• Want volgensmij was deze er nog niet.
    Mede doordat Gilinksy en Differences te veel spamde in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!



    Members:
    Gabriëla // Gilinsky | Lukey
    Lieke // Differences | Ashton
    Eva // Alterego | Lukey
    Crystal // Sciathan
    Floor // Reject | Lukey
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Mukey
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied Lashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Lipstein
    Merel // Hanaemi | Cakey
    Julya // SunsetLover | Lukey
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Lukey
    Marlijn // Ultimatum
    PeterParker
    Marietje // Caverne | Lukey

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 22:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het is zo awkward om smut te lezen als diegene waar het over gaat muziek loopt te zingen in je oor. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amarela schreef:
    (...)

    OKAYY <3333


    YAAAAAAAAAAAY <3333333333333


    stay safe because I like being alive at the same time as you



    "Family don’t end in blood”

    -

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 23:43 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    Smut update:

    Ashton lag bovenop Lieke en drukte meermaals kusjes in haar nek. 'I love you.' Ashton's woorden waren slechts een zachte fluistering. 'I love you too Ash,' fluisterde Lieke terug. Langzaam trok Ashton Lieke's kleding uit. Lieke deed hetzelfde bij Ashton. Ze gingen door tot ze in hun ondergoed lagen. Ashton drukte weer kleine kusjes in Lieke's nek. Zijn hand ging langzaam naar beneden. Ashton's hand verwijderde het slipje van Lieke en Lieke verwijderde Ashton's onderbroek. 'Only your bra,' fluisterde Ashton toen. Lieke giechelde. Liggend deed Lieke haar bh uit en gooide ze die op de grond.
    Toen lagen ze daar, helemaal naakt. Ashton ging vrolijk door met het kusjes in haar nek drukken, maar het werd steeds wilder. Ashton begon langzaam te hijgen en Lieke kreunde om de haverklap. Lieke kon Ashton moeilijk bijhouden. 'Ashton.. You're going to fast,' zei Lieke zachtjes. Lieke kreunde weer. Ashton drukte weer kusjes tegen haar huid. Lieke giechelde weer. 'Ashton.. Stop,' zei ze zachtjes tijdens het giechelen. Ashton grijnsde even. 'Never,' zei hij zacht. Hij begon zacht in haar oor te bijten en drukte toen een kus op haar mond, die Lieke beantwoorde door hem terug te kussen.


    Wat ben ik blij dat je het onder een spoiler knop heb gezet. Jeetje, kan dadelijk vanavond niet slapen.


    Physics is awesome

    ilovelashton schreef:
    (...)

    YAAAAAAAAAAAY <3333333333333


    VERTEL JIJ HET ASHIE EVEN? <3


    That is a perfect copy of reality.

    Yulan schreef:




    (heavy breathing)


    Physics is awesome

    Yulan schreef:




    Im dying because of you ^_^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tuk schreef:
    (...)

    Wat ben ik blij dat je het onder een spoiler knop heb gezet. Jeetje, kan dadelijk vanavond niet slapen.


    Dit soort gross dingen zet ik altijd onder een spoiler. Slecht voor mensen met een zwak hart.


    That is a perfect copy of reality.

    ilovelashton schreef:
    Het is zo awkward om smut te lezen als diegene waar het over gaat muziek loopt te zingen in je oor. :')


    xD Dat beeld in mijn hoofd erbij, maakt het helemaal af.


    Physics is awesome

    DEMI IK KAN STRAKS ECHT NIET SLAPEN DOOR JOU


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amarela schreef:
    Smut update ||:

    Ashton lag bovenop Lieke en drukte meermaals kusjes in haar nek. 'I love you.' Ashton's woorden waren slechts een zachte fluistering. 'I love you too Ash,' fluisterde Lieke terug. Langzaam trok Ashton Lieke's kleding uit. Lieke deed hetzelfde bij Ashton. Ze gingen door tot ze in hun ondergoed lagen. Ashton drukte weer kleine kusjes in Lieke's nek. Zijn hand ging langzaam naar beneden. Ashton's hand verwijderde het slipje van Lieke en Lieke verwijderde Ashton's onderbroek. 'Only your bra,' fluisterde Ashton toen. Lieke giechelde. Liggend deed Lieke haar bh uit en gooide ze die op de grond.
    Toen lagen ze daar, helemaal naakt. Ashton ging vrolijk door met het kusjes in haar nek drukken, maar het werd steeds wilder. Ashton begon langzaam te hijgen en Lieke kreunde om de haverklap. Lieke kon Ashton moeilijk bijhouden. 'Ashton.. You're going to fast,' zei Lieke zachtjes. Lieke kreunde weer. Ashton drukte weer kusjes tegen haar huid. Lieke giechelde weer. 'Ashton.. Stop,' zei ze zachtjes tijdens het giechelen. Ashton grijnsde even. 'Never,' zei hij zacht. Hij begon zacht in haar oor te bijten en drukte toen een kus op haar mond, die Lieke beantwoorde door hem terug te kussen. Ashton hijgde weer. Hij genoot ervan.
    Zoveel dat hij een orgasme kreeg en Lieke dus al zijn sperma in haar lichaam kreeg. Lieke kreunde weer. Straks werd ze zwanger van hem. Ashton keek haar breed grijnzend aan en haalde zijn lul uit Lieke's vagina. 'When I've sex with you I'm the luckiest person in the world,' fluisterde hij. Ze trokken hun ondergoed weer aan en gingen weer op elkaar liggen.


    Dot is the gross ok, TE GROSS.


    sTRAKS WERD ZE ZWANGER FUCK YES, BABY'S MAKEN MET ASH IS MIJN DROOM.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amarela schreef:
    (...)

    VERTEL JIJ HET ASHIE EVEN? <3


    NATUURLIJK <333333333333


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Verander de titel maar naar: Het enige echter 5SOS pervtopic! XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tuk schreef:
    (...)

    xD Dat beeld in mijn hoofd erbij, maakt het helemaal af.


    HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you