• Yoeehoee haha. Ik had jullie een tijdje al gevraagd over kleding ( ik had een super leuk jurkje besteld ) maar nee toen ik de deur voor de fotograaf opendeed in mijn basic-kleding, was dat voldoende voor hun. Mijn arme jurk haha. Maar goed, ik hang nu sinds vandaag in een aantal bushokjes! XD

    Ben totaal niet fotogeniek, gelukkig weet ik dat van mezelf, maar deze foto valt mij nog mee ( ik ken mezelf en sta er normaal VRESELIJK op haha )

    Ik zou de foto met jullie delen i.v.m mijn vorige topic over het vinden van het juiste jurkje. Die ik dus uiteindelijk niet aan heb haha





    Dit is het eindresultaat! Het komt wel goed uit want ik ga over een aantal maanden in Amerika werken als Au Pair ( minimaal 13 maanden weg ) en dan kunnen mijn oppaskinderen in Friesland mij zo ieder geval nog zien haha.

    Wat leuk!


    16 - 09 - '17

    Aii, best leuk! *O*


    -

    Leuk! Waar kom je hangen? Misschien zie ik je hier in Friesland wel. ^^
    Heb je dat Au Pair in Amerika via een site of o.i.d gedaan? Want ik wil dat volgend jaar ook graag doen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ohh gaaf. Ik zal eens kijken of ik je ergens spot vandaag al denk ik dan niet dat j helemaal in het zuiden hang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is awesome!
    Ik denk niet dat ik je op een bushokje ga spotten, want in dat oude, vervallen ding bij ons hangt echt nooit iets, en verder kom ik niet echt bij bushokjes in de buurt, maar het is wel heel awesome.
    Leuke foto trouwens!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Soe schreef:
    Wat leuk!


    wat was dit ookalweer

    Gaaf!

    Aldea schreef:
    Aii, best leuk! *O*


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Heel leuk voor jou ! ^^

    Super tof!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat leuk! ^^ Lijkt me wel vreemd om jezelf soms opeens te zien langs de weg, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had net dit topic gezien toen ik op de fiets stapte, en vervolgens kwam ik langs de Helperzoom in Groningen precies zo'n reclamebord tegen, maar dan met een andere foto. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat leuk! ^^ Lijkt me wel vreemd om jezelf soms opeens te zien langs de weg, haha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Omfg, zo epic!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awesome. Ik zal eens kijken of ik je ergens zie hangen ^^


    Happy Birthday my Potter!