• Mede doordat Gilinksy en Differences te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!

    Warning: De meisjes hier zijn fk pervy en zijn het gewoon om smut voor/over elkaar te schrijven en met (wbw)-smileys te smijten.
    Maar ze zijn wel lief. ^^




    Members:
    Gabs // Gilinsky | Luke
    Lieke // Differences | Ashton
    Eva // Alterego | Luke
    Cryssiecutiee // Sciathan Eva
    Floor // Reject | Luke
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Muke
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Juul// Unsullied Lashton
    Mirian // Malley | Ashton
    Aline // Lipstein Eva
    Merel // Hanaemi | Cake
    Julya // SunsetLover | Luke
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Luke
    Marlijn // Ultimatum l Eva
    Idk PeterParker l Eva
    Marietje // Caverne l Eva
    Gail vast ook wel // Aldea/ Eva
    // Tenace l Eva

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 11:59 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En oo ja ik maak me mobiel leeg als ik door ga.... Dus ik ga maar weer eens en val natuurlijk weer inslaap met te veel fantasieën over someone xD
    Slaaplekker iedereen en tot later op deze dag, aangezien het al 29 juni is

    Unsullied schreef:
    (...)

    Aaaahh! Lol.
    Ik verwarde je Ipod even met je mobiel. Lol.


    Geeft niet ;)

    IAmNotCute schreef:
    En oo ja ik maak me mobiel leeg als ik door ga.... Dus ik ga maar weer eens en val natuurlijk weer inslaap met te veel fantasieën over someone xD
    Slaaplekker iedereen en tot later op deze dag, aangezien het al 29 juni is


    Ik ga over 8/9 minuten want dan valt Q uit. Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik ga over 8/9 minuten want dan valt Q uit. Lol.


    Is goed alvast slaaplekker als je dat gaat doen en tot laters

    MT

    Voor Lieke, omdat ik gisteravond te moe was om nog smut te schrijven ^^

    Al zoenend kwamen de twee de kamer in en terwijl Ashton wat frummelde aan Lieke's broek vielen ze op bed neer. 'Hm,,Ashton' kreunde Lieke toen hij haar ene borst beet pakte en zacht masseerde. Met z'n andere hand knoopte hij z'n broek los en trok die langzaam naar beneden tot haar slipje zichtbaar was. 'Ash..'! Lieke kreunde harder toen Ashton z'n vingers langs haar liezen liet glijden en hij grijnsde licht. 'Je bent zo mooi Lieke' fluisterde hij en Lieke begon zichtbaar te blozen. 'Jij bent toch echt wel mooier dan mij'! zei ze met een glimlach en bijna was het op een discussie gekomen wie er nou het knapst was, als Lieke niet Ashton's hand op haar warme onderkant neerlegde. Ashton keek naar z'n hand en toen naar Lieke. Ze knikte voorzichtig en trok hem weer naar zich toe om hem hard te zoenen. Ashton zoende haar gretig terug en trok heel voorzichtig haar slipje aan de kant. Een kreun ontsnapte uit Lieke's mond toen Ashton een vinger bij haar naar binnen bracht. 'Ash'! 'Je bent zo nat'! fluisterde hij en hij duwde z'n vinger dieper in haar. Heel langzaam begon hij in en uit bewegingen te maken en duwde een tweede vinger erbij. 'Ash'! Ze trok aan z'n haren toen hij sneller bewoog en ze bewoog haar lichaam tegen hem aan. Een harde kreun werd de kamer ingeslingerd en Lieke keek naar Ashton. 'Neem me' fluisterde ze terwijl ze Ashton's broek los knoopte. Z'n erectie was duidelijk te zien en het ding klopte als een gek. 'Wacht even' fluisterde hij terug en hij reikte naar z'n nachtkastje. 'Nee, geen condoom' zei Lieke en en legde een hand op Ashton's arm. 'Ik wil je helemaal voelen' zei ze toen hij haar niet begrijpend aan keek. 'Lieke..' 'Zonder condoom' zei ze bijna smekend en Ashton gaf toe, hij gaf altijd toe. Een discussie van Lieke kon hij niet winnen. 'Goed dan' zei hij met een knik en hij trok z'n boxer uit en Lieke keek naar de stijve van Ashton, hij stond helemaal overeind en raakte z'n buik. 'Kom Ash' fluisterde ze en hij knikte nog eens. Hij kwam boven op haar liggen en zoende haar. Ze zoende hem terug en voelde toen hoe hij bij haar binnen kwam. 'Ash'! kreunde ze zacht en hij nagels zette ze in z'n rug. Hij duwde door en het pijnlijke gevoel ging al snel over in genot. 'Fuck, Ash' gromde Lieke toen het haar veel te lang duurde. 'Oh schatje' zei hij met een grijns en de eerste stoot was meteen een hele harde. 'Klootzak'! zei ze, maar ze meende het niet. 'Ik hou ook van jou'! Ashton stootte nog eens en luide kreunen verlieten Lieke's mond toen hij het tempo steeds verder opvoerde. Haar nagels kraste over z'n rug en lieten rode strepen achter. Ashton voelde hoe z'n hoogtepunt eraan zat te komen, maar hij stelde het uit. De kreunen van Lieke waren het mooiste wat hij ooit had gehoord en als ze het deden liet hij haar zolang mogelijk genieten zodat hij maar die prachtige kreunen kon horen. 'Lieke..ik..kom'! zei Ashton toen hij het echt niet meer vol kon houden. 'Kom voor mij..kom voor mij schatje..Ash'! kreunde ze hard en dat deed het hem en met een luide kreun kwam Ashton klaar. 'Ash'! Lieke kreunde toen hij haar vol spoot met zijn zaad. Hijgend en trillend reed Ashton's z'n orgasme uit en Lieke hield hem vast, keek in z'n ogen en glimlachte. Ashton glimlachte terug en ging langzaam uit haar. 'Geen condoom Lieke'? Het bleef even stil. 'Nee, maar als ik zwanger raak, dan ben ik blij dat het van jou is' zei ze toen lief en hij kuste haar zacht. 'En als jij zwanger raakt, dan ben ik blij dat jij het bent' Lieke glimlachte moe en legde haar hoofd op z'n borst. 'Ik hou van je Ash' fluisterde ze en sloot haar ogen. 'Ik hou ook van jou Lieke' Hij drukte een kus op haar voorhoofd en vielen toen stilletjes in slaap.


    Well, it was awkward yea..


    'Darling, just hold on'

    Oehh. Mag ik de 5Sos-fam joinen? C:


    wat was dit ookalweer

    English love affair is zo abnhjkddnk!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tenace schreef:
    Oehh. Mag ik de 5Sos-fam joinen? C:


    Yes, you may :3

    Lipstein schreef:
    (...)

    Yes, you may :3


    Yeahh :3
    Ze zijn like, mijn leven. [:


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Yeahh :3
    Ze zijn like, mijn leven. [:


    ^-^ YAY.

    Wie van jullie gaat vandaag iets supernuttigs doen? :3

    Ieuw ieuw ieuw ieuw ieuw. Ik zag een zwarte vlek oo mijn muur en dachtdat het een pluisje was (bril niet op). Het is een beestje en ik durf t niet weg te halen....

    Shit hij is weggevlogen noooo.

    Ik ga de beginpost ontkrachten, want ik vervewl me :Y)
    Ik ben niet superperv en ben geen gm dus kan ik niet met die smiley smijten, gnagna.
    Eva is niet mijn favoriet (joehoe).

    Ook goede morgen Aline hahah.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Ook goede morgen Aline hahah.


    Hoi Noa (krul)
    Lekker geslapen?