• B A S T I L L E • F A N T O P I C

    The Pessimist


    The Crazy one


    The Serious one


    The Shy one
















    The Stormers:
    AnseI • Rani
    Soe • Sylvie
    Omnom • Julia
    Milbourne • Gabriëla
    Denys • Demi
    Hamartia • Fren
    Quill • Sophie
    Interstellar • Lizzie
    Trouvaille • Bianca
    Amphrobia • Floor
    Derek_Hale • Linde
    BoterBabbelaar• Kyle
    bookinity• Britt









    Naamsveranderingen doorgeven
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 20:18 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Soe schreef:
    Gosh, ik trek al mijn haar er echt nog eens uit vandaag!


    Hoezo? :o


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Hoezo? :o


    Ik raak vandaag zo geïrriteerd van alles en iedereen en dat is hun eigen schuld.
    1. In mijn interview story staat dat ik een stop zet op de wachtlijst, er zijn gewoon te veel mensen. Het staat er duidelijk in het rood en in het vet, wat doen mensen? Mij nog komen spammen dat ze op de lijst willen. Leer lezen aub!
    2. In The Nightclub werden Awards georganiseerd, iedereen heel positief en enthousiast, dus samen met iemand anders heb ik dat helemaal georganiseerd. Nu zit ik bijna twee weken te wachten tot mensen inleveren en nu komen ze zeggen 'Ja, ik ga toch niet meedoen.' en zo van die dingen. Alle moeite voor niks?


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Ik raak vandaag zo geïrriteerd van alles en iedereen en dat is hun eigen schuld.
    1. In mijn interview story staat dat ik een stop zet op de wachtlijst, er zijn gewoon te veel mensen. Het staat er duidelijk in het rood en in het vet, wat doen mensen? Mij nog komen spammen dat ze op de lijst willen. Leer lezen aub!
    2. In The Nightclub werden Awards georganiseerd, iedereen heel positief en enthousiast, dus samen met iemand anders heb ik dat helemaal georganiseerd. Nu zit ik bijna twee weken te wachten tot mensen inleveren en nu komen ze zeggen 'Ja, ik ga toch niet meedoen.' en zo van die dingen. Alle moeite voor niks?


    Bij dat eerste; ik snap dat ze er heen graag op willen, het is namelijk ontzettend leuk. Maar je moet er niet over door gaan zeuren en gewoon wachten tot het weer open gaat, als dat het gaat.

    Bij het tweede. Dat is echt gewoon heel cru. Denk na voordat je er aan mee doet en het is ook erg gemeen tegenover jullie die het georganiseerd hebben dat niemand er meer tijd in wil steken.

    Ik snap waarom je geïrriteerd bent. Dit zou mij ook enorm hebben geïrriteerd.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Bij dat eerste; ik snap dat ze er heen graag op willen, het is namelijk ontzettend leuk. Maar je moet er niet over door gaan zeuren en gewoon wachten tot het weer open gaat, als dat het gaat.

    Bij het tweede. Dat is echt gewoon heel cru. Denk na voordat je er aan mee doet en het is ook erg gemeen tegenover jullie die het georganiseerd hebben dat niemand er meer tijd in wil steken.

    Ik snap waarom je geïrriteerd bent. Dit zou mij ook enorm hebben geïrriteerd.


    Idd, wachten is een schone zaak, maar mensen kunnen tegenwoordig niet meer geduldig wachten.

    Zo denk ik er ook over en dan moet ik nu 'Relaxen' omdat ik mijn frustratie op het topic gegooid heb dat zoveel mensen opeens afhaken. Het is gewoon ook jammer dat mensen die meedoen wel de moeite nemen en op mensen stemmen die niet eens meer willen meedoen. Dan hebben zij wel stemmen, maar nooit zelf gestemd, ook niet echt eerlijk.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Idd, wachten is een schone zaak, maar mensen kunnen tegenwoordig niet meer geduldig wachten.

    Zo denk ik er ook over en dan moet ik nu 'Relaxen' omdat ik mijn frustratie op het topic gegooid heb dat zoveel mensen opeens afhaken. Het is gewoon ook jammer dat mensen die meedoen wel de moeite nemen en op mensen stemmen die niet eens meer willen meedoen. Dan hebben zij wel stemmen, maar nooit zelf gestemd, ook niet echt eerlijk.


    Dat is haast nog erger. Als mensen die geen moeite doen, meer stemmen krijgen dan mensen die er tijd in stoppen.
    Ik ken die mensen niet, maar ik vind het best gemeen dan.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Dat is haast nog erger. Als mensen die geen moeite doen, meer stemmen krijgen dan mensen die er tijd in stoppen.
    Ik ken die mensen niet, maar ik vind het best gemeen dan.


    Het irriteert me gewoon, maar ik ga stoppen met zeuren, anders ben ik morgen nog bezig.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Het irriteert me gewoon, maar ik ga stoppen met zeuren, anders ben ik morgen nog bezig.


    Haha (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wat zijn mijn ouders behulpzaam seg! HO...


    '' Type Sangster if you can see this. "

    AnseI schreef:
    Wat zijn mijn ouders behulpzaam seg! HO...


    What's wrong?


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    What's wrong?


    Mijn verhaaltje staat al op Facebook friendo (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    AnseI schreef:
    (...)

    Mijn verhaaltje staat al op Facebook friendo (:


    Ik zag t friendo (:


    16 - 09 - '17



    '' Type Sangster if you can see this. "

    Geweldig. Ze hebben een Asia-tour aangekondigd. Dus het is minstens nog vier en een halve maand wachten voor we überhaupt kans hebben op een Europe-tour.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hamartia schreef:
    Geweldig. Ze hebben een Asia-tour aangekondigd. Dus het is minstens nog vier en een halve maand wachten voor we überhaupt kans hebben op een Europe-tour.


    Hoe weet jij dat zo zeker :'$ Ik ben niet echt bekend met touren en waar allemaal ezno (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 19:18 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het kwam via de fb-pagina, die ik – ontzettend nauwgezet – in de gaten hou.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28