• Ja, Quizlet tript 'm momenteel volgens mij een beetje op mijn computer, haha. De Spotlight en top zien er ineens heel anders uit als het om uitlijning gaat en dat balkje met Voornaam, Status, Bezig met, Woonplaats en die andere dingen die normaal gezien rechts naast je profiel te vinden zijn, zitten ineens onderaan de pagina – voor de gelegenheid ben ik uit verveling maar weer eens wat gaan screenshotten, je vindt ze onder de spoiler hierboven wel terug. Op zich maakt me dat niet veel uit, maar ik vraag me af of ik de enige ben of dat het aan Chrome ligt dat de pagina's er ineens wat anders uitzien. Heeft er toevallig iemand met HTML-codes geknoeid of zo, of is het alleen maar bij mij zo? c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb er geen last van maar ik gebruik Firefox.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heb er geen last van en ik maak ook gebruik van Chrome.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Ik heb er geen last van en ik maak ook gebruik van Chrome.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op mijn mobiel heb ik nergens last van. Hopelijk wordt het snel opgelost of gaat het vanzelf over!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Hmm nou ja, ik heb wel vaker miserie met mijn laptop (momenteel ben ik 'm aan het heropstarten en zit ik op mijn mobiel, alleen heeft-ie zichzelf nu inmiddels al zo'n vijf keer opnieuw opgestart en is hij nog niet klaar), dus daar kan het ook aan liggen. Stom rotding. :'D

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 23:09 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Hmm nou ja, ik heb wel vaker miserie met mijn laptop (momenteel ben ik 'm aan het heropstarten en zit ik op mijn mobiel, alleen heeft-ie zichzelf nu inmiddels al zo'n vijf keer opnieuw opgestart en is hij nog niet klaar), dus daar kan het ook aan liggen. Stom rotding. :'D


    Wis anders even je geschiedenis? Op mijn moeders laptop is t namelijk ook wel eens zo dat lay outs van websites dan anders zijn dan dat ze moeten zijn. Dan verwijderd ze dr geschiedenis en is t weer normaal. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Ik heb er geen last van en ik maak ook gebruik van Chrome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen last van eigenlijk.
    Ik zou inderdaad zoals hierboven gezegd, even je geschiedenis wissen, en dan ook cookies. Dat kan het probleem mogelijk al verhelpen. Laat je weten of dat werkt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cenation schreef:
    Ik heb er geen last van en ik maak ook gebruik van Chrome.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cenation schreef:
    Ik heb er geen last van en ik maak ook gebruik van Chrome.


    + Is het trouwens al over? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Cenation schreef:
    Ik heb er geen last van en ik maak ook gebruik van Chrome.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, het is nu weg, gelukkig. Sorry, toch nog bedankt. :'D

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 12:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De klacht is opgelost -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."