• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ik te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Caverne // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13




    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 21:53 ]


    MARCO REUS IS BAE

    AIterego schreef:
    (...)
    Een stukje van Ithil. Maar je moet me echt gaan helpen met beter schrijven.


    Helpen... D:
    Best. Ik wil je best helpen (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Helpen... D:
    Best. Ik wil je best helpen (:

    Yay.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    N hoe gaan we dat doen? :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik stuur je wel even wat. Wil jij dan dingen die je zou veranderen onderstrepen ofzo of erbij zetten hoe je de zin zou veranderen ofzo idk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Is goed hoor ;)
    Dat doe ik dan morgen op de computer, oke? (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wat ik bij iemand anders deed was dat ik haar stukjes controleerde zeg maar. Dus ze had me toegevoegd als co-writer en ik keek het voor haar na en gaf haar tips (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    Wat ik bij iemand anders deed was dat ik haar stukjes controleerde zeg maar. Dus ze had me toegevoegd als co-writer en ik keek het voor haar na en gaf haar tips (:

    Oh ja. dat is misschien ook handig. Maar ik weet niet of je co-writer wilt zijn van een fanfic? Het is niet echt heel erg fanficcerig, want er is eigenlijk meer haat dan liefde HAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Oh ja. dat is misschien ook handig. Maar ik weet niet of je co-writer wilt zijn van een fanfic? Het is niet echt heel erg fanficcerig, want er is eigenlijk meer haat dan liefde HAHAHA.


    Mij boeit het niks :P
    Ik schrijf ook gewoon fanfics hoor ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb hongeerrrr. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    Ik heb hongeerrrr. :c


    Me toooo D:
    Ik heb samen met een vriendin van me een deal. We gaan proberen volgend jaar het hele jaar door met make-up naar school gaan.
    Foundation, lippenstift (misschien), oogschaduw, eyeliner, mascara, etc.
    Dat wordt zo lachen he.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sorry, dat was random :P

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 2:05 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Me toooo D:
    Ik heb samen met een vriendin van me een deal. We gaan proberen volgend jaar het hele jaar door met make-up naar school gaan.
    Foundation, lippenstift (misschien), oogschaduw, eyeliner, mascara, etc.
    Dat wordt zo lachen he.

    Wow zoveel. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk gewoon alleen mascara opdoen. En soms misschien concealer of foundation. En heel heel heel soms eyeliner.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Wow zoveel. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk gewoon alleen mascara opdoen. En soms misschien concealer of foundation. En heel heel heel soms eyeliner.


    Haha, I know. Maargoed. Ik ga denk ik geen oogschaduw en lippenstift doen. Tenzij ik echt een fijne mooie lippenstift vindt, wat ik wel zoek.
    Eyeliner is bij mij alleen de waterlijn. Iets anders doe ik nooit. Dat lukt me gewoon niet xD


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik maakte laatst een lijstje met dingen die ik volgend jaar wel en niet ga doen.

    Ik ga ..
    op tijd komen op school
    altijd mijn boeken mee nemen
    altijd een etui mee nemen
    altijd mijn agenda mee nemen
    al mijn huiswerk maken
    op tijd beginnen met voor toetsen en so's leren
    plannen en me aan mijn planningen houden
    make up opdoen
    medicatie slikken
    acting like I'm normal
    niet meer bang zijn voor jongens
    niet meer zoveel op mijn mobiel tijdens de les.




    TE VEEL. Dit gaat me noooit lukken maar kay.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Unsullied schreef:
    (...)

    Haha, I know. Maargoed. Ik ga denk ik geen oogschaduw en lippenstift doen. Tenzij ik echt een fijne mooie lippenstift vindt, wat ik wel zoek.
    Eyeliner is bij mij alleen de waterlijn. Iets anders doe ik nooit. Dat lukt me gewoon niet xD

    Hahaha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.