• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:29 ]

    Ja, ik ben best wel jaloers op je haar.
    Ik verf mijn haar nu denk ik 3 jaar regelmatig bruin en het is sindsdien best wel dood geworden, maar ik vind het gewoon niet leuk blond (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Pff, je hebt mij echt jaloers gemaakt. Van te grote temperatuurverschillen en teveel zon gaat mijn haar al dood. Heel onhandig, zeker omdat ik mijn haar tot een bepaalde lengte wil laten groeien en deze lengte wil ik niet behalen met dood haar, dus moet de schaar er elke keer weer in. Dagje ruilen?


    From these ashes, I will rise

    Ik ben niet jaloers. Ik heb praktisch nooit dooie puntjes en mijn haar groeit zeer snel.


    26 - 02 - '16

    Ik overleef wel met m'n eigen haar. ^^ Het is vrij dik en vol, en ik heb een mooie kleur blond dus hoef ik het niet te verven. Ook was en kam ik het maar eens in de drie dagen, met een beetje mousse erin zit het de rest van de dagen gewoon goed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Roku schreef:
    Ik ben niet jaloers. Ik heb praktisch nooit dooie puntjes en mijn haar groeit zeer snel.


    Het enige minpunt van mijn haar is dat het nooit langer word dan net onder mijn schouders. Dat is gewoon onmogelijk ):

    Is het geen onmogelijke opgave om zo'n dik haar te verven?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Een wijs man zei ooit: Elk nadeel, heb z'n voordeel. (;


    ars moriendi

    Je bent een ginger


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oeh beter dan toch *O*
    Ik heb mijn haar pas geleden voor de zoveelste keer weer rood geverfd en op zich is het nog niet zo heel dood voor iemand die al drie jaar lang zen haar verft.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Divergents schreef:
    Is het geen onmogelijke opgave om zo'n dik haar te verven?:'D


    Ik verf mijn haar ook altijd zelf want kappers vinden het leuk om mij het dubbele te laten betalen omdat ik zoveel haar heb ._.

    Sheo schreef:
    Je bent een ginger


    Ik ben al minder ginger dan eerst hoor ):

    Ik zou best dikker en meer haar willen, maar dan wel mijn eigen haar, het is stijl dus ik heb nooit last van pluizig haar, het is zacht en werkt erg goed mee (als je geen krullen wilt tenminste) Ik zou er niet aan moeten denken het dagelijks te stijlen of steeds naar de kapper moeten om het uit te laten dunnen. Ik heb best makkelijk haar als ik jou verhaal lees :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben niet echt ontevreden met mijn eigen haar, het is best dik van zichzelf, het komt tot op mijn onderrug en het is stijl uit zichzelf m.a.w. supergezond (ondanks dat ik het ook vaak kleur) en ik moet er helemaal niets aan doen :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik ben erg tevreden over mijn haar, dus ik ben niet jaloers. Ik ben wel blij voor je ^^


    Life is hard and then we die

    Mijn haar is best dun, maar ik heb wel veel haar. Ik kan er gelukkig alle kanten mee op, dus ik ben niet geheel ontevreden.
    Waar ik wel jaloers op ben, is het feit dat je rode haren hebt. Jammer dat je ze laat verven, want ik vind rood haar geweldig. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."