• Volgende topic; Klik


    --
    Nummer 24! ;o.
    Er zijn wat dingetjes aangepast (hele kleine). De medeling/vraag over sites/apps staat in het stukje wat boven de Join us! stukje.

    Otaku meeting
    Al een tijd lang is het idee door de topics heen gegaan, maar nu is er eindelijk ook een topic van gemaakt! (Ok tijdje geleden al)
    Klik, << Daar is het topic ;d. We zijn alleen nog steeds niet over de datum uit..
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.

    Join us! ;D
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Impavid (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - Yokubo (Sharon) - 19 - MAL
    29 - Maka (Eva) - 14
    30 - Amaimon (Jeffrey) - 20
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hibiya (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 15 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Ichigox (Shirley) - 20 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13


    Ik heb alleen rechts boven&onder gezien. Ik dacht, ik meld zulke dingen maar even gelijk.. Voor het geval jullie vragen waar de anime over gat.. Van sommige kan ik dat dus niet :'D.



    Rechts boven: Zetsuen no Tempest
    Links boven: Kobato
    Rechts onder: Sukitte Ii Na yo
    Links onder: Tamayura: Hitotose

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lazulis schreef:
    Mede otaku vrienden ik heb daarnet Tales from the earthsea gezien en hij was best appart.

    Waar ging die ongeveer over?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    IK MOET EVEN GIFS DELEN MAAR IK ZAL ZE IN EEN SPOILER ZETTEN :Y)


    KIJK KIJK DAN AFLJADLAFJ



    RIN D; ;W;





    UGH DALFJALDFJAF



    Help ik heb een crush op zowel Haruka, Rin als Makoto. :') Niet dat ik dat nog niet had, maar daaaamn het komt weer terug de feeeeels. D:


    Mensen, negeer mij het beste, ik ben in een extreme fangirl staat. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mensen ik ben productief ;D
    Ik gebruik alleen bitch methodes die ik later niet leuk vind :'D. Maar dat doe ik altijd :'D.
    denk ik van; Oh als ik dit doe ziet het er leuk uit ;O en dan later; IK WIL NIET MEER :'D


    Edit: Ok hij is nu zo geworden;
    Fck die ogen ik stop :'D.. Vind hem persoonlijk ook niet zo geweldig geworden..

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 0:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kijk Eva & Shirley, ze hangen ;d
    Zal ze straks als ik naar de winkel ga gelijk op de post doen ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weet iemand een site waarop alle Engelse afleveringen van Fairy tail staan?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @Syll Oke dankje (:
    @Pabu Hier een site waar je 150 episode in engelse versie kunt kijken alleen weet ik niet waar je 151 t/m 175 ep kan kijken.http://dubbedanime.net/anime/fairy-tail-english-dubbed
    Ik moet Fairy tail misschien nog eens gaan verder kijken de manga vind ik wel erg goed enzo. Ik heb van de anime maar 22 aflevering gekeken. maar al die gif er van en zo zijn zo awesome en ik hoor er zo veel goeds over. Ik heb de OVA en Movie trouwens wel gezien.
    Lol ff wat fairy tail gif (:



    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 14:49 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ichigox schreef:
    @Syll Oke dankje (:
    @Pabu Hier een site waar je 150 episode in engelse versie kunt kijken alleen weet ik niet waar je 151 t/m 175 ep kan kijken.http://dubbedanime.net/anime/fairy-tail-english-dubbed
    Ik moet Fairy tail misschien nog eens gaan verder kijken de manga vind ik wel erg goed enzo. Ik heb van de anime maar 22 aflevering gekeken. maar al die gif er van en zo zijn zo awesome en ik hoor er zo veel goeds over. Ik heb de OVA en Movie trouwens wel gezien.
    Lol ff wat fairy tail gif (:





    Yay, thanks! Ik kan ze maar tot 131 vinden. :x


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @Eva & Shirley, ze zijn op de post ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Straks naar how to train your dragon 2. Yeah hev er zin in.


    Vampire + Servant = Servamp

    Shuuya schreef:
    @Eva & Shirley, ze zijn op de post ;D.

    Leuk! Ik ben benieuwd!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Spammers. *^*

    Myrthe updates:
    -Gaat aan van Helsings beginnen, :,D
    -Maakt te veel Haruka chibis *steekt tong lachend uit naar Dirkje*
    -Luistert nu al 3 dagen naar het zelfde liedje Uchuchheathazeuchuchdays....

    Tet --> Hibiya

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 16:22 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Shuuya schreef:
    @Eva & Shirley, ze zijn op de post ;D.


    Leuk (: Hoop dat het snel binnen komt kijk er na uit !!


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Lol heb Ouran high school host club live action afgerond. Er waar verschillende afwijkende scenes vooral in de laatste twee episodes van de serie. Maar ik heb er wel van genoten. In het algemeen geef ik de live action van ouran een 8/10 ik vond de anime serie toch beter anime serie had trouwens 10/10 !
    In de live action vind ik voor de acteur die tamaki speelt geniaal je moet het maar kunnen xD
    Spontaan zin om meer drama en movies te kijken met Yusuke Yamamoto erin (:
    Yusuke Yamamoto (De acteur die tamaki speelt)

    Verder ook van het weer genoten lekker temperatuur vandaag in de schaduw al 25 graden en zo,n 32 in algemeen ofzo en 40 graden in de volle zon ofzo haha heb net alle thermometers gecheckt (:. Zit nu buiten onder het afdak.

    Lol moet nog twee serie van het lente seizoen in halen Kamigami no Asobi en Kanojo ga Flag wo Oratetara. Alleen zijn het niet gelijk de serie van jaaa ik wil ze afkijken ofzo. Bij No game no Life and Black Bullet had ik dit wel gevoel wel omdat ik gewoon het einde wilde weten enzo. Ben trouwens bij Kamigami en Kanojo beide bij ep 7 en ze hebben beide niet zo veel afleveringen kamigami 12 en Kanojo 13 dus ik ga ze binnen kort als ik zin heb wel afkijken.

    Op naar de zomer anime !! Ik ben al aan Sabagebu! begonnen niet echt de geweldigste serie maar wel fun.

    Nog ff wat gif wat ik kan bijna nooit een post maken zonder alleen als ik op mensen reageer misschien xD






    Anime:
    Dog Days
    Ro kyu bu!
    Yuru Yuri
    Mahou Shoujo Madoka Magica

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 18:07 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    @Shirley, Sagebabu ding heb ik ook gezien :'D.. ik vind het een kruizing tussen Kitakubu Katsudou Kiroku en Stella Jogakuin Koutou-ka C³-bu.
    Zo random allemaal o-o en die Narrator ook tussen door :'D

    Verder ben ik nog begonnen met Bakumatsu Rock & Free! ;D
    Ik had alleen verwacht dat de nieuwkomer in Free! een derp iemand was.. een kruizing tussen Makoto en Nagisa.. Maar het is eerder een kruizing tussen Rin en Makoto hoe hij over kwam o-o.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Trouwen waarom praten mensen over Rin in Politie outfit... Gaat niemand het over hebben over Haruka als Zeemeerman? :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you