• JAAAAAA ER IS EINDELIJK IETS GERELEASED EN HET IS EPICCCCCCC
    Maar niet normaal.

    Hiccup en Toothless





    Astrid en Stormfly



    Fishlegs en Meatlug





    Snotlout en Hookfang



    Hookfang, Snotlout, Barf, Ruffnut, Belch en Tuffnut



    Wat vinden jullie van de nieuwe character designs?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 13:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Just when I thought they couldn't be any more handsome ugh wow


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh Damn! I love!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *fanscreech*


    Mhm?

    Mijn schatjes zijn zo pretty :9~:9~:9~:9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Holy molyy


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    *INTERNAL SCREAMING INTENSIFIES*


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het ziet er mooi uit!

    Bij Hiccup zie ik niet veel verschil, behalve zijn outfit. Maar Astrid's haar is wel langer dan voorheen en ook een andere outfit zo te zien. Ik kan niet geloven dat ze Fishlegs een snor hebben gegeven, heeft ie hem serieus gevlochten?! En een mini meatlug! Bij Snotlout is de snor in eerste instantie niet echt duidelijk te zien, die mag nog wel even groeien. Valt me ook wel op dat ze allemaal een outfit aan hebben die bij hun draak past qua kleuren en patronen. En bij Ruffnut zie je veel duidelijker haar borsten, sorry maar dat viel me meteen op, want normaal waren die min of meer verstopt onder dat mouwloze vest wat ze droeg.


    Physics is awesome

    KingRichard schreef:
    Just when I thought they couldn't be any more handsome ugh wow

    Hahahaha ikr, die kaaklijn van Hiccup got me like



    J0Y schreef:
    Mijn schatjes zijn zo pretty :9~:9~:9~:9~

    Nu ben ik benieuwd of je nog specifieke personen/draken bedoeld of echt gewoon iedereen haha

    Cortes schreef:
    Oh Damn! I love!


    Cipher schreef:
    *fanscreech*


    Wasikowska schreef:
    Holy molyy


    HaIe schreef:
    *INTERNAL SCREAMING INTENSIFIES*

    I KNOW RIGHT?!

    CarIyIe schreef:
    Het ziet er mooi uit!

    Bij Hiccup zie ik niet veel verschil, behalve zijn outfit. Maar Astrid's haar is wel langer dan voorheen en ook een andere outfit zo te zien. Ik kan niet geloven dat ze Fishlegs een snor hebben gegeven, heeft ie hem serieus gevlochten?! En een mini meatlug! Bij Snotlout is de snor in eerste instantie niet echt duidelijk te zien, die mag nog wel even groeien. Valt me ook wel op dat ze allemaal een outfit aan hebben die bij hun draak past qua kleuren en patronen. En bij Ruffnut zie je veel duidelijker haar borsten, sorry maar dat viel me meteen op, want normaal waren die min of meer verstopt onder dat mouwloze vest wat ze droeg.

    Hiccup heeft een nog vierkantere kaaklijn gekregen aka dit moet weer minstens een jaar verder zijn. ^^
    Ik vind Snotlout zijn haar nog erger dan de vorige keer lol. Ja die scale armour is echt veul te cuwl. En ik denk ook voor camouflage ^^
    Haha, is zeker waar!


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh ik had deze nog gevonden van Astrid en Stormfly:


    Deep inside, I've never felt alive

    CaptainMarvel schreef:
    (...)
    Hiccup heeft een nog vierkantere kaaklijn gekregen aka dit moet weer minstens een jaar verder zijn. ^^
    Ik vind Snotlout zijn haar nog erger dan de vorige keer lol. Ja die scale armour is echt veul te cuwl. En ik denk ook voor camouflage ^^
    Haha, is zeker waar!


    Iedereen hahaha (krul) ik hou zo van die reeks.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CaptainMarvel schreef:
    (...)
    Hiccup heeft een nog vierkantere kaaklijn gekregen aka dit moet weer minstens een jaar verder zijn. ^^
    Ik vind Snotlout zijn haar nog erger dan de vorige keer lol. Ja die scale armour is echt veul te cuwl. En ik denk ook voor camouflage ^^
    Haha, is zeker waar!


    Nu je het zegt, zie ik het wel, ja. Die stoppels maken hem wel iets ruiger net zoals ze deden bij de tweede film. Misschien omdat Snotlout op de foto ook geen helm op heeft? Want in de tweede film had hij wel z'n helm op en bedekte een redelijk deel van zijn haar. Ik ben echt onder de indruk van hun outfits. Maar nu ik Fishlegs snor in volle glorie heb gezien, doet hij me echt denken aan de Galliërs van Asterix en Obelix. Misschien hebben ze dat ook wel gedaan omdat ze soms werd aangezien voor een jongen? Want die felle kleuren trokken mij aandacht en eigenlijk voelde ik me ook een beetje beschaamd dat me direct daarna op viel dat haar voorgevel groter lijkt.


    Physics is awesome

    Update, nieuwe poster en volgende week komt de eerste trailer! 😱


    LOOK AT THAT PRETTY LIGHT FURY OMG

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 9:02 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    My gooooddd that's fucking awesome <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AAAAAH it's awesome!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    De nieuwe designs zijn echt super!! Geen een waarvan ik teleurgesteld ben, echt te gaaf gewoon <33
    Zo benieuwd naar die nieuwe light fury! Sowieso een meisje, kan niet anders, tooooo cuteeeeee


    « The "earth" without "art" is just "eh." »