• Wie van jullie heeft er instagram en wat plaatsen jullie er meestal op?
    De mijne is vesnadm :p

    Xx

    Ik heb geen instagram.(cat) Ik vind het stom xp
    Net zoals veel andere social media dingen en zo. Behalve Quizlet eigenlijk zo ongeveer.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben zo goed als iedereen gevolgd, de mijne is musicxgurlxx


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik post eigenlijk voornamelijk mezelf en mn doggies omdat ik wel zo saai ben.
    http://instagram.com/naanpasserby/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik plaats fotos van alles en nogwat hahah, ene keer van mij en me vriendinnen, de andere keer iets van one direction of een fashion foto <3


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Mijn instagram is evimarthali. Meestal post ik gewoon willekeurige foto's.

    Ik post niet zo heel vaak foto's op instagram. Vaak zijn het foto's van mezelf of nutteloze dingen. :') Ik heet demyself.


    Take me to wonderland

    Ik post ook niet zo heel vaal foto's, vaak video's en foto's van concerten waar ik heen ben geweest en andere foto's verwijder ik binnen een paar weken weer. Ik heet mysleepingveil.

    Frosty schreef:
    Ik heb ook instagram @thealmightyerieka en ik post elke dag of om de twee dagen wel een foto van of mijn huisdieren of mezelf.


    Er is nu een apart account voor de foto's van mijn kat. Dat account heet @pimtheblackcat


    26 - 02 - '16

    Underestimated schreef:
    Ik heb geen instagram.(cat) Ik vind het stom xp
    Net zoals veel andere social media dingen en zo. Behalve Quizlet eigenlijk zo ongeveer.

    Insta is leeuukk!! Heheh
    ik heet @rosannederue

    Ik heb twee fanaccounts (@lisanna.nya & @mighty.ikki), op m'n gewone account post ik haast nooit.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 0:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Annickje93 heet ik


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen Instragram account. Ik maak ook maar zelden foto's, dus het zou toch geen zin hebben. :P


    Ik wil een tuin vol egels

    Velen van jullie ben ik gaan volgen; althans, kon een aantal niet vinden.

    Zelf ben ik op instagram onder de naam dreamern13, dus gewoon mijn gebruikersnaam + 13 xD. wauw, wat een creatief brein ben ik weer.


    Credendo Vides

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 16:58 ]