• Wie van jullie heeft er instagram en wat plaatsen jullie er meestal op?
    De mijne is vesnadm :p

    Xx

    Ik heb Instagram (lou.isa_) en ik post er toch best vaak wat op. Eerst snapte ik de lol en het nut er niet van, totdat mijn vriendinnen me dwongen om het aan te maken, en nu zet ik er elke week wel een paar fotootjes op.


    Maybe she loved mysteries so much she became one

    Ik post metname foto's met vrienden en dat soort dingen maar eigenlijk post ik bijna nooit haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb Instagram, ik zet er foto's op en ik bekijk foto's van anderen maar eigenlijk vind ik het heel irritant. Zeker omdat heel veel mensen alleen maar foto's van zichzelf uploaden (niet met een vriendin of zo, maar echt van alleen zichzelf) en daar ben ik sowieso geen voorstander van :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Omdat ik mijn naam weer 60x heb veranderd is dit mijn goeie account nu. Ik zet er eens per 2/3 weken een foto op met vriendinnen, eens in de zoveel tijd een selfie en verder like ik vooral dingen.


    wat was dit ookalweer

    http://instagram.com/noaxbmth
    Quotes, soms wat selfies, fangirldingen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 14:05 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Canonball schreef:
    http://instagram.com/noaxbmth
    Quotes, soms wat selfies, fangirldingen.


    Is het bmth deel van een band? Ik heb het eerder gezien maar ik kan m niet plaatsen. STRUGGLES.


    wat was dit ookalweer

    McKagan schreef:
    (...)

    Is het bmth deel van een band? Ik heb het eerder gezien maar ik kan m niet plaatsen. STRUGGLES.
    Bring me the Horizon toch?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Bring me the Horizon toch?


    Oh ik zat in mijn hoofd met 'to the Horizon' en vond het al vaag van mezelf. :'D


    wat was dit ookalweer

    Verschillend wat ik plaats, soms meer en soms minder en soms haal ik er weer wat van af; dan denk ik: "Nee, niet echt veel toegevoegde waarde".


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    McKagan schreef:
    (...)

    Is het bmth deel van een band? Ik heb het eerder gezien maar ik kan m niet plaatsen. STRUGGLES.


    Jaa, dat is Bring Me The Horizon, een metalband :3

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 14:38 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love