• Deze schrijfwedstrijd is voornamelijk bedoeld voor mensen die een writersblock hebben of geen inspiratie kunnen vinden om aan eigen verhalen te schrijven. Met aparte en kleine opdrachten, zal ik proberen om jullie weer een eindje op weg te helpen.
    Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 7-10 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren.Er zal niemand afvallen, maar ik hou er wel rekening mee dat mensen wel uit zichzelf weggaan(deze maken geen aanspraak op de troostprijs). Denk alsjeblieft goed na of je genoeg tijd hebt voor de wedstrijd.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats: - 50 credits
    2e plaats: - 25 credits
    3e plaats - 15 credits
    Troostprijs (voor iedereen die de wedstrijd volledig afmaakt) - Een creatie naar keuze in de spotlight

    Uit hoeveel rondes bestaat de wedstrijd?
    De wedstrijd bestaat uit 10 kleine rondes. Dit zijn opdrachtjes speciaal ontworpen om je te helpen met ‘out of the box’ denken en schrijven. Sommige zul je binnen vijf minuten af kunnen ronden, anderen zullen iets meer aandacht vereisen. Er is geen minimum aantal woorden, waardoor het ook geheel aan jou ligt hoe je je verhaal inricht en hoe groot je deze maakt. Voor iedere ronde krijg je 7-10 dagen de tijd om deze in te leveren. Daarnaast heeft iedereen één joker om in te zetten. Gebruik deze echter verstandig.

    Hoe worden de punten bepaald?
    Ik zal geen gebruik maken van juryleden, maar van jullie keuze als deelnemers. Voor iedere opdracht die jullie inleveren, krijgen jullie 1 punt. Nadat iedereen de opdracht heeft ingeleverd, open ik een poll waarbij jullie zelf kunnen stemmen wie de opdracht het beste heeft uitgevoerd. Het is dus niet toegestaan om op jezelf te stemmen! De top 3 krijgen meer punten (1e plek: 3 punten, 2e plek: 2 punten, 3e plek: 1 punt). Iedereen zal dus gelijke kansen hebben, en het is volledig van de deelnemers afhankelijk wie de ronde wint. Alleen de deelnemers die meedoen aan de wedstrijd mogen stemmen in de poll. Indien er meer stemmen zijn dan deelnemers, wordt de poll ongeldig verklaard en krijgt niemand meer punten, dit om vals spelen tegen te gaan. Degene die na 10 ronden de meeste punten heeft, wint de wedstrijd.

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben. Mocht je niet uit te opdracht komen, kun je ook altijd besluiten om je joker in te zetten. Indien je dit doet, krijg je automatisch je punt toegekend en heb je vrijstelling tot de volgende opdracht.
    Als je de opdracht niet inlevert en niets van je laat horen, wordt je automatisch uitgeschreven.

    Let op:
    -Let op je spelling!
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.


    Deelnemers:
    - Macabre
    Opdracht 1 = 1 punt
    Opdracht 2 = 4 punten
    Opdracht 3 -> Joker = 1 punt
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 7 punten

    - Yoda
    Opdracht 1 = 4 punten
    Opdracht 2 = 3 punten
    Opdracht 3 -> Joker = 1 punt
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 9 punten

    - Fisher
    Opdracht 1 = 2 punten
    Opdracht 2 = 2 punten
    Opdracht 3 = 2 punt
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 7 punten

    - Junns
    Opdracht 1 = 2 punten
    Opdracht 2 = 1 punt
    Opdracht 3 -> Joker = 1 punt
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 5 punten

    - Congeniality
    Opdracht 1 -> Joker = 1 punt
    Opdracht 2 = 2 punten
    Opdracht 3 = 4 punten
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 8 punten

    - Alleras
    Opdracht 1 = 3 punten
    Opdracht 2 = 2 punten
    Opdracht 3 = 3 punten
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 9 punten

    - Mohn
    Opdracht 1 = 1 punt
    Opdracht 2 = 1 punt
    Opdracht 3 = 4 punten
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 7 punten

    - Sempre
    Opdracht 1 = 1 punt
    Opdracht 2 = 1 punt
    Opdracht 3 = 2 punten
    Opdracht 4 -> Joker = 1 punt
    Totaal: 5 punten

    - Karenina
    Opdracht 1 = 1 punt
    Opdracht 2 = 1 punt
    Opdracht 3 = 3 punten
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 6 punten

    - Niniwa1
    Opdracht 1 = 1 punt
    Opdracht 2 = 1 punt
    Opdracht 3 = 3 punt
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 6 punten

    - Capricious
    Opdracht 1 = 2 punten
    Opdracht 2 = 1 punt
    Opdracht 3 = 3 punt
    Opdracht 4 -> Joker = 1 punt
    Totaal: 6 punten

    - Divinus
    Opdacht 1 = 1 punt
    Opdracht 2 -> Joker = 1 punt
    Opdracht 3 = 2 punten
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 5 punten

    - Daeva
    Opdracht 1 = 1 punt
    Opdracht 2 = 1 punt
    Opdracht 3 = 2 punten
    Opdracht 4 = 1 punt
    Totaal: 5 punten

    Opdracht 1:
    Je bent van plan om een tijd capsule te maken die over 500 jaar geopend wordt. Daarbij besluit je een brief toe te voegen over hoe het leven er nu uitziet. Wat schrijf je?
    Deadline: 14 juli 2014 om 23:59 uur


    Opdracht 2:
    Een van je kamer/huisplanten is stervende. Vertel hem/haar/het(jouw keuze) waarom hij/zij/het moet blijven leven.
    Deadline voor deze opdracht is: 29 juli om 23.59 uur
    Deadline met uitstel: 6 augustus om 23.59 uur


    Opdracht 3:
    Ga naar Google Maps en zorg ervoor dat je de gehele wereldkaart op je scherm hebt. Sluit je ogen en wijs een plaats aan. Het maakt voor deze opdracht niet uit of het in een oceaan is, op de noordpool of midden in een sahara. Beschrijf wat je personage ziet als hij/zij daar voor het eerst aankomt of is.
    Deze opdracht begint officieel pas op 7 augustus
    Deadline voor deze opdracht is: 17 augustus om 23.59 uur
    Deadline met uitstel: 20 augustus om 23.59 uur


    Opdracht 4:
    Waarom schrijf je?
    Deadline voor deze opdracht is: 8 september om 23.59 uur
    Deadline met uitstel:11 september om 23:59 uur


    Opdracht 5:
    waar denkt je bureau aan 's nachts?
    Deadline voor deze opdracht is: 1 oktober om 23.59 uur
    Deadline met uitstel:5 oktober om 23:59 uur

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 19:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2014 - 0:51 ]

    Sorry hoor, maar leest niemand de titel van dit topic?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Edd schreef:
    Sorry hoor, maar leest niemand de titel van dit topic?


    Reageer er gewoon niet op.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    COBAlN schreef:
    (...)

    Reageer er gewoon niet op.

    Of wel. 't Is maar een vraag, sjezus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Guys? Relax.


    I am an idiot, I move.

    Edd schreef:
    (...)
    Of wel. 't Is maar een vraag, sjezus.


    Ik bedoelde: Reageer niet op al die vragen of er nog plaats is. Moest ik het op jouw vraag gehad had je dat duidelijk gemerkt aan mijn zinsconstructie. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hm, ik heb iets geschreven, maar ik weet niet of ik er tevreden mee ben. :'D Ik wacht nog even een dagje met het inleveren, denk ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Even navragen: Ik ben een iemand in het buitenland en de capsule wordt per ongeluk gevonden door een random persoon. Dit mag?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Edd schreef:
    Even navragen: Ik ben een iemand in het buitenland en de capsule wordt per ongeluk gevonden door een random persoon. Dit mag?


    Dat kan, zolang de brief maar de hoofdlijn is, want daar gaat de opdracht om.

    Oh trouwens, het kan zijn dat ik niet meteen reageer. Ik werk ongeveer 80-90 uur in de week, dus soms duurt het wat langer. Maar dan weten jullie dat (:

    Heimdall schreef:
    (...)

    Dat kan, zolang de brief maar de hoofdlijn is, want daar gaat de opdracht om.

    Oh trouwens, het kan zijn dat ik niet meteen reageer. Ik werk ongeveer 80-90 uur in de week, dus soms duurt het wat langer. Maar dan weten jullie dat (:

    Aye, ik schrijf alleen de brief. En holy shit, hoe word jij niet gek. O.o


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Edd schreef:
    (...)
    Aye, ik schrijf alleen de brief. En holy shit, hoe word jij niet gek. O.o


    Lol, eigen zaak hebben waardoor je niet echt een keuze hebt x'D

    Bijna klaar, maar verre van tevreden...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Kan ik een paar dagen uitstel krijgen?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Kan ik een paar dagen uitstel krijgen?


    Hoeveel dagen? 3 genoeg of de volle 5?

    Zou ik ook uitstel mogen? Ik zit namelijk nog steeds met uitslag waardoor (ik denk toch dat het daardoor komt) ik me niet erg lekker voeld. Het begint te beteren, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heimdall schreef:
    (...)

    Hoeveel dagen? 3 genoeg of de volle 5?


    3 zou genoeg moeten zijn (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.