• Ik zeg dag tegen Skylar Astin Lipstein (doeg)

    en zeg hoi (doeg) tegen Ashton Irwin (mijn icon, de sexy drummer van de band ^-^). Ik ben nu een tijdje fan van 5SOS en ik wilde een 5SOS related username. Astonished was een username die ik al erg lang wilde (het betekent volgens mijn lesboek stomverbaasd), maar ik heb er nu een h tussen gepropt: Ashtonished.
    Ik ben erg blij met mijn nieuwe username, Ashtonished :3

    Ik vind het wel een grappige combinatie. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ook :3 Nu maar hopen dat er niet mensen zijn die denken: "Hé, ze weet niet hoe je Astonished moet schrijven."

    ^ N'awh, maar als ze naar je avatar kijken zullen ze het heus wel snappen. Toen ik Happiny nog als username had, vroeg iemand of ik wel wist dat het 'Happily' was. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    ^ N'awh, maar als ze naar je avatar kijken zullen ze het heus wel snappen. Toen ik Happiny nog als username had, vroeg iemand of ik wel wist dat het 'Happily' was. :')


    Haha. Happiny is een pokémon, toch? Of was dat niet waar je op doelde?

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Haha. Happiny is een pokémon, toch? Of was dat niet waar je op doelde?


    Happiny stond voor het feit dat ik vroeger een groot fan was van Pokémon, en ik heb de username ook gekozen omdat ik mijn best doe om altijd vrolijk te zijn. Eigenlijk was het dus een combinatie van.
    Maar mijn oude username is overbodige informatie. Daar heb jij dit topic niet voor geopend. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuk gevonden ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I like


    26 - 02 - '16

    I like, maar dat wist je al ^-^


    'Darling, just hold on'

    I like, just because of Ashy!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ^-^ Thank you (:

    Ashton <3
    Ik vind hem leuk, Aline!:9~

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:30 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ashton <3
    Ik vind hem leuk, Aline!:9~


    Asheeeyy <3
    YAY ^-^