• *Freaks out* Ik kom er net achter dat er een vervolg komt op The Purge!



    Wie is er nog meer excited? Hij komt op 24 juli uit. ^^

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 20:26 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Well –– ik heb zojuist een stuk gezien op televisie en ik vond het er fantastisch uit zien.
    Alleen ik wist niet dat dit ergens een tweede gedeelte van was (SLECHT).


    Ik moet deel één nog kijken...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik moet deel één nog kijken...


    Het eerste deel is echt heel slecht. Het gaat dan alleen maar over één familie en verder zie je niets van the Purge. Meer dan de helft van de film zijn ze zich aan het verstoppen voor de moordenaars en op het eind gebeurd er weer echt wat :c.

    Ik ben nu wel excited aangezien dit over meerdere mensen gaat - en niet blijft gefocust op één familie. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Deel één was redelijk prut. Het concept is ontzettend gaaf, en zo te zien gaat deel twee dat allemaal goedmaken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sigil schreef:
    Ik moet deel één nog kijken...


    Ik ook


    26 - 02 - '16

    Het concept is zo goed, maar ze hebben het in deel 1 echt goed verkloot. Ik hoop dat ze 't nu beter doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vond deel één wel oké, maar het was niet zo heel goed. Hopelijk is deel twee wat beter.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb hem gezien zo geweldig


    tiptoe through the tulips...

    Sterben schreef:
    Het concept is zo goed, maar ze hebben het in deel 1 echt goed verkloot. Ik hoop dat ze 't nu beter doen.


    Yup. Gelukkig was deel 2 echt veel beter.


    Your make-up is terrible

    Allebei de films had ik met mijn zussen gekeken, maar we waren best teleurgesteld over de eerste Purge - film. We hadden veel meer spanning / actie verwacht en we zaten daar zo'n beetje van: WANNEER KOMT 'T.
    De tweede vonden we vele malen beter, ook omdat je kon zien hoe het zich op de straten afspeelde.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    Allebei de films had ik met mijn zussen gekeken, maar we waren best teleurgesteld over de eerste Purge - film. We hadden veel meer spanning / actie verwacht en we zaten daar zo'n beetje van: WANNEER KOMT 'T.
    De tweede vonden we vele malen beter, ook omdat je kon zien hoe het zich op de straten afspeelde.

    Exactly. En dan kom je er ook meer achter hoe de armen zich voelen en ermee omgaan. Ik vond dat deel wel wat beter dan de eerste.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bump. ><

    En ik moet deze nog zien. De eerste vond ik awesome.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De tweede was geweldig, veel beter dan de eerste.

    Loveless schreef:
    De tweede was geweldig, veel beter dan de eerste.


    Vind ik ook! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!