• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (3/20 vrij)
    Docenten:
    - Anna Sharp - Patholoog
    - Gregor McEwan - KLAINEISBACK

    Jongens 10
    - Scott 'Scottie' Berkham (10) ~ Pianoman
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston (7)~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    - Vince 'Vin' Luke Smiths (11) ~ Tootles
    - River Owen Posey (9) ~ Raccoon
    - Tyler 'Ty' Elijah Rivello (11) ~ Bohen
    - Lucas 'Luuk' Edward Howerd (12) ~ IrishNialler

    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Nova Anne Palvin (12) ~ Rejects
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds (9) ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (2)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport (5) ~ Schuld
    - Gereserveerd ~ KLAINEISBACK


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!

    De kamerindeling:

    Kamer 1: Vince, River, Lucas, Tyler
    Kamer 2: Levi, Thomas,
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene, Nova
    Kamer 6:
    Kamer 7: Scott, Michael
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..





    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli
    Rejects 16 juli, 4 weken
    Irishnialler 5-13 juli


    Onze namen
    omdat namen veel persoonlijker zijn dan usernames.
    Hecuba - Britt
    Schuld - Robin
    Jovantos - Noa
    JamesPotter - Femke
    Philocalist - Sylvie
    Raccoon - Saar
    Avena - Kyle
    IrishNialler - Yvonne
    Tootles - Anouk
    Rejects - Floor
    Bohen - Denize
    Pientie - Jerina
    Illwill - Femke



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 11:34 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Wauwieeee, die ogen!
    En again; hij is goed, zet hem er morgen bij, je kan gewoon beginnen ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam: Lucas Edward Howerd.

    (eventuele) Bijnaam: Luuk

    Leeftijd: Lucas is momenteel 16 jaar en verjaard op een 12 september.

    Uiterlijk(met foto): Lucas is een blonde jongen met helder blauwe ogen. Hij is ongeveer 1 meter 81 lang en daarmee niet de kleinste maar ook niet de langste. Zijn blonde haren heeft hij het liefste omhoog of een kuif of lekker warrig door elkaar. Lucas zijn tanden stonden altijd erg scheef daarom heeft hij dus een blokjes beugel. Zelf schaamt hij zich voor zijn beugel. Lucas draagt graag chinno's. Voor zijn bovenlijf heeft hij graag een simpel shirt met een vest of blouse erop aan. Aan zijn voeten heeft hij graag afgetrapte sneakers of zijn spierwitte supra's. Lucas is best gespierd en heeft een beginnende sixpack maar toch schaamt hij zich voor zijn lichaam. Als hij gaat zwemmen zal hij pas op het laatste moment zijn shirt uit doen. Verder straalt Lucas heel erg vriendelijk, kwetsbaar en schattig uit.

    Innerlijk: hoe Lucas zich gedraagt kan heel erg verschillend zijn door zijn problemen. Als hij verlegen is zal hij niet veel zeggen maar veel blozen, is hij kwaad? Dan kan hij echt heel kwaad worden en zelfs zover dat hij met spullen gooit. Vaak weet hij dan niet wat hij doet en schreeuwt dan van alles waar hij later spijt van krijgt. Lucas is ondanks de stemmingwisselingen wel een gevoelige, vriendelijke en open jongen. Je hoeft hem niet goed te kennen om te zien hoe hij zich voelt. Ook liegen kan hij totaal niet aangezien zijn wangen hem dan verraden door rood op te lichten. Zelf heeft hij echt een hekel aan het blozen maar mensen vinden hem daarom vaak schattig en als hij iets niet leuk vind is het schattig genoemd te worden. Ook is hij erg emotioneel door zijn verleden. Naast zijn buien die snel kunnen omslaan huilt hij ook heel erg snel. Je zult het ook goed merken als je hem kwetst. Ondanks als je hem kwetst zal hij alles eraan doen om het goed te maken ondanks dat het niet zijn schuld is. Ruzie 8is iets waar hij een hekel aanheeft.

    Extra: Lucas is homo. Toen hij naar het middelbaar ging besloot hij open te komen. In de klas vertelde hij dat hij homo was. Sinds toen is hij heel erg gepest en ook een paar keer bedrogen in een neprelatie omdat ze zo wat info uit hem wilde peuteren om te misbruiken. Hij heeft een lange tijd met zijn psycholoog kunnen praten. Daarna ging het beter maar hij kreeg weer terugval. Daarom besloot zijn psycholoog een folder te geven over het huisje in de bergen. Ondanks dat Lucas liever niet wilde van wege zijn zusje hebben zijn ouders hem gedwongen.
    Lucas heeft een zusje van vijf die geestelijk gehandicapt is. Hun band is heel erg sterk en hij begrijpt altijd precies wat ze bedoeld. Dit is de reden waarom hij niet weg wilde omdat zijn zusje achter bleef. Verder zijn zijn ouders nog steeds bij elkaar en wonen ze in een boederij.
    Lucas houdt verder heel erg van muziek. Hij speelt al lang gitaar en zingt ook ondanks dat hij nooit zijn zangkunsten aan iemand naast zijn zusje zou laten horen. Verder is hij iemand die graag sport en met name dansen en hardlopen vind hij heel erg leuk.
    Lucas heeft verder ook nog hoogtevrees die die in de tijd weg wilt overwinnen


    Foto komt er aan

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 10:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het leuk dat de helft homo is hoor, echt maar ga het niet 'erom' doen hahaha. Verder is ie prima.

    edit; excuus voor mijn onopletterigheid.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 10:14 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Britt ik heb Ashton Irwin als FC, dus dat maakt toch niets uit als zij Niall wilt?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh dat had ik niet eens gezien haha, ben niet zo'n fan van al die dingen, sorry :$
    forget about what I said then, het is goed hahaha.

    mijn excuses


    Spinning around, I'm weightless.

    Caelestis > Rejects.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rejects schreef:
    Caelestis > Rejects.


    ILOVEYOURNAME!!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga even de beginpost bijwerken met alle personages *\o/*


    Spinning around, I'm weightless.

    Jovantos schreef:
    (...)

    ILOVEYOURNAME!!!


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    Oh dat had ik niet eens gezien haha, ben niet zo'n fan van al die dingen, sorry :$
    forget about what I said then, het is goed hahaha.

    mijn excuses
    geeft niet hahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naam: Nova Anne Palvin

    (eventuele) Bijnaam:

    Leeftijd: 17, geboren op 25 oktober.

    Uiterlijk(met foto): Nova is een smal, tenger meisje. Haar gewicht is dan ook niet veel. Nova is wel langer dan het gemiddelde meisje, namelijk 1,77. Door haar lengte valt Nova best wel op, maar door haar verdere uiterlijk ook weer niet. Nova is een mooi meisje dat veel tijd aan haar uiterlijk besteedt. Ze draagt veel make up, maar niet teveel zodat het lelijk wordt. Nova heeft mooie lange bruine haren die tot ver over haar borsten komen. Nova's ogen hebben een mooie blauwe kleur. Dit contrasteert mooi met haar ogen en ook is het 1 van de 7 schoonheden. Net als haar lengte is haar schoenmaat groot, namelijk 40. Hier baalt ze best wel van. Ze had liever een maat gewild tussen de 36 tot en met 39.

    Innerlijk: Nova is een onzeker meisje. Dit komt ook door haar baan in de modelbusiness. Hiervoor trainde ze veel en at ze weinig. Het was een soort kick om steeds dunner te zijn en minder te wegen. Dit idee is bij Nova doorgeslagen en hierdoor heeft ze een heel erg minderwaardigheidscomplex. Nova's ouders zagen dat ze steeds veel dunner werd en vonden het modellenwerk niet langer goed. Ze verboden Nova model te zijn. In eerste instantie wilde Nova niet luisteren, maar ze hield toch erg van haar ouders en wist dat ze niet slim was en haar ouders wel, dus luisterde ze naar haar ouders. Ze is echter niet gestopt met het dunner worden. Ze geeft zichzelf de schuld van alles wat misgaat. Dit maakt haar nog verdrietiger en laat haar voelen dat ze nog minder waard is. Nova is niet depressief, dat zou ze egoïstisch vinden. Wel snijdt ze zichzelf, maar wanneer dit te erg wordt probeert ze het te stoppen. Ze weet dat mensen van haar houden, wat ze eigenlijk niet kan geloven en dat die mensen erg veel verdriet zullen hebben wanneer Nova overlijdt. Nova heeft echter tegen niemand verteld dat ze zichzelf snijdt en zo weinig eet. Het is voor haar niet iets dat raar is. Ze weet wel dat niet veel mensen het niet doen, maar volgens Nova heeft dit een reden; zij zijn wel goede mensen.
    Natuurlijk is Nova wel eens blij, maar deze buien zijn dan snel afgelopen. Ze vindt dan dat ze het niet verdiend om blij te zijn. Ook zal ze nooit gemeen tegen iemand doen en altijd alle schuld op zich nemen. Ook wanneer ze iets goeds heeft gedaan, zal ze het ontkennen en zeggen dat het niet door haar komt of dat het helemaal niet zo goed is.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 15:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jovantos schreef:
    (...)

    ILOVEYOURNAME!!!


    Haha. Ik ook ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    de jongens zitten nu VOL btw.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga btw op vakantie op 16 Juli (volgens mij). Ik ben dan 4 weken weg, maar weet niet precies wanneer ik terug ben.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wat een werk pfoe.
    Is goed, ik zet het erbij


    Spinning around, I'm weightless.