• In de straten van Edinbourg (Schotland) zijn de inwoners daar niet veilig. Mensen doen geruchten over drie groepen jongeren tussen de 15 en 25 jaar. Ze zeggen dat ze geboren freerunners zijn, maar de groepen onderling mogen elkaar totaal niet en willen elkaar alleen maar verederen. Om de zoveel jaar word er een free run wedstrijd gehouden tussen de drie groepen.
    De eerste groep is een meisjesgroep. De tweede bestaat alleen maar uit jongens en de laatste is een gemengde groep. Iedereen wilt de stad voor zich alleen hebben en ieders heeft daarom ook zijn eigen thuisbasis.
    Wie o wie mag de stad als hun free run heiligdom aanschouwen. Wie o wie gaat er wellicht met de prijs ervandoor en mag zich voor een hele maand tussen de mensen vertonen.



    Doel:

    Jullie zijn waar jullie willen terwijl een onderlinge groep ruzie maken wie waar mag komen. Jullie spelen gewoon en doen wat jullie zelf willen.
    De drie groepen maken de boel daar onveilig. Niet alleen de mensen daar hebben een hekel aan jullie, ook de groepen onderling.
    Jullie taak is om Edinbourgh onveilig te maken en natuurlijk te oefenen voor de eindbeker die eind van de maand gegeven word aan de beste free runner groep.



    Invullijstje:

    Naam:
    Free runner name: (Hierbij is het handig om eerst alles in te vullen en dan de naam te bedenken, tenzij je al wat hebt natuurlijk.
    Leeftijd:
    Rol: (Gemengt/jongens of meisjes)
    Karakter: (Twee beste en twee slechte eigenschappen.)
    Geschiedenis: (Familie, vrienden, verleden, hoe ben je freerunner geworden, enz.)
    Uiterlijk: (lengte, lichaamsbouw, tattoo's piercings, haarlengte, haarkleur, gezichtsbouw, oogkleur, huidskleur, kleding, accoires enz.)
    Nationaliteit: (Waar kom je vandaan)
    Extra:

    Rollen:

    Wedstrijd leider: Lazulis

    Gemengt groeps Naam: Scorpions
    Hier nog 1 meisje over.

    leider: Scott Davis - ParaxSiempre
    Onderleider: Heather Abigail Doileag - Aethelthryth
    - gereserveerd voor RAB
    -Ralph Bergersen - Lazulis
    -Gereserveerd voor Ressurect
    -

    Gemengt
    groeps Naam: Flash Back
    1 jongen over.

    Leider:Jason Alexander Hale - promisess
    Onderleider: Luna Scott - MoonEye
    -Yara Amber More - ParaxSiempre
    -Rose Katharina Westfield - Promisess
    - gereserveerd voor - Detrahere
    -

    [center]
    RPG Regels:

    -Jongens en meisjes gelijk (Bij de gemengt alleen.)
    -Niemand is perfect
    -gevechten worden eerst gesproken
    - 16+ mag, maar houd het netjes
    -naams en afwezigheid melden
    -3 personages per persoon
    -Voor de rest de gewone rpg huisregelement.
    En bovenal geen regel voor hoeveelheid woorden, als het maar meer dan vijftig woorden zijn.
    - Zondag beginnen we

    De stad en omgeving:

    Edinburgh, bevat vele straten voor de freerunners. De gebouwen hebben makkelijke plekken om op het dak te komen en muren om eroverheen te springen. De omgeving is oud, bevat monumentale huizen en kerken. Er is een ondergrondse gangenstelsel, waar iedereen niet heen durft. De gebouwen zijn behoorlijk hoog. Aan de lantarenpalen zitten gekrulde uitsteeksels om op daken of over muren heen te komen. Geparkeerde auto's zijn perfect om eroverheen te springen.


    Ik wil zondag beginnen, als er geen meiden meer bijkomen zal ik morgenavond voor zeven uur de meidengroep laten vervallen en de jongensgroep een gemengde groep maken en de personages erbij zetten, degene die Leider zijn blijven leider, van de meidengroep word de onderleider, dus rechterhand.

    Note 2: Er is altijd nog ruimte om mee te doen al is de speeltopic geopend. Reservaties blijven vandaag nog staan. Inspringen is niet heel moeilijk.
    We beginnen met de eerste wedstrijd op woendsdag.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 13:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Promisess schreef:


    Naam: Jason Alexander Hale.
    Free runner name:
    Leeftijd: 19 jaar.
    Rol: Leider van de gemengde groep.
    Karakter: Jason is niet bepaald aardig tegen mensen die hij niet mag, alleen als hij van je houdt is hij aardig. Hij is beschermend en kan niet tegen mensen die liegen. Soms kan hij opvliegend zijn en bot uit de hoek komen. Jason is niet het persoon wat al zijn gevoelens open en bloot op tafel legt, je moet zijn vertrouwen zien te winnen voordat hij ook maar een emotie laat zien. Jason laat niemand hem iets opdragen, hij haat het als mensen hem commanderen. Wanneer je aan Jason's geliefden komt, kom je aan hem, hij zal ze altijd beschermen. Jason is een vechter, hij blijft doorgaan ook al zit iets hem tegen, wanneer hij een doel voor ogen heeft doet hij er alles aan om het te bereiken. Jason is een persoon wat mensen standaard niet vertrouwt, je moet bewijzen dat je wel te vertrouwen bent voordat hij je vertrouwt. Wanneer Jason oprecht van je houdt zal hij alles doen om je gelukkig te maken.
    Geschiedenis: Jason heeft een fijne jeugd gehad, ook al waren zijn ouders vaak weg door hun drukke banen. Jason is altijd al sportief geweest en zat vroeger op alle mogelijke sporten, waaronder dansen en turnen, hiermee is hij echter nooit gepest. Jason heeft altijd al een populaire status gehad, hij had veel vrienden en iedereen keek tegen hem op, daardoor had hij vaak het gevoel dat hij het goede voorbeeld moest zijn. Hij heeft altijd een passie voor free runnen gehad maar die passie werd nog meer versterkt toen hij tijdens een free run cursus de toen 14 jarige Rose ontmoette, ze klikte goed doordat ze dezelfde passie deelde, het was liefde op het eerste gezicht. Rose spoorde Jason aan om een groep te beginnen en uiteindelijk deed hij dat, hij houdt van zijn groep, hij vindt het vreselijk dat zijn studie Economie lastig te combineren is met het free runnen, maar hij laat het bijna altijd voorgaan.
    Uiterlijk: Jason is breed gebouwd en door het freerunnen nog breder geworden. Hij heeft een sixpack en zijn armen zijn gespierd. Met zijn 1,88 is hij redelijk lang. Hij heeft donkere bruine ogen en zijn jukbeenderen zijn scherp.
    Nationaliteit: Australisch.
    Extra: Jason is al drie jaar samen met Rose Katharina Westfield.


    Is hij okey zo?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    (H) Oke Jason mag bij mij op de koffie komen, wat een lekker ding zeg.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    (H) Oke Jason mag bij mij op de koffie komen, wat een lekker ding zeg.

    I'm with you on that one.. pfieuww (H)
    Wanneer beginnen we eigenlijk ongeveer?


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Als er in iedere geval nog een aantal voor de meidengroep en ander schrap ik die en maak ik de jongens ook een gemengde en dan wil ik zondag beginnen.



    Belangrijk wat er nu in de beginpost dikgedrukt staat,en ik heb de personage limiet naar 3 veranderd.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 22:59 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Okay..
    Ik zal wel even melden dat ik van de 2de tot 16 augustus in Toscane zit.
    En ik weet niet zeker of ik wifi heb, maar volgens mij niet :$


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Mag ik nog iemand? Maakt niet uit waar :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Je kan bij jongensgroep nog.


    Vampire + Servant = Servamp

    ParaxSiempre schreef:
    Okay..
    Ik zal wel even melden dat ik van de 2de tot 16 augustus in Toscane zit.
    En ik weet niet zeker of ik wifi heb, maar volgens mij niet :$


    Er is altijd een mogelijkheid om in te springen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    (...)

    Er is altijd een mogelijkheid om in te springen.

    Snap ik, maaar ik dacht dat het misschien wil fijn was om het te laten weten..
    Maar we beginnen dus zondag.
    En is er een bepaald persoon die het eerste stukje schrijft, of ?


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Ik zet in de beginpost van hoe en wat . Dan maakt het niet uit wie er begint.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Ik zet in de beginpost van hoe en wat . Dan maakt het niet uit wie er begint.

    Oké.. (:


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Beginpost veranderd.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam:
    Ralph Bergersen
    Free runner name:
    Flying dutchman
    Leeftijd:
    21
    Rol: Scorpions
    Karakter:
    Beste: Snel, sportief en humor.
    Slecht: Engels is wat belabberd, grappen zijn soms niet zo als ze zijn.
    Geschiedenis:
    In MSV
    Uiterlijk:

    Nationaliteit: (Waar kom je vandaan)
    Extra:


    Speeltopic

    Praattopic komt vanavond.


    Vampire + Servant = Servamp

    Joshua Ryan Chase


    - Free runner name:

    - Leeftijd:
    18
    - Rol:
    Scorpions
    - Karakter:
    Behulpzaam, slim, slecht met andere mensen, vaak alleen.
    - Geschiedenis
    Josh is opgegroeid in een gezin waar hij de jongste van acht broers was. Hij wou graag weg bij dat gezin omdat hij er bijna geen aandacht kreeg. Hij is op zijn twaalfde weggerend en is bij de Scorpions gegaan omdat hij een groep zocht om bij te horen.
    - Uiterlijk:
    Komt.
    - Nationaliteit: (Waar kom je vandaan)
    Edinburgh

    Ik ga hem nog uitbreiden als ik terug ben van vakantie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik nog een meisje bij Scorpions?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."