• Want volgensmij was deze er nog niet.
    Mede doordat Gilinksy en Differences te veel spamde in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!



    Members:
    Gabriëla // Gilinsky | Lukey
    Lieke // Differences | Ashton
    Eva // Alterego | Lukey
    Crystal // Sciathan
    Floor // Reject | Lukey
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Mukey
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied Lashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Lipstein
    Merel // Hanaemi | Cakey
    Julya // SunsetLover | Lukey
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Lukey
    Marlijn // Ultimatum
    PeterParker
    Marietje // Caverne | Lukey

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 22:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tuk schreef:
    (...)

    Welk liedje zingt hij dan nu? Als het she looks so perfect is, ga ik helemaal stuk.


    Het was Voodoo Doll, maar ik heb 'm toch maar stop gezet. x)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jace pov

    Andrew keek me diep in mijn ogen aan voordat zijn lippen op de mijne belandden. Een brede grijns vormde rond mijn lippen en kuste maar al te graag terug. De kus werd steeds dieper en ikzelf opende mijn mond om een vurig spelletje met zijn tong aan. Mijn handen gingen door zijn haren en we begonnen te lopen naar het bed, onze lippen niet van elkaar afgebroken. Ik viel neer op het bed en Andrew hing over me heen. Hij deed zijn shirt uit en drukte zijn lippen ditmaal in mijn nek. Zijn lippen zogen aan mijn vel en liet een plek achter die iedereen morgen kon zien. Oh god. Andrew ontknoopte mijn blouse en liet me bloot met alleen mijn bh en broek nog aan. Hij grijnsde breed en ontknoopte mijn broek. Alleen mijn ondergoed nog. "This is not fair." Mijn handen friemelden aan zijn riem en had na een tijdje gepruts zijn broek uitgedaan. We hervatten de kus, maar die werd nog intenser dan normaal. Ik voelde hoe zijn handen mijn ondergoed verwijderden en zijn trots langzaam in me kwam. Een kreun verliet mijn mond terwijl we nog in een diepe kus waren. Andrew begon te kreunen door de kus heen en een fantastisch gevoel ging door mijn onderbuik. "Faster." Kreunde ik en klampte me vast aan de lakens. Andrew deed wat ik hem beveelde en een luide kreun verliet mijn mond toen ik aan mijn hoogtepunt kwam. Niet veel later kwam hij aan zijn eigen hoogtepunt en viel uitgeput neer naast mij. "That was incredible."


    Dit was mijn eerste en ik heb traumas met mijn favoriete personages. Doei.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ik ben zwanger. (wbw)

    Yep. (wbw) Maar dat is niet de plottwist ;pa


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    Smut update |||:

    Ashton lag bovenop Lieke en drukte meermaals kusjes in haar nek. 'I love you.' Ashton's woorden waren slechts een zachte fluistering. 'I love you too Ash,' fluisterde Lieke terug. Langzaam trok Ashton Lieke's kleding uit. Lieke deed hetzelfde bij Ashton. Ze gingen door tot ze in hun ondergoed lagen. Ashton drukte weer kleine kusjes in Lieke's nek. Zijn hand ging langzaam naar beneden. Ashton's hand verwijderde het slipje van Lieke en Lieke verwijderde Ashton's onderbroek. 'Only your bra,' fluisterde Ashton toen. Lieke giechelde. Liggend deed Lieke haar bh uit en gooide ze die op de grond.
    Toen lagen ze daar, helemaal naakt. Ashton ging vrolijk door met het kusjes in haar nek drukken, maar het werd steeds wilder. Ashton begon langzaam te hijgen en Lieke kreunde om de haverklap. Lieke kon Ashton moeilijk bijhouden. 'Ashton.. You're going to fast,' zei Lieke zachtjes. Lieke kreunde weer. Ashton drukte weer kusjes tegen haar huid. Lieke giechelde weer. 'Ashton.. Stop,' zei ze zachtjes tijdens het giechelen. Ashton grijnsde even. 'Never,' zei hij zacht. Hij begon zacht in haar oor te bijten en drukte toen een kus op haar mond, die Lieke beantwoorde door hem terug te kussen. Ashton hijgde weer. Hij genoot ervan.
    Zoveel dat hij een orgasme kreeg en Lieke dus al zijn sperma in haar lichaam kreeg. Lieke kreunde weer. Straks werd ze zwanger van hem. Ashton keek haar breed grijnzend aan en haalde zijn lul uit Lieke's vagina. 'When I've sex with you I'm the luckiest person in the world,' fluisterde hij. Ze trokken hun ondergoed weer aan en gingen weer op elkaar liggen.
    Ze begonnen elkaar kusjes te geven toen opeens van beneden werd geroepen. 'Lieke? Are you at home?' Lieke stopte met waar ze mee bezig was en Ashton keek haar verontwaardigd aan. Lieke stond op uit haar bed en Ashton wist niet wat er aan de hand was en trok haar weer op het bed. 'Ashton stop.. My mum is home,' zei Lieke zachtjes.


    PLOTTWIST..En nu Lieke? ^^


    HAHAHAHAHAHA. AWKWARD.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caverne schreef:
    Jace pov

    Andrew keek me diep in mijn ogen aan voordat zijn lippen op de mijne belandden. Een brede grijns vormde rond mijn lippen en kuste maar al te graag terug. De kus werd steeds dieper en ikzelf opende mijn mond om een vurig spelletje met zijn tong aan. Mijn handen gingen door zijn haren en we begonnen te lopen naar het bed, onze lippen niet van elkaar afgebroken. Ik viel neer op het bed en Andrew hing over me heen. Hij deed zijn shirt uit en drukte zijn lippen ditmaal in mijn nek. Zijn lippen zogen aan mijn vel en liet een plek achter die iedereen morgen kon zien. Oh god. Andrew ontknoopte mijn blouse en liet me bloot met alleen mijn bh en broek nog aan. Hij grijnsde breed en ontknoopte mijn broek. Alleen mijn ondergoed nog. "This is not fair." Mijn handen friemelden aan zijn riem en had na een tijdje gepruts zijn broek uitgedaan. We hervatten de kus, maar die werd nog intenser dan normaal. Ik voelde hoe zijn handen mijn ondergoed verwijderden en zijn trots langzaam in me kwam. Een kreun verliet mijn mond terwijl we nog in een diepe kus waren. Andrew begon te kreunen door de kus heen en een fantastisch gevoel ging door mijn onderbuik. "Faster." Kreunde ik en klampte me vast aan de lakens. Andrew deed wat ik hem beveelde en een luide kreun verliet mijn mond toen ik aan mijn hoogtepunt kwam. Niet veel later kwam hij aan zijn eigen hoogtepunt en viel uitgeput neer naast mij. "That was incredible."


    Dit was mijn eerste en ik heb traumas met mijn favoriete personages. Doei.


    Ik ga dit niet lezen. Can't hendle it.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Almost. Ik moet even de smutterig weghalen HAHAHA. En het een bad ending geven ofc ;p


    Nee, geen bad ending. Een happy ending, in mijn hoofd klonk dat zo fout.


    Physics is awesome

    Amarela schreef:
    (...)

    Ik ga dit niet lezen. Can't hendle it.


    Ik weet dat je doodgaat van de nieuwsgierigheid (wbw)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Het was Voodoo Doll, maar ik heb 'm toch maar stop gezet. x)


    Die heb ik laatst geluisterd. Wacht, ga hem even op zoeken.


    Physics is awesome

    Dat ene verhaal over Lashton heet trouwens Double Standars. Het verhaal is pas begonnen maar het is geweldig!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MrFluke schreef:
    Dat ene verhaal over Lashton heet trouwens Double Standars. Het verhaal is pas begonnen maar het is geweldig!


    Dat is Lieksel's en Gabserd's verhaal, haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caverne schreef:
    (...)

    Ik weet dat je doodgaat van de nieuwsgierigheid (wbw)


    D:


    That is a perfect copy of reality.

    Wauw Demi en Marie, ik ben er helemaal stil van. Zo. Fucking. Hot. Omg. xoxoxoxoxoxoxox
    Ga fifty shades herschrijven dan! xoxoxoxoxoxox.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    MrFluke schreef:
    Dat ene verhaal over Lashton heet trouwens Double Standars. Het verhaal is pas begonnen maar het is geweldig!


    Jup, dat is ons verhaal. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AIterego schreef:
    Wauw Demi en Marie, ik ben er helemaal stil van. Zo. Fucking. Hot. Omg. xoxoxoxoxoxoxox
    Ga fifty shades herschrijven dan! xoxoxoxoxoxox.


    HAHAHAHAHA EVA IDK ALDKFJLSKDFJLSKJFALKFJ.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amarela schreef:
    (...)

    D:


    YOU MADE ME DO IT.


    I don't want you to die, I want you to suffer.