heeft ze ook een paar jaar geneeskunde gestudeerd, maar het werd allemaal te veel en nu is ze fulltime daar voor de jongeren.
    Voorkeur voor kamer?: -
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:17 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog = Manon.
    Ik ben weg vanaf half juli tot eind juli, maar KLAINEISBACK mag mijn personage dan overnemen. Zij kent mijn personage goed. (:
    Als de RPG goed loopt en er iemand weg valt, neem ik misschien wel vervanging of iets. Maar eerst, waar kan en moet ik inspringen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Iedereeen staat bij de ontmoetings plek ze kan daar heen gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geslacht: vrouw
    Naam: Delilah Gerson
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (evt met foto):


    Innerlijk: Delilah is nogal een gesloten meisje, ze concentreert zich vooral op zichzelf en wil enkel pure perfectie als het om zichzelf gaat, ze heeft dan ook een best laag zelfbeeld.

    Extra:
    Delilah's ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk, Delilah zelf zat ook mee in de auto , niemand dacht eigenlijk dat ze nog in leven zou zijn, toch overleefde ze, wat haar in iedereens ogen sterk maakte
    Ze is zo koppig dat ze gewoon echt een week niets tegen je kan zeggen als ze kwaad op je is, maar dan bedoel ik ook werkelijk NIETS !
    Ze beschikt over een goede zangstem die ze met bijna niemand deelt, ze is goede vrienden met onze Gregg hierro
    Ik zou haar graag aan iemand koppelen, kandidaten?
    ( Ben by the way aan het twijfelen om haar bissexueel te maken dit keer...)

    BEGELEIDER
    Geslacht: Man
    Naam: Gregory McEwan
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk (evt met foto):



    Innerlijk:
    Greg is nogal kinds voor zijn leeftijd, hij springt rond en is vrolijk, haalt grappen uit mét en samen met de studenten, nochtans kan hij ook best serieus zijn, maar daar houd hij niet van. Verder heft hij een hart van goud en hij vertrouwt mensen eigenlijk veel te makkelijk.
    Historie (evt.):
    Ehhhhm , kan nu even niets verzinnen

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 13:54 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing