• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Nieuwe topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 1:06 ]

    Ignatius schudde zijn hoofd.
    'Wijn is een uitstekend idee, altijd, maar vooral in de morgen. Op een lege maag kan je toch niet gaan eten? Nee, Li, wijn is nu onze eerste prioriteit.'

    Li schudde zijn hoofd met een lichte grijns en wendde zich tot de rest.
    'Het spijt me, ik kan jullie niets te eten aanbieden....'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius zuchtte.
    'Nee, dat is echt een ramp. Als we werkelijk honger krijgen, kunnen we altijd elkaar nog opeten, maar ik zie geen manier om van een van jullie wijn te maken, dus schiet op.'

    Li zuchtte en liet een fles witte wijn verschijnen op de hoek van de tafel. .


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius trok de kurk eruit en zette de fles rechtstreeks aan zijn lippen, waarna hij er een paar teugen uit dronk en opgelucht zuchtte.
    'Dit, dít heb ik echt gemist. Zonde dat het geen rode wijn is.'

    Megan lag al een tijdje wakker toen ze Sykes voelde bewegen op het bed.
    'Hé daar,' zei ze op zachte toon. 'Goed geslapen?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Eigenlijk wel, moet ik bekennen,’ antwoordde hij met een halfslachtige grijns. ‘Zullen we op zoek gaan naar wat eten?’ Zijn maag rammelde en Megan zag er ook uit alsof ze wel wat op kon. ‘En eens zien of onze vrienden hier gestrand zijn!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Li rolde met zijn ogen en negeerde Ignatius.
    'Misschien zijn de anderen er ook,' oppderde hij.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Goed plan,' zei Megan. Ze kwam overeind en trok haar t-shirt glad. 'Hopelijk vind ik mijn vriendin.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ignatius trok een wenkbrauw op.
    'De anderen?' vroeg hij toen.

    'We zijn toch niet de enigen hier? De anderen die bij de oase waren, moeten intussen ook wel een slaapplek gevonden hebben.'
    Li draaide zich om om Moon te halen, zodat ze met hem mee kon. Ze moest op zijn minst weten waar hij heen ging als ze hier wilde blijven, maar hij wilde liever niet zonder har de deur uit. Ze zouden namelijk ook op zoek moeten naar voedsel, want met enkel water en wijn zouden ze het ook niet lang volhouden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Is Gaara inmiddels weer bij die anderen Natas? Of niet? Kan Claire met hem praten of niet


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Claire had een tijdlang gezocht naar Gaara, onder luid protest van Emmy. Ze weigerde Claire alleen te laten gaan en daarom was ze mokkend achter haar aan gegaan. Uiteindelijk vond ze Gaara, ver afgezonderd van alle anderen.
    'Gaara! Wat doe je hier?' vroeg Claire. 'Waarom ben je weg gegaan? Ik kon je maar niet vinden!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Gaara wilde zeggen dat hij niet wilde dat ze hem vond, maar het lukte hem niet. Hij betrapte zich erop dat hij het wél fijn vond dat ze hem was komen zoeken en zuchtte. 'Ik wilde gewoon - even weg.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Waarom ben je dan zo ver gegaan?' vroeg Claire. Ze ging naast hem zitten. 'Was je niet van plan om nog terug te komen?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?