• Our Tinychat ^^



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12


    Ik heb dit even nodig, dus het staat in een spoiler.
    1. "She Looks So Perfect" Ashton Irwin · Michael Clifford · Jake Sinclair Jake Sinclair · Eric Valentine [a] 3:22
    2. "Don't Stop" Steve Robson · busbee · Luke Hemmings · Calum Hood Robson 2:49
    3. "Good Girls" Clifford · Irwin · Roy Stride · Josh Wilkinson · Rick Parkhouse · George Tizzard 3:27
    4. "Kiss Me Kiss Me" Hemmings · Hood · John Feldmann · Alex Gaskarth 3:23
    5. "18" Hemmings · Clifford · Seton Daunt · Richard Stannard · Ash Howes · Stride 3:09
    6. "Everything I Didn't Say" Irwin · Hood · Gritsman · Feldmann · Buick · Nicholas "RAS" Furlong 3:00
    7. "Beside You" Hood · Hemmings · Clegg · Christian Lo Russo · Joel Chapman 3:40
    8. "End Up Here" Irwin · Clifford · Gritsman · Feldmann · Gaskarth 3:01
    9. "Long Way Home" Irwin · Clifford · Feldmann · Gaskarth 3:19
    10. "Heartbreak Girl" Hood · Hemmings · Robson · Lindy Robbins 3:18
    11. "English Love Affair" Irwin · Clifford 3:00
    12. "Amnesia" Louis Biancaniello · Michael Biancaniello · Sam Watters · Benjamin Madden · Joel Madden 3:57

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 11:42 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ashtonished schreef:
    Wow, verhaaltje 2 Mir wbw. Dikke swag (cool) Maar als je iets met 'm wil nemen, wacht dan wel even tot je 'm beter kent :p

    Hahaha, ik wil niet met hem. In ieder geval nog niet. Misschien ooit, haha. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hahahaha :p Misschien maakt hij je wel crazy vroeg of laat. En zingt ie hetzelfde lied als Ash <3 <3

    Ashtonished schreef:
    Hahahaha :p Misschien maakt hij je wel crazy vroeg of laat. En zingt ie hetzelfde lied als Ash <3 <3


    HAHA. Oeeeh. <3 Ik denk niet dat hij kan zingen. :c
    Het lijkt me eigenlijk wel geweldig als je vriendje kan zingen. Als hij niet kan zingen is dat best wel stom, HAHA.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jullie spammen als ik eet man wow


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Precies, dat is gewoon mijn droom <3 <3 Een jongen die kan zingen. Zoals Ashton of zo, HAHA. :'D

    Mijn kans om hen te zien is nu zo verkleind, mweeeeh. En dan kan iedereen om me heen wel zeggen: je hebt ze al eens gezien, maar daar moeten ze mee ophouden, want dat is een schrale troost :/

    Ashtonished schreef:
    Precies, dat is gewoon mijn droom <3 <3 Een jongen die kan zingen. Zoals Ashton of zo, HAHA. :'D

    Mijn kans om hen te zien is nu zo verkleind, mweeeeh. En dan kan iedereen om me heen wel zeggen: je hebt ze al eens gezien, maar daar moeten ze mee ophouden, want dat is een schrale troost :/

    Jaaa! Dan kun je samen zingen, hij kan voor jou zingen, etc. Gewoon zo leuk. Net zoals dat het leuk is als hij een instrument kan bespelen. Dan kun je ook samen spelen/spelen+zingen. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lashtons schreef:
    (...)

    Nicee! (:

    Jaaa. :]
    Sinds wanneer ben jij hier weer?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Jaaa. :]
    Sinds wanneer ben jij hier weer?


    Sinds het vorige topic. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik wil gewoon een vriendje en het boeit me niet of hij kan zingen.
    Maar hij moet wel knap zijn. (cat)
    Maar jongens zijn niet in mij geïnteresseerd, omdat ze mijn kop lelijk vinden. En de rest van mijn lichaam vast ook. En ik ben vreemd en awkward. Yeah. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lashtons schreef:
    (...)

    Sinds het vorige topic. ^^

    Oh dan heb ik die pagina gemist haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    Ik wil gewoon een vriendje en het boeit me niet of hij kan zingen.
    Maar hij moet wel knap zijn. (cat)
    Maar jongens zijn niet in mij geïnteresseerd, omdat ze mijn kop lelijk vinden. En de rest van mijn lichaam vast ook. En ik ben vreemd en awkward. Yeah. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Omg. Rond mijn woonplaats liggen een paar dorpjes, 5 of zo. In 1 van die dorpjes woont m'n ex. Die ene collega gaat dus in een ander filiaal werken, en dat is het filiaal in dat dorpje waar m'n ex woont. En het ergste is: mijn ex werkt daar ook. AWKWARD. Zij worden nu collega's, omg. Wat als die collega tegen hem over mij gaat praten of zo omg en dan zegt hij: "Ja die ken ik, dat is mijn ex." OEI


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    Omg. Rond mijn woonplaats liggen een paar dorpjes, 5 of zo. In 1 van die dorpjes woont m'n ex. Die ene collega gaat dus in een ander filiaal werken, en dat is het filiaal in dat dorpje waar m'n ex woont. En het ergste is: mijn ex werkt daar ook. AWKWARD. Zij worden nu collega's, omg. Wat als die collega tegen hem over mij gaat praten of zo omg en dan zegt hij: "Ja die ken ik, dat is mijn ex." OEI

    Oeii. Laat ze elkaar maar haten ofzo, dan praten ze ook niet tegen elkaar. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Oeii. Laat ze elkaar maar haten ofzo, dan praten ze ook niet tegen elkaar. :Y)

    Hahaha, ik hoop het. ^^ Het lijkt me ergens ook wel grappig als dat gaat gebeuren, HAHA. Hij helemaal over mij praten, en dan: uhm, het is mijn ex.. :Y)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zingen met je boyfriend, o my god <3