• Hoi
    Ik ben op zoek naar mensen die wel iet of wat weten van Ed Sheeran en hem leuk vinden, en die uit zijn pov willen schrijven, ik wil graag vanuit een meisje dat Ed ontmoet schrijven.
    Ik heb namelijk al een tijdje een idee voor een fanfic over hem te schrijven, de ideeen kunnen in overleg nog gewijzigd worden natuurlijk.


    Het verhaal

    Ed is nog een beginnende muzikant, maar krijgt dan een grote kans, hij word echter uitgejouwd op zijn eerste optreden en krijgt hierdoor mentaal een zware klap, hij loopt naar buiten en daar ziet hij een straatmuzikante ( Aloeway zou ik haar willen noemen) en ze raken aan de praat, Ed krijgt nog een tweede kans, schrijft A-Team en word een succes, zal hij Aloeway in de steek laten of zal hun vriendschap uitgroeien tot meer?


    Zie je het zitten en ben je redelijk vaak online ( toch 1x per week minstens) laat dan gerust een berichtje achter.

    tot dan!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Rupert Grint is de neef van Ed hij speelt ook in een liedje ban hem ik ben vergeten hoe het heet.
    Ik ben een keer naar een concert van hem geweest in Londen dat was echt geweldig:)


    tiptoe through the tulips...

    Ik wil wel helpen ^^ (Grote Ed fan ) Maar ik ben niet zo goed met Story's enzo


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH