• Ik ben weer teruggekomen. Nu zullen jullie wel denken: heb je haar weer. Ik geef jullie groot gelijk, want ik was ook wel erg bot op het laatst. Het spijt me dat het zo moest gaan en bij deze ben ik weer gewoon teruggekomen. Ik heb trouwens in die twee dagen niet echt stilgezeten. Ik ben naar m'n vriend toe gegaan, heb veel Flight Rising gespeeld en heb m'n spullen ingepakt voor de vakantie. Ook heb ik ondertussen ook Quizlet eens gecheckt om te kijken hoe het met iedereen ging.

    Ik begon het te erg te missen, dus bij deze ben ik weer terug en bied ik mijn excuses aan voor de opschudding die ik veroorzaakt heb. Als jullie boos zijn of wat dan ook, geef ik jullie bij deze geen ongelijk.


    26 - 02 - '16

    Noooh, niet boos, blij dat je terug bent. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen idee wat er is gebeurd, maar in ieder geval: welkom terug! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Geen probleem hoor. Welkom terug! (:


    Caution first, always.

    Geen idee hoe dat "weggaan" dan is verlopen, maar in ieder geval welkom terug!^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    ERIEKA! :3
    Welcome back! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maka schreef:
    Geen idee hoe dat "weggaan" dan is verlopen, maar in ieder geval welkom terug!^^


    Stenenlikker

    Handles schreef:
    Noooh, niet boos, blij dat je terug bent. :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had het om eerlijk te zijn niet verwacht dat jullie me met zulke open armen weer willen ontvangen. Ik waardeer het heel erg. (bloos)


    26 - 02 - '16

    We all love you.


    Your make-up is terrible

    Ik miste je al. Welcome back Erieka ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    N'awwh, ik hou van jullie!


    26 - 02 - '16

    Ik ben zeker niet boos, ik ben juist blij dat je er weer bent. :3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuk dat je weer terug bent ^^

    <3


    26 - 02 - '16

    Welcome back! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking