• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    True.


    Your make-up is terrible

    Het is mooi verwoord. En het is waar.


    Physics is awesome

    Wat Nikki zegt, meer kan ik er eigenlijk niet aan toevoegen.


    26 - 02 - '16

    Zó waar. Dat stereotype van een zogenaamde 'echte man' zou niet moeten bestaan.


    Searching heavens for another earth

    Jup.


    Hamartia

    True indeed. Stereotypen zijn er aan twee kanten.


    Tijd voor koffie.

    Jep, dat is heel goed verwoord en gewoon waar. En dat is dus precies waarom ik niet snap dat veel mannen feminisme als een grap of bedreiging zien. Vaste genderrollen en de verwachtingen die men heeft van de verschillende sekses zijn niet problemen waar alleen vrouwen last van hebben, maar het heeft een impact op letterlijk iedereen. Als mensen vrouwelijkheid niet gelijk zouden stellen aan zwakheid, zouden jongens die zich "meisjesachtig" gedragen ook gewoon zichzelf kunnen zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Jep, dat is heel goed verwoord en gewoon waar. En dat is dus precies waarom ik niet snap dat veel mannen feminisme als een grap of bedreiging zien. Vaste genderrollen en de verwachtingen die men heeft van de verschillende sekses zijn niet problemen waar alleen vrouwen last van hebben, maar het heeft een impact op letterlijk iedereen. Als mensen vrouwelijkheid niet gelijk zouden stellen aan zwakheid, zouden jongens die zich "meisjesachtig" gedragen ook gewoon zichzelf kunnen zijn.

    Tegenwoordig heb je ook feminazi's die onder het mom van feminisme vrouwen belangrijker willen hebben dan mannen. Net als dit:


    "equality". Volgens mij hebben mannen meer iets tegen die feminazi's en de slechte naam die zij aan feminisme geven, dan aan het idee van gelijkheid zelf.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Taiteilijan schreef:
    Zó waar. Dat stereotype van een zogenaamde 'echte man' zou niet moeten bestaan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Taiteilijan schreef:
    Zó waar. Dat stereotype van een zogenaamde 'echte man' zou niet moeten bestaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Val schreef:
    (...)
    Tegenwoordig heb je ook feminazi's die onder het mom van feminisme vrouwen belangrijker willen hebben dan mannen. Net als dit:


    "equality". Volgens mij hebben mannen meer iets tegen die feminazi's en de slechte naam die zij aan feminisme geven, dan aan het idee van gelijkheid zelf.


    Dat is niet iets waar ik me nog niet van bewust was, geloof me. :'D Wat "feminazi's" (hoewel ik dat woord verschrikkelijk vind, om eerlijk te zijn) doen en roepen heeft echter nog maar heel weinig met feminisme te maken. Niets, zelfs, in sommige gevallen. Het is ontzettend jammer als mensen door een kleine, hard schreeuwende minderheid een volkomen verkeerd beeld van de grote meerderheid krijgen, want wat feminazi's laten zien is écht niet waar feminisme om draait. Ik vind het bestaan van een radicale minderheid echter niet een erg goed excuus om het hele feminisme af te doen als belachelijk of onzin. Je hoort voldoende over voetbalhooligans, en vrijwel niemand keurt dat goed, maar toch is nog steeds het hele land gek van die sport en word je niet raar aangekeken als je zegt dat je fan bent van een voetbalteam.

    Maar wat ik daarbij wel nog moet zeggen is dat die foto die je als illustratie geeft de plank een beetje mis slaat. Het heeft echt totaal niets te maken met vrouwen belangrijker willen maken dan mannen. Het idee van een bakesale als die is om de prijzen gelijk te stellen aan de wage gap, dus het verschil tussen wat mannen en vrouwen gemiddeld betaald krijgen. Omdat vrouwen minder salaris krijgen dan mannen, hoeven ze bij die "bakesale for equality" minder te betalen. De koopkracht van mannen en vrouwen is dan gelijk - dat is geen doorgeslagen feminisme en betekent niet dat de mensen die erachter zitten denken dat vrouwen overal minder voor zouden moeten betalen, maar is bedoeld om een statement te maken en doet dat naar mijn mening ook vrij goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan