• Hoewel ik niet heel veel gebruik maak van Beta Aanvragen, vond ik dit toch een suggestie waard. Als dit technisch gezien niet haalbaar is, mensen dit niet nodig blijken te vinden of dit idee al eerder is voorgesteld, mijn excuses.

    Onder 'Creaties' staat het kopje 'Mijn Beta Aanvragen', waar je kunt zien voor welke hoofdstukken je een Beta Aanvraag hebt ingediend. Je hebt dan een linkje naar de story en naar het hoofdstuk waarover je een aanvraag hebt gedaan (en de status staat nog weergegeven). Is het echter niet handig dat er ook een link bij komt te staan - mits de aanvraag afgehandeld is - naar de reactie? Zoals ik al zei, ik weet niet of dit technisch haalbaar is omdat je een reactie in een privébericht krijgt, maar ik vermoed dat dat je Beta Aanvragen een stuk overzichtelijker zou maken.

    Ik ben wel benieuwd of hier ook werkelijk vraag naar is. Vandaar ook even een poll in dit topic.

    Lijkt dit voorstel je handig?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik snap niet precies wat je bedoelt.


    Physics is awesome

    Ik vind het een leuk idee, maar dan zou het systeem denk ik anders moeten. In plaats van dat je een pb krijgt, dat het dan ergens anders terecht komt of zo? Of dat je het kan opvragen via 'mijn bèta aanvragen'?


    What would Emma do?

    Ik vind het geen slecht idee, maar ook niet prioritair.


    Queer zijn is gewoon alles

    Boettgeri schreef:
    Ik vind het een leuk idee, maar dan zou het systeem denk ik anders moeten. In plaats van dat je een pb krijgt, dat het dan ergens anders terecht komt of zo? Of dat je het kan opvragen via 'mijn bèta aanvragen'?


    Ja, zoiets. Ik heb er technisch gezien totaal geen verstand van, maar het is makkelijker als je het gewoon ergens terug kunt lezen dan dat je je hele inbox na moet gaan, mocht je het terug willen zoeken ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Ja, zoiets. Ik heb er technisch gezien totaal geen verstand van, maar het is makkelijker als je het gewoon ergens terug kunt lezen dan dat je je hele inbox na moet gaan, mocht je het terug willen zoeken ;)


    Ja, ik vind het wel een leuk idee. :'D Ik ben een systematische pb-verwijderaar, dus ik ben echt al mijn aanvragen al weer kwijt. x)


    What would Emma do?

    Ik doe niet zo vaak bèta-aanvragen, gek genoeg, dus voor mij persoonlijk zou het niet zoveel uitmaken. :'D Ik kan me echter goed voorstellen dat dit prettig zou zijn, als het technisch op een of andere manier haalbaar is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind dit een goed idee. Al heb ik geen idee of dit haalbaar is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Debbaut schreef:
    Ik vind het geen slecht idee, maar ook niet prioritair.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind dit best en goed idee (want iedereen verwijdert de inhoud van zijn of haar inbox al eens), want dan kan je alles weer opvragen, maar ik vraag me af of dat mogelijk is met het huidige systeem. Ik zou het wel fijn vinden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kelmeckis schreef:
    Ik snap niet precies wat je bedoelt.


    Wat ik bedoel is het volgende:

    Onder 'Mijn creaties' kun je naar je Beta Aanvragen gaan. Hier zie je alle aanvragen die je ooit hebt ingediend op een rijtje, met een link naar de story en naar het hoofdstuk. Een reactie op een Beta Aanvraag krijg je op dit moment in een privébericht, maar die kun je heel gemakkelijk kwijtraken. Mijn suggestie is dat je vanuit de Beta Aanvragen ook een linkje hebt naar de reactie die je van een Betareader hebt ontvangen, zodat je het veel makkelijker kan terugzoeken dan wanneer het tussen je privéberichten staat.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik vind dit een heel handig idee. Ik laat de antwoorden op de beta-aanvragen altijd op ongelezen staan zodat ik ze later kan terugvinden wanneer ik tijd heb om ze door te nemen en de aanpassingen te doen in mijn hoofdstukken. Dan gebruik ik altijd de zoekfunctie om de mailtjes terug boven te halen. Maar jouw idee zal het veel makkelijker maken. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het wel een leuk idee. :'D Ik ben een systematische pb-verwijderaar, dus ik ben echt al mijn aanvragen al weer kwijt. x)


    Ik had inderdaad ook laatst mijn inbox opgeschoond - wat gelijk is aan alles naar de prullenbak - en daardoor ben ik nu ook mijn aanvragen kwijt, helaas :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Debbaut schreef:
    Ik vind het geen slecht idee, maar ook niet prioritair.


    16 - 09 - '17