• Ik ben dus begonnen aan twee stories, maar ik weet echt niet welke ik eerst zou moeten uitwerken, dus misschien kunnen jullie me aanraden welke eerst compleet te krijgen. Allebei bevat het onbekende personen.

    2200
    2200. De 23ste eeuw is aangebroken en de wereld bestaat uit één geheel. De mensen communiceren met dieren, industrie- en natuurmaatschappijen hebben wetten tegenover elkaar opgesteld en de burgers zijn opgedeeld in groepen qua cijfers en belangen.
    Coraille, Peduna en Menari zijn de drie dochtershoofden van het centrum, Het Koninkrijk Der Revolten. Pronkend met hun welzijn, zijn ze zich niet bewust van het verleden, nog de buitenwereld. Maar Coraille besluit zich af te sluiten en een nieuw hoofdstuk te beginnen: De jaren 2000 tot 2200.

    Coraille, de hoofddochter van Dorian, economisch bezitter, en haar panter Pico verstoppen zich dagelijks urenlang in een reusachtige kamer aan de achterkant van het paleis. Daar bestudeert ze boeken over de drie vorige eeuwen en begint aan dagelijkse activiteiten die de andere honderden bewoners van het paleis verward achterlaten.

    En fantasievol, komisch verhaal over een meisje dat zoveel meer bezit dan de anderen zien.

    Omerta
    De omerta is de geheimhoudingsplicht in de erecode van de maffia. Deze geldt voor de maffialeden zelf, maar ze wordt veelal ook verwacht van buitenstaanders en potentiële getuigen van maffiamisdrijven.

    Aimée, de achttienjarige dochter van een maffiabaas en zijn vrouw, vindt haar ouders afgeslacht in hun huis. Haar enige doel is nu wraak. Dit doet ze door te infiltreren een meisjesbende die bestaat uit acht meisjes waarvan de ouders zijn vermoord en die volledig op elkaar steunen.
    Het plan leek jammer genoeg makkelijker dan de realiteit, dat blijkt al in de eerste minuten. Hun merkteken? Littekens in verschillende patronen op het lichaam.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 20:04 ]

    Ik denk dat ik Omerta het leukst zou vinden.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik ga voor de bovenste :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Redrosex schreef:
    Ik denk dat ik Omerta het leukst zou vinden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Redrosex schreef:
    Ik denk dat ik Omerta het leukst zou vinden.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Omerta, for sure. Ik hou echt van dat genre. Als je dat verhaal gaat schrijven, mag je me zeker waarschuwen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarschuw me als je Omerta gaat uitschrijven.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:
    Waarschuw me als je Omerta gaat uitschrijven.

    Ik heb een fan joepie. :Y)

    Omerta klinkt heel erg vet, zou je mij ook willen waarschuwen? :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ladris schreef:
    Waarschuw me als je Omerta gaat uitschrijven.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Redrosex schreef:
    Ik denk dat ik Omerta het leukst zou vinden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rhyme schreef:
    Ik ga voor de bovenste :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.