• In de straten van Edinbourg (Schotland) zijn de inwoners daar niet veilig. Mensen doen geruchten over drie groepen jongeren tussen de 15 en 25 jaar. Ze zeggen dat ze geboren freerunners zijn, maar de groepen onderling mogen elkaar totaal niet en willen elkaar alleen maar verederen. Om de zoveel jaar word er een free run wedstrijd gehouden tussen de drie groepen.
    De eerste groep is een meisjesgroep. De tweede bestaat alleen maar uit jongens en de laatste is een gemengde groep. Iedereen wilt de stad voor zich alleen hebben en ieders heeft daarom ook zijn eigen thuisbasis.
    Wie o wie mag de stad als hun free run heiligdom aanschouwen. Wie o wie gaat er wellicht met de prijs ervandoor en mag zich voor een hele maand tussen de mensen vertonen.



    Doel:

    Jullie zijn waar jullie willen terwijl een onderlinge groep ruzie maken wie waar mag komen. Jullie spelen gewoon en doen wat jullie zelf willen.
    De drie groepen maken de boel daar onveilig. Niet alleen de mensen daar hebben een hekel aan jullie, ook de groepen onderling.
    Jullie taak is om Edinbourgh onveilig te maken en natuurlijk te oefenen voor de eindbeker die eind van de maand gegeven word aan de beste free runner groep.



    Invullijstje:

    Naam:
    Free runner name: (Hierbij is het handig om eerst alles in te vullen en dan de naam te bedenken, tenzij je al wat hebt natuurlijk.
    Leeftijd:
    Rol: (Gemengt/jongens of meisjes)
    Karakter: (Twee beste en twee slechte eigenschappen.)
    Geschiedenis: (Familie, vrienden, verleden, hoe ben je freerunner geworden, enz.)
    Uiterlijk: (lengte, lichaamsbouw, tattoo's piercings, haarlengte, haarkleur, gezichtsbouw, oogkleur, huidskleur, kleding, accoires enz.)
    Nationaliteit: (Waar kom je vandaan)
    Extra:

    Rollen:

    Wedstrijd leider: Lazulis

    Gemengt groeps Naam: Scorpions
    Hier nog 1 meisje over.

    leider: Scott Davis - ParaxSiempre
    Onderleider: Heather Abigail Doileag - Aethelthryth
    - gereserveerd voor RAB
    -Ralph Bergersen - Lazulis
    -Gereserveerd voor Ressurect
    -

    Gemengt
    groeps Naam: Flash Back
    1 jongen over.

    Leider:Jason Alexander Hale - promisess
    Onderleider: Luna Scott - MoonEye
    -Yara Amber More - ParaxSiempre
    -Rose Katharina Westfield - Promisess
    - gereserveerd voor - Detrahere
    -

    [center]
    RPG Regels:

    -Jongens en meisjes gelijk (Bij de gemengt alleen.)
    -Niemand is perfect
    -gevechten worden eerst gesproken
    - 16+ mag, maar houd het netjes
    -naams en afwezigheid melden
    -3 personages per persoon
    -Voor de rest de gewone rpg huisregelement.
    En bovenal geen regel voor hoeveelheid woorden, als het maar meer dan vijftig woorden zijn.
    - Zondag beginnen we

    De stad en omgeving:

    Edinburgh, bevat vele straten voor de freerunners. De gebouwen hebben makkelijke plekken om op het dak te komen en muren om eroverheen te springen. De omgeving is oud, bevat monumentale huizen en kerken. Er is een ondergrondse gangenstelsel, waar iedereen niet heen durft. De gebouwen zijn behoorlijk hoog. Aan de lantarenpalen zitten gekrulde uitsteeksels om op daken of over muren heen te komen. Geparkeerde auto's zijn perfect om eroverheen te springen.


    Ik wil zondag beginnen, als er geen meiden meer bijkomen zal ik morgenavond voor zeven uur de meidengroep laten vervallen en de jongensgroep een gemengde groep maken en de personages erbij zetten, degene die Leider zijn blijven leider, van de meidengroep word de onderleider, dus rechterhand.

    Note 2: Er is altijd nog ruimte om mee te doen al is de speeltopic geopend. Reservaties blijven vandaag nog staan. Inspringen is niet heel moeilijk.
    We beginnen met de eerste wedstrijd op woendsdag.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 13:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ze is perfect


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    (...)

    Jep ze is perfect,
    ik heb geen goede uiterlijk voor Jason, maar kan wel zoeken.
    Zouden de leiders een naam voor de groep willen verzinnen, daar heb ik nog al moeite mee.


    Pfuu dat wordt nogal lastig...


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Lazulis schreef:
    Ze is perfect

    Fijn..
    Zou ik misschien ook nog een jongen in de gemengde groep mogen schrijven?x
    Mogelijk leider, als het kan (:


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    ParaxSiempre schreef:
    (...)
    Fijn..
    Zou ik misschien ook nog een jongen in de gemengde groep mogen schrijven?x
    Mogelijk leider, als het kan (:


    Jason is al leider :$


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Leider van de gemengde groep is al bezet, maar je mag de leider van de jongensgroep wel zijn.


    Vampire + Servant = Servamp

    Promisess schreef:
    (...)

    Jason is al leider :$

    Oef... Sorry, ik zal wel verkeerd gekeken hebben..
    Anyways.. Dan wil ik wel die van de jongensgroep schrijven, als 't kan?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 22:02 ]


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    ik zet je erbij.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    ik zet je erbij.

    Thanks ik begin vanavond nog (:


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Naam:
    Scott Davis
    Freerunner's naam:
    D. Poison
    Leeftijd:
    1 Januari 1992 (23 jaar)
    Rol:
    Leider jongensgroep.
    Karakter:
    Scott is een echt leidertype. Hij bepaald wat er gebeurt. Hij luistert wel naar de anderen, maar uiteindelijk maakt hij de keuzes. Hij word snel kwaad, en familie ligt hem uiterst gevoelig, het is het belangrijkste in zijn leven. Scott was vroeger drugsverslaafd maar is 'afgekickt', hoewel hij nog steeds nooit volledig clean is. Scott is aardig tegen zijn vrienden en familie, maar als hij je niet mag zal hij je het leven proberen zuur te maken. Hij kan erg agressief worden als je hem of zijn dierbaren bedreigd. Als je hem met een woord moest bescrijven zou dat zonder twijfel het woord 'beschermend' zijn.
    Als Scott niks om je geeft, is hij bijna emotieloos. Hij zal je laten lijden zonder er een zier om te geven.
    Geschiedenis:
    Scott komt uit een liefhebbend gezin van 3 kinderen en (nog steeds) getrouwde ouders. Zijn zusje en zijn broer zijn hem zijn alles, en ook zijn ouders wil hij nooit missen. Door zijn liefdevolle opvoeding en gelukkige jeugd leeft hij onder het motto: "Family first".
    Het enige probleem was, dat toen hij ging studeren op zijn negentiende jaar, hij in contact kwam met verkeerde vrienden. Hij werd drugsverslaafd. Na een lange lijdensweg is hij nu geminderd terwijl hij nog steeds niet clean is. Tijdens zijn 'afkicken' had hij het erg moeilijk. Freerunnen was zijn ding, het leidde hem af van de drugs.
    Uiterlijk:


    Beschrijving:
    Donkerbruin haar.
    Lichtbruine ogen.
    1.80 m.
    Tattoo op binnenkant van linker bovenarm.
    Nationaliteit:
    Engeland, Hockley
    Extra:
    Scott was vroeger beste vrienden met Yara

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 9:36 ]


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    ParaxSiempre schreef:
    Naam:
    Scott Davis
    Freerunner's naam:
    D. Poison
    Leeftijd:
    1 Januari 1992 (23 jaar)
    Rol:
    Leider jongensgroep.
    Karakter:
    Scott is een echt leidertype. Hij bepaald wat er gebeurt. Hij luistert wel naar de anderen, maar uiteindelijk maakt hij de keuzes. Hij word snel kwaad, en familie ligt hem uiterst gevoelig, het is het belangrijkste in zijn leven. Scott was vroeger drugsverslaafd maar is 'afgekickt', hoewel hij nog steeds nooit volledig clean is. Scott is aardig tegen zijn vrienden en familie, maar als hij je niet mag zal hij je het leven proberen zuur te maken. Hij kan erg agressief worden als je hem of zijn dierbaren bedreigd. Als je hem met een woord moest bescrijven zou dat zonder twijfel het woord 'beschermend' zijn.
    Als Scott niks om je geeft, is hij bijna emotieloos. Hij zal je laten lijden zonder er een zier om te geven.
    Geschiedenis:
    Scott komt uit een liefhebbend gezin van 3 kinderen en (nog steeds) getrouwde ouders. Zijn zusje en zijn broer zijn hem zijn alles, en ook zijn ouders wil hij nooit missen. Door zijn liefdevolle opvoeding en gelukkige jeugd leeft hij onder het motto: "Family first".
    Het enige probleem was, dat toen hij ging studeren op zijn negentiende jaar, hij in contact kwam met verkeerde vrienden. Hij werd drugsverslaafd. Na een lange lijdensweg is hij nu geminderd terwijl hij nog steeds niet clean is. Tijdens zijn 'afkicken' had hij het erg moeilijk. Freerunnen was zijn ding, het leidde hem af van de drugs.
    Uiterlijk:


    Beschrijving:
    Donkerbruin haar.
    Lichtbruine ogen.
    1.80 m.
    Tattoo op binnenkant van linker bovenarm.
    Nationaliteit:
    Engeland, Hockley
    Extra:
    Scott was vroeger beste vrienden met Yara.

    Is hij zo goed, of niet?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 9:35 ]


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    ParaxSiempre schreef:
    (...)
    Is hij zo goed, of niet?


    WAt een lekker ding.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    (...)

    WAt een lekker ding.

    Haha, ik weet het, right?!
    Rick Malambri, is het.
    Hij is uit Step Up (:


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Oh en nog even een vraagje..
    We schrijven in het Nederlands, hè?
    Maar doen we de gesproken stukjes in het Engels of ook gewoon in het Nederlands?
    Of word dat nog overlegd?


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Stukken in het nederlands, maar je mag af en toe als ze wat zeggen in het engels.

    Ik heb een aantal groep namen,

    - Maquina Girls
    - Flash Back
    - Flying eagles
    - Timberwolves

    Oke, meer kan ik er niet bedenken.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 11:55 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Stukken in het nederlands, maar je mag af en toe als ze wat zeggen in het engels.

    Ik heb een aantal groep namen,

    - Maquina Girls
    - Flash Back
    - Flying eagles
    - Timberwolves

    Oke, meer kan ik er niet bedenken.


    Flash Back is fantastisch!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."