• Status: Ik heb besloten om mijn coverstore voorlopig te sluiten. Dit omdat ik vrees dat ik niet kan voldoen aan het tijdig afwerken van de wachtlijst. Omdat ik het wel wil onderhouden, neem ik wel speciale verzoeken aan, maar zeg hierbij gelijk dat dit wel betekent dat ik hiervoor ruim mijn tijd neem, omdat mijn opleiding de eerste prioriteit heeft. Voor de 'eenvoudige' covers verwijs ik jullie door naar de andere coverstores of maak simpelweg een topic - ik zal wellicht af en toe wel covers maken die in aparte topics worden aangevraagd.


    Belangrijk: covers die hier gemaakt worden zijn alleen voor persoonlijk gebruik, niet voor commerciële doeleinden i.v.m. copyright op de afbeeldingen, textures, effecten etc.

    Wachtlijst: naamsveranderingen graag doorgeven
    - CalmxSavedMe
    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > zoek zelf je afbeeldingen op! Dat scheelt mij namelijk veel tijd;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Horizontaal of verticaal;
    - Verder wensen (lettertype, bepaalde kleur etc.)
    - Gelieve even aan te geven, als je een aanvraag hebt gedaan bij meerdere 'coverstores'.
    - Wees niet bang om te vragen!
    Note: GIF's zijn mogelijk.
    *Belangrijk!*
    Let er a.u.b. op of de foto('s) scherp genoeg is/(zijn).

    Al gemaakte covers:
    Topic 1:

    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake & Achterkant cover
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic

    Topic 2:

    - Yowic
    - Bronte
    - Philyra
    - CHINOS
    - Errin > met titel & zonder titel
    - Unplugged
    - Escritura
    - ColouredWind
    - Ingle
    - Leisure
    - Crane
    - Negligible
    - Porthos
    - Interesting
    - Closer
    - Jezabels
    - Ocresta
    - McConaughey
    - Eevee > cover & banner
    - Cadentium
    - Parachutes
    - Jenelle
    - imperfecta
    - Puss
    - Parachutes
    - Eevee > Cover & banner
    - DrayMalfoy
    - Clato > 1 & 2
    - Amused > 1 & 2
    - StarWarsGirl
    - Fierte
    - Stoppable 1 & 2
    - xEques
    - xFreedom
    - Barnabas
    - xRemember
    - UK > 1 & 2
    - Crocker
    - Spotgaai
    - Crocker
    - T0RRES > 1 & 2
    - Mataro > 1 & 2
    - Seraphinite
    - Feline
    - PainEnds
    - xLordLoss
    - Clonmel
    - Mataro
    - Clonmel
    - Eevee > 1 (met tekst) & 2 (met tekst) & 3 (zonder tekst)
    - Science

    Topic 3:

    - Souvenir > 1 (kleur) & 2 (grijstint)
    - Clare
    - Calto2
    - Penumbra > 1 & 2
    - Clare
    - Theepotje > 1 & 2
    - Penumbra
    - Ahri
    - BeYourselvex > 1 (met elfje) & 2 (zonder elfje)
    - CxStylinson
    - miekeBxx
    - Spotgaai > 1 & 2
    - Liberacorpus
    - Omnivium
    - Folklore > 1 & 2
    - Infelia
    - Gehenna
    - Romarin
    - Infelia
    - LoveGinney
    - Traitor
    - Barnabas
    - Dyer
    - Sigyn
    - ImHitGirl
    - Magicals
    - Liberacorpus
    - Cullens
    - Sigyn
    - Mohn > 1 (zonder titel) & 2 (met titel)
    - Dyer
    - xInnocencex
    - Unimaginable
    - Idylls
    - xLondonGIRL
    - KittyChan
    - Traitor
    - Thysia

    Topic 4:

    - Parachutes
    - Mullincraic
    - Tartarus > 1 & 2 & 3
    - jokaloka
    - Moore > (zwart/wit) 1 & (sepia) 2
    - diAngelo
    -sappy
    -Thomaslacey & nieuwste
    - DarkMark
    - Bieberen
    - Loian
    - IrishNailler
    - Liz1Dxx
    - Javier > 1 & 2
    - Arashikage
    - ColouredWind
    - Nymphae > (cover) 1 & (cover) 2 & (header) 3
    - Javier
    - Rhiine
    - Gula
    - HootHoot
    - fleurence > 1 & 2
    - Scorpia > 1 & 2 & 3
    - Lasaraline
    - Aurae + nieuwste
    - Lovina > 1 (kleur) & 2 (zwart/wit)
    - Avarosa > 1 & 2
    - Clonmel > 1 & 2
    - Klayley > 1 & 2
    - Dumbledore
    - Dobreva
    - Presence
    - Minions > 1 & 2
    - Liesiemo
    - Aeryshton

    Topic 5:
    - Hwin > zonder titel & met titel
    - Scorpia
    - Reigning
    - Ancestorial > (met titel) 1 & (zonder titel) 2
    - Sheridan
    - Obliviate7
    - Auvrea > 1 & 2
    - Dumbledore
    - Phyriston > 1 & 2
    - Melian > 1 (zonder titel) & 2 (met titel)
    - Gifts
    - Assassin
    - Avarosa > versie 1: zonder titel & met titel. Versie 2: zonder titel & met titel
    - Phyriston > 1 (zonder titel) & 2 (met titel)
    - Obliviate7
    - Elmorria
    - Gendry
    - Poppies
    - Canoodle
    - Valerious
    - Dhavni

    Topic 6:
    - Avarosa (aanpassing)
    - Lovelyreads
    - Cyzashi
    - Croyance
    - Alianovna
    - Felis > kleur & z/w
    - Empedocles
    - Empedocles
    - DAWSONS
    - Jojen
    - Lovelyreads
    - Lovelyreads
    - Cyzashi
    - Cyzashi
    - Merchantson
    - Redrosex
    - Caraphernelia
    - Feae
    - Tigresse
    - Waetford > 1 (zonder titel) & 2 (met titel)
    - Cyzashi
    - GusWaters
    - Stapper > 1 (zonder titel) & 2 (met titel)
    - Feae

    Enkele voorbeelden:






    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 19:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Oh, ik heb ook nog eens je oude username erop gezet. Maar kan wel, hoor.


    Dat zou helemaal geweldig zijn. En klopt hihi :3
    xxx

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:15 ]

    Moth schreef:



    Alstu.


    Bedankt, top.
    xxx

    Je kan echt trots zijn op elke cover die je maakt. Ik zie niet vaak 'covermakers' waarbij echt élke cover een succes is.

    Idd Suits heeft gelijk.
    xx

    Suits schreef:
    Je kan echt trots zijn op elke cover die je maakt. Ik zie niet vaak 'covermakers' waarbij echt élke cover een succes is.

    Dat vind ik echt 'n groot compliment. Dankjewel. :3 Al vind ik niet altijd elke cover even geslaagd, maar ik lever wel graag iets moois af.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tigresse:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 13:24 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wauw, die is mooi geworden. Precies zoals ik in gedachten had. Dankjewel! ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Graag gedaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vanwege vakantie (14 t/m 21 augustus) is het even niet mogelijk om covers te maken. Tot over 'n weekje! (;


    "I shut my eyes in order to see.'

    Titel: De Kinderen van de Schaduw
    Beschrijving van de story:

    Het is niet echt een beschrijving, maar eerder een soort samenvatting voor mezelf. Hoe dan ook, misschien heb je er iets aan:

    Na jaren van oorlog en onrust in Westeros, bestijgt eindelijk iemand de IJzeren Troon. Het is niet Tommen Baratheon, noch Daenerys Targaryen, maar Stannis Baratheon die tot Koning van de Eerste Mensen en de Andalen word gekroond. Stannis krijgt het voor elkaar om de vrede te herstellen in de Zeven Koninkrijken en alle verraders worden onthoofd of verbannen. Niemand durft het tegen hem op te nemen. Huizen vallen uit elkaar en Stannis wijst nieuwe Heren aan, welke elk hun eigen symbool kiezen en een kasteel toegewezen kregen. Slechts één Huis blijft onveranderd, namelijk de Martells uit Dorne.
    Nu Stannis de IJzeren Troon bezit en regeert over het grootste deel van Westeros, doet hij geen moeite om zich bezig te houden met de Martells. Zij hebben zich jarenlang geïsoleerd achter de Rode Bergen, waardoor zij geen onmiddellijke bedreiging vormen.
    Twee generaties verstrijken en de kleinzoon van Shireen Baratheon wordt op zijn vierentwintigste koning van Westeros gekroond, nadat zijn broer werd vermoord door een geheim vennootschap van moordenaars, genaamd de Kinderen van de Schaduw. Er wordt gezegd dat het vennootschap gevormd werd toen de religie van de Heer van het Licht groeide in Westeros en de zoon van Koningin Shireen Baratheon alle Godenwouden verbrandde, evenals alle teksten en beelden van de Zeven. Nieuwe tradities en ceremonies werden op poten gezet en deze allemaal naar het idee van Melisandre van Asshai, de Rode Priesteres die na de overwinning van Stannis, Meesteres van Fluisteraars werd.
    Na haar dood, werd haar dochter Melisa - een bastaardkind van Stannis - Meesteres van Fluisteraars en de nieuwe Rode Priesteres. Op deze manier werd alweer een nieuwe traditie gevormd. Telkens een nieuwe koning werd gekroond zou hij die op diezelfde nacht een kind verwekken bij de Meesteres van Fluisteraars, ongeacht het leeftijdsverschil. Die nacht werd de Nacht van de Fluisteraars genoemd in de volksmond. Is het kind een jongen, word hij vermoord en word de Meesteres opnieuw bevrucht tot zij een dochter krijgt. Natuurlijk hebben die kinderen nooit aanspraak op de troon, zelf niet wanneer de koning geen erfgenamen heeft.
    Dit verhaal gaat over de kleindochter van Sansa Stark en Petyr Baelish, voor de laatstgenoemden werden vermoord wegens verraad en samenzwering. Na de dood van haar grootmoeder werden Lyanna en haar moeder Catelyn Baelish opgevangen door de Kinderen van de Schaduw in het koude Noorden, omdat Sansa steevast bij haar geloof van de Oude Goden bleef evenals Catelyn.

    Username: Niet nodig, aangezien ik hem toch veel verander.
    Afbeeldingen:
    1. Kateryn Winnick is mijn face claim voor Lyanna: één, twee of drie.
    2. De Kinderen van de Schaduw: één of twee
    3. Koning Lyonel Baratheon met als face claim Joseph Morgan: één. Ik kan maar weinig goede foto's vinden.
    Sfeer: Spannend, een beetje duister.
    Horizontaal of verticaal: Verticaal
    Verder wensen: Nope.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 23:53 ]


    kindness is never a burden.

    Druid schreef:
    Titel: De Kinderen van de Schaduw
    Beschrijving van de story:
    Het is niet echt een beschrijving, maar eerder een soort samenvatting voor mezelf. Hoe dan ook, misschien heb je er iets aan:

    Na jaren van oorlog en onrust in Westeros, bestijgt eindelijk iemand de IJzeren Troon. Het is niet Tommen Baratheon, noch Daenerys Targaryen, maar Stannis Baratheon die tot Koning van de Eerste Mensen en de Andalen word gekroond. Stannis krijgt het voor elkaar om de vrede te herstellen in de Zeven Koninkrijken en alle verraders worden onthoofd of verbannen. Niemand durft het tegen hem op te nemen. Huizen vallen uit elkaar en Stannis wijst nieuwe Heren aan, welke elk hun eigen symbool kiezen en een kasteel toegewezen kregen. Slechts één Huis blijft onveranderd, namelijk de Martells uit Dorne.
    Nu Stannis de IJzeren Troon bezit en regeert over het grootste deel van Westeros, doet hij geen moeite om zich bezig te houden met de Martells. Zij hebben zich jarenlang geïsoleerd achter de Rode Bergen, waardoor zij geen onmiddellijke bedreiging vormen.
    Twee generaties verstrijken en de kleinzoon van Shireen Baratheon wordt op zijn vierentwintigste koning van Westeros gekroond, nadat zijn broer werd vermoord door een geheim vennootschap van moordenaars, genaamd de Kinderen van de Schaduw. Er wordt gezegd dat het vennootschap gevormd werd toen de religie van de Heer van het Licht groeide in Westeros en de zoon van Koningin Shireen Baratheon alle Godenwouden verbrandde, evenals alle teksten en beelden van de Zeven. Nieuwe tradities en ceremonies werden op poten gezet en deze allemaal naar het idee van Melisandre van Asshai, de Rode Priesteres die na de overwinning van Stannis, Meesteres van Fluisteraars werd.
    Na haar dood, werd haar dochter Melisa - een bastaardkind van Stannis - Meesteres van Fluisteraars en de nieuwe Rode Priesteres. Op deze manier werd alweer een nieuwe traditie gevormd. Telkens een nieuwe koning werd gekroond zou hij die op diezelfde nacht een kind verwekken bij de Meesteres van Fluisteraars, ongeacht het leeftijdsverschil. Die nacht werd de Nacht van de Fluisteraars genoemd in de volksmond. Is het kind een jongen, word hij vermoord en word de Meesteres opnieuw bevrucht tot zij een dochter krijgt. Natuurlijk hebben die kinderen nooit aanspraak op de troon, zelf niet wanneer de koning geen erfgenamen heeft.
    Dit verhaal gaat over de kleindochter van Sansa Stark en Petyr Baelish, voor de laatstgenoemden werden vermoord wegens verraad en samenzwering. Na de dood van haar grootmoeder werden Lyanna en haar moeder Catelyn Baelish opgevangen door de Kinderen van de Schaduw in het koude Noorden, omdat Sansa steevast bij haar geloof van de Oude Goden bleef evenals Catelyn.

    Username: Niet nodig, aangezien ik hem toch veel verander.
    Afbeeldingen:
    1. Kateryn Winnick is mijn face claim voor Lyanna: één, twee of drie.
    2. De Kinderen van de Schaduw: één of twee
    3. Koning Lyonel Baratheon met als face claim Joseph Morgan: één. Ik kan maar weinig goede foto's vinden.
    Sfeer: Spannend, een beetje duister.
    Horizontaal of verticaal: Verticaal
    Verder wensen: Nope.

    Ik neem even geen aanvragen aan. Pas weer na de vakantie. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Vanwege vakantie (14 t/m 21 augustus) is het even niet mogelijk om covers te maken. Tot over 'n weekje! (;


    Mwehh.. Jammer! Nog langer wachten.. ;[
    Fijne vakantie! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Moth schreef:
    (...)
    Ik neem even geen aanvragen aan. Pas weer na de vakantie. (:


    Oh, sorry. (':


    kindness is never a burden.

    Druid schreef:
    (...)

    Oh, sorry. (':

    No prob! Laat jullie liever niet te lang wachten; zou ik zelf ook vervelend vinden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Graecus - Waetford


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."