• From Lauren DeStefano



    Stel je voor, je leeft in een wereld waarin door een genetisch virus niemand ouder wordt dan vijfentwintig jaar. Je bent een meisje van zestien en je wordt ontvoerd om te trouwen met een jongen die je nog nooit hebt gezien. Je wilt ontsnappen, maar daarvoor moet je het vertrouwen van je echtgenoot zien te winnen…..




    The Chemical Garden Fans:
    - Vergilius • Aurora [Alles gelezen]
    - Astris [Alles gelezen]
    - Assassin [Alles gelezen]
    - Corday [Alles gelezen]
    - Mulleroni • Annemarije [Alles gelezen]
    - Aldea • Gail [Alles gelezen]
    - Anthroopos • Sven [Alles gelezen]
    - Scripturient • Marie [Wither]

    Verhalen: [fanfics]

    Trailers:

    Quizzen:

    The thing about hope is that it doesn't go away even when it serves no purpose.

    ~ Ook een fan? Join the club! Geef je naam op en tot waar je hebt gelezen.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven, aub.
    ~ Linken van stories, quizzen of trailers zijn altijd welkom!
    ~ Spoilers onder spoilers!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 18:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb alles gelezen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik neem de boeken mee op vakantie –– maar ik heb er al ontzettend veel goede dingen over gehoord (:


    •

    Astris schreef:
    Ik heb alles gelezen :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik vind het echt een geweldige trilogie. Ik heb ze ook allemaal gelezen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Urrgh, ik hoorde altijd zoveel goeds en begon vol goede moed aan boek 1, maar daarna heb ik hem toch echt afgeraffeld. Vond het echt verschrikkelijk D: Wel jammer, want ik had gehoopt dat het inderdaad zo tof zou zijn als velen beweren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ook ik heb ze alle drie gelezen, met liefde trouwens. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Zal ik jullie erbij zetten? (: zeg even je naam.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Asami schreef:
    Urrgh, ik hoorde altijd zoveel goeds en begon vol goede moed aan boek 1, maar daarna heb ik hem toch echt afgeraffeld. Vond het echt verschrikkelijk D: Wel jammer, want ik had gehoopt dat het inderdaad zo tof zou zijn als velen beweren.


    Oh, wat jammer! Was het niet jou stijl? Of wat vond je er verschrikkelijk aan?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Panaceah schreef:
    (...)

    Oh, wat jammer! Was het niet jou stijl? Of wat vond je er verschrikkelijk aan?


    Ik heb inmiddels weer veel boeken gelezen enzo hoor haha, sowieso sprak de schrijfstijl me niet aan en volgens mij zat ik me ook te irriteren aan de hoofdpersoon. Daarnaast was het gewoon niet uitgewerkt zoals ik gehoopt had, but that's me. De cover vind ik wel nog altijd erg mooi!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Ik heb inmiddels weer veel boeken gelezen enzo hoor haha, sowieso sprak de schrijfstijl me niet aan en volgens mij zat ik me ook te irriteren aan de hoofdpersoon. Daarnaast was het gewoon niet uitgewerkt zoals ik gehoopt had, but that's me. De cover vind ik wel nog altijd erg mooi!


    Ach, tja, ieder zijn mening (: ik vond het geweldig om te lezen! Maar ik lees zowat alles.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vond het eerste boek gelezen en vond die geweldig! Alleen toen ben ik begonnen in deel 2 en daar kwam ik niet doorheen. Te langdradig naar mijn idee, dus die heb ik maar voor de helft gelezen. Maar ik vind het idee en het eerste boek super goed bedacht ;')


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Microwave schreef:
    Ik vond het eerste boek gelezen en vond die geweldig! Alleen toen ben ik begonnen in deel 2 en daar kwam ik niet doorheen. Te langdradig naar mijn idee, dus die heb ik maar voor de helft gelezen. Maar ik vind het idee en het eerste boek super goed bedacht ;')


    Ja, ik kreeg het idee dat ze allerlei opvulling bedachten, ook bij deel drie, omdat het boek anders niet genoeg pagina's had.


    Your make-up is terrible

    Well, eerlijk, ik dacht dat ook. Maar alle 'opvullingen' van deel 2 zijn van belang.

    Spoiler!

    Jullie hadden het over het bordeel? Aan dat strand, samen met Gabriël?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 14:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Astris schreef:
    Ik heb alles gelezen :Y)


    -

    Panaceah schreef:
    Well, eerlijk, ik dacht dat ook. Maar alle 'opvullingen' van deel 2 zijn van belang.

    Spoiler!
    Jullie hadden het over het bordeel? Aan dat strand, samen met Gabriël?


    Niet alles.

    Dat gedoe met 'Dolly', in het Engels heet ze volgens mij weer anders, ingewikkeld, haha. was groot en deels opvulling. Zodra ze aankwamen in dat weeshuis, lieten ze haar helemaal links liggen, dat vond ik echt zonde. In deel drie waren er nog veel meer, zo jammer.


    Your make-up is terrible