• - Ik zoek min. 10 deelnemers, max. 15
    - Ik zoek twee andere juryleden
    - Er komen vijf opdrachten
    - Schrijf je je in? Doe liever de hele wedstrijd mee
    - De story wordt aangemaakt als er 10 deelnemers zijn


    Regels
    *Natuurlijk gelden alle huisregels van Q hier ook, zoals plagiaat. (Straf: Je zit eruit)
    *Vragen bespreek je met de juryleden, net zoals opmerkingen, kritiek etc.
    *Zodra je een opdracht niet inlevert en niets van tevoren meldt, zit je er ook uit.
    *In het topic blijven we aardig voor elkaar. Respect voor elkaar; ook voor de juryleden. (Straf: Je zit eruit)
    *In elke opdracht geldt dezelfde regel. Alleen maar onbekende personen.
    *Je levert je opdrachten in, in het Nederlands. Dus geen Engels of andere talen.
    *Je levert alleen SA’s in die voor de wedstrijd zijn geschreven en dus geen oudere! (Hier komen we achter. Straf: Je zit eruit)
    *Wij zijn ook maar mensen met een leven! Houd daar met z’n allen rekening mee!
    * Als je je inschrijft, vermeld dan ook je echte naam erbij. Je echte naam gaat naast je username staan in de lijst van de deelnemers. Als je je echte naam er niet bij wilt staan, moet je dit zeggen, dan haal ik hem weg.

    Uitstel & Inleveren
    *Iedereen heeft 14 dagen om zijn of haar opdracht in te leveren.
    *We proberen de beoordelingen max 4 dagen na elke inleverdatum af te hebben.
    *Er staat elke keer een deadline om uitstel te vragen. Die deadline staat vast.
    *Als je niets van te voren meldt en je een opdracht niet inlevert, zit je eruit, net zoals in de regels staat.
    *Ik maak er niet zo’n probleem van als je een (half) uurtje te laat bent met inleveren of uitstel vragen.
    *Uitstel duurt maximaal vier dagen en ik werk niet met jokers.
    *Je levert je inzending in om een PB te sturen naar elk jurylid. Inzendingen in het topic zelf en niet in PB, worden NIET meegeteld.
    *Inzendingen die je alleen naar één jurylid stuurt, worden ook NIET meegeteld.

    Puntentelling
    *Spelling & interpunctie
    *Hoe de zinnen lopen
    *Het verband tussen je inzending en de opdracht
    *Originaliteit
    *Elke 20 woorden meer dan het maximale: 0.5 punten aftrek
    *Elke 20 woorden minder dan het minimale: 0.5 punten aftrek

    Juryleden > VOL!
    * Pama // Emma (wedstrijdleidster)
    * Nightwarbler // Anne
    * Coulson // Kim

    Deelnemers > VOL!
    *1. Tenace // Tamara
    opdr1:

    *2. aestivate // Arne
    opdr1:

    *3. Inermis // Vany > vakantie in de week van 11 augustus
    opdr1:

    *4. Ruskow
    opdr1:

    *5. Preciado // Bell
    opdr1: Ingeleverd

    *6. Capricious // Cheyenne
    opdr1:

    *7. Impressive // Xiana > vakantie van 18 juli t/m 27 juli
    opdr1: Uitstel tot 31 juli

    *8. Cather // Ari
    opdr1:

    *9. Tolkien // Marthe > kamp 13 juli t/m 20 juli
    opdr1:

    *10.Phenomenom // Naomi > vakantie 18 juli tot 27 juli
    opdr1:

    *11. Truefantasy // Milou
    opdr1:

    *13. xLucca // Lucca
    opdr1:

    *14. Hecuba // Britt
    opdr1:

    *15. CottonMoon // Machteld
    opdr1:

    Prijzen
    *Pama en de (toekomstige) juryleden hopen dat jullie voor de eer meedoen, niet voor de prijs.
    *We kiezen zelf drie winnaars uit.
    *De eerste winnaar:
    - max. 3 creaties uitkiezen die Pama promoot
    *De tweede winnaar:
    - max. 2 creaties uitkiezen die Pama promoot
    *De derde winnaar:
    -max. 1 creatie uitkiezen die Pama promoot
    *We zullen ook credits uitgeven als iemand van de juryleden wat credits heeft op dat moment.

    Extra
    *We zullen het enorm respecteren als je naamsveranderingen meldt zodat we het gelijk in de lijst en in de (toekomstige) story kunnen aanpassen. Dankjewel!
    *Vragen mogen altijd gesteld worden, op welke manier dan ook en aan welke jurylid dan ook (:

    Opdracht 1
    In de eerste opdracht is iedereen vrij om iets te schrijven zodat ik alvast een beeld heb over je schrijfstijl. Het maakt mij totaal niet uit waar het over gaat, al geldt de regel die bij elke opdracht geldt hier ook: alleen maar onbekende personen.

    Maximaal woorden: 2000
    Minimaal woorden: 500

    Deadline: 27 juli 00:00
    Deadline uitstel vragen: 26 juli 00:00
    Uitstel tot max 4 dagen na de deadline.


    STORY, NEEM ABO

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 19:11 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou graag al uitstel vragen, want ik moet twee weken werken :)


    Mhm?

    Ik was nightwarbler, mijn beoordelingen zullen ook asap komen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kan jullie trouwens niet beloven dat mijn beoordelingen vandaag nog komen, aangezien ik gisteren tot 01.30 moest werken, vandaag tot 12.00 uur heb geslapen en morgen weer tot 23.00 moet werken. Ik zal proberen mijn beoordelingen daar tussendoor te maken.

    Tevens geef ik nu alvast aan dat ik 11 tot en met 15 augustus zo goed als niet bereikbaar ben vanwege de introductieweek van de universiteit. 25 tot en met 29 augustus help ik bij een spelweek in mijn stad en ben ik dus ook bijna niet bereikbaar.

    @xLucca natuurlijk kan je uitstel krijgen. Bij deze heb je uitstel tot en met 21 augustus, 00:00.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik kom even mijn excuses aanbieden dat mijn beoordelingen er nog niet zijn. Ik heb er nog nauwelijks tijd voor gehad door woensdag en donderdag de hele dag niet thuis te zijn en vandaag en gisteren ziek door te brengen waarbij ik weinig kan doen. Ik ga ze zo snel, en goed, mogelijk afmaken en online zetten. Echter, maandag begint de introductieweek waar ik bij ben en morgen moet ik werken van 11 tot 19 om vervolgens naar mijn nicht in Leiden te gaan om daar de komende dagen te gaan slapen. Het meeste zal dus met mijn mobiel worden gedaan voor ik steeds wegmoet. Dat betekent dat er spelfouten en alles in kunnen zitten (die ik er natuurlijk zo veel mogelijk probeer uit te filteren). Nogmaals sorry!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zou ik uitstel mogen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Zou ik uitstel mogen?

    Natuurlijk. Bij deze tot 21 augustus tot 00:00

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 22:56 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zal ik het nu navragen voor de overname van de wedstrijd? En zo ja, is deze op naam van Maovesa?


    help

    Zou ik uitstel mogen?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Tolkien schreef:
    Zal ik het nu navragen voor de overname van de wedstrijd? En zo ja, is deze op naam van Maovesa?

    Dat is prima en ik denk het...

    Voor iedereen: aangezien er nog steeds geen beoordelingen online staan, krijgen jullie er allemaal een week bij om in te leveren! De nieuwe inleverdatum wordt nu 25 augustus 00:00.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 22:31 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kan ik nog meedoen... of ben ik te laat..


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Kruml schreef:
    Kan ik nog meedoen... of ben ik te laat..

    We zitten al bij opdracht 2, dus je bent te laat, sorry


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HET NIEUWE TOPIC
    Dit topic kan dan ook gesloten worden


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Slotje. (:


    help