• "Een stralende ster uit de hemel"


    Complimentjes
    Peperoni
    Liefste Annemarije,

    Ik zou hier 1001 woorden willen neerschrijven hoe leuk ik je vind maar ergens wil ik dat niet - jaloezie enzo, ik wil niet dat iedereen je hier begint te spammen *wbw*. Je zou het wel waard zijn, maar niemand kan jouw vriendschap aanbidden zoals ik doe. Het spleetje tussen je voorste tanden, je leuke lach, het knorretje als je luid lacht, hoe je met je lip speelt tijdens een video en hoe je telkens vergeet waarover we het hadden, hoe je gewoon jezelf bent en blijft tijdens een video ondanks je moeder of vriendje naast je zit, hoe hard je probeert creatief te zijn gewoon om mij tevreden te stellen, dat je gewoon jezelf bent en blijft wie je bent tijdens een meeting. Because what the fudgecake, we hebben elkaar ondertussen al tweemaal ontmoet. It was a dream. Je offert je slaap op om helemaal naar Eindhoven te komen. Het was werkelijk waar fantastisch je weer te mogen zien. Het zijn de kleine dingen die ik van je apprecieer - het posten op Facebook, het gebruiken van onze foto als je WhatsApp profielfoto, het toegeven van je werkelijke gedachten en gevoelens, je kaartjes en brieven.

    Onze leukste momenten zijn om 11:11. Ofwel stuur jij dan een berichtje, ofwel ik, maar sowieso weet ik dat we op dat kleine moment dagelijks aan elkaar denken. Elke dag heb ik een zekerheid dat we elkaar niet vergeten zijn, dat we niet van elkaar zijn het afdwalen of niet meer geïnteresseerd zouden zijn. Je bent een schat met een serieus groot en warm hart. Je bent gevoelig zonder dat de mensen het meteen (durven) te zien. Je bent een diamant waar ik mijn beide handjes voor mag kussen.

    Ik heb jou leren kennen op een bepaald moment (i know when bc ur a fabulous writer) en... 4 of 5 jaar later ben je nog steeds diezelfde persoon maar toch ben je ook veranderd. (Oh, even een intermezzo: het is zondag 29/10/2017, 11:11 en ik denk aan je. Ik stuurde je net op WhatsApp, hehe.) Je bent minder impulsief maar nog steeds erg enthousiast, je wordt minder snel kwaad en wacht eerder af voordat je oordeelt, je muzieksmaak is verbreed - ik hóú ervan hoe we liedjes met elkaar delen maar nog liever hoe carrot we weer kunnen worden omtrent onze eigen herinneringen rond One Direction. Oh Jezus, wat waren dat tijd, hehe. We moeten elkaar ook niet per se elke dag horen, of 2522152 woorden neerschrijven om er zeker van te zijn dat we er voor elkaar zijn.

    Weet gewoon hoe gelukkig ik ben met onze vriendschap, je bent een ticketje uit de loterij. Je bent uniek en verdient een geweldig leven. Hopelijk zie ik je snel weer, maar ik vertrouw erop dat dat helemaal goed komt. Ik hou van je, naar Drenthe en terug, en nog eens heen en terug, en nog eens heen en terug - en you know the drill now - heen en terug. Je bent één van de beste mensen die in mijn leven is gekomen.

    With love,
    Peperoni/Peperford (:


    Unfocused
    Lieve Annemarije,
    Allereerst wil ik benadrukken hoe on-ge-lofelijk jaloers ik ben op jouw user naam. Ik heb het voorrecht gehad om je drie keer te ontmoeten, waarvan ik elke ontmoeting nog evenveel waardeer. Je bent een geweldige, enthousiaste meid en ik ben nog altijd fan van je schrijfstijl en al je verhalen, ondanks dat je niets meer activeert op Q, jammerlijk genoeg. Geniet van dit speciale topic, helemaal voor jou alleen!
    Liefs, Unfocused.


    Grijze_Krullen
    Hoi Annemarije,

    Mij werd gevraagd of ik een berichtje wilde schrijven voor jou. Maar natuurlijk! We hebben zo lang samen gewerkt als collega's voor Quizlet; je hebt een speciaal plekje in mijn hart. Annemarije, als mensen toch eens wisten hoeveel jij voor Quizlet gedaan hebt. Altijd maar weer verder werken aan projecten, waardoor er uiteindelijk echt iets ten goede veranderde op Quizlet. We hebben ook heel veel overlegt met z'n tweeen, waardoor er een band ontstond tussen ons. Maar ja, die gespreksonderwerpen waren er niet meer toen we beide stopten. Jammer dat we elkaar nu niet meer spreken, maar zo gaan die dingen helaas. Hopelijk kunnen we nog eens bijpraten! Ik hoop dat het ontzettend goed met je gaat en dat je nog heel veel dingen voor elkaar gaat krijgen waar anderen veel aan hebben, net zoals hier op Q!

    Liefs, Emma


    Figures
    Allerliefste Annebabe,

    Ik zal Q eeuwig dankbaar zijn en het jaar 2014 al helemaal. Dat is het jaar dat we begonnen te praten. En het ene gesprekje leidde naar de ander en nu leef ik voor het momenten die we niet in woorden kunnen omschrijven. Je bent echt een geweldige, schattige, dapperste, perfecto vriendin en damn wat ben ik lucky dat ik jou mijn vriendin mag noemen. And may we always be friends. So annebabe, enjoy het spotlight dat bright op je nu gaat schijnen deze week. You really deserve it 💋
    And I love you so much!

    Allerlangste huggie ever,
    Gaily

    Creatie(s) in de kijker
    Voor One Direction fans die van short stories houden, is dit een aanrader. Divide heeft in samenwerking met freestyle een leuke short story over Liam en Zayn geschreven. Veel leesplezier!
    La Ville Lumière - Ziam Palik


    De droom van Liam gaat eindelijk in vervulling wanneer hij met een klassenuitje naar de stad van de liefde gaat. Parijs overdondert hem. De stad boeide hem altijd al en de Eiffeltoren had altijd al iets wat Liam zijn adem kon wegnemen. Vlakbij de Eiffeltoren is er een straatschilder genaamd Zayn. Hij schildert mensen in ruil voor wat geld, zodat hij zijn kleine appartement met moeite kan behouden. Harry haalt Liam over om als aandenken aan Parijs een schilderij van zich te laten schilderen. Liam twijfelt luttele seconden, maar stemt vervolgens wel toe. Zayn's schilderijen kosten veel liefde en aandacht, waardoor er vaak wordt afgesproken tussen de twee zodat hij er verder aan kan werken. Als de week voorbij is, zal Liam weer richting huis gaan. Zal er liefde ontstaan in Parijs? Of is het enige wat eraan overgehouden is een goede vriendschap? En dan nog de belangrijkste vraag: gaat Zayn het avontuur aan om met Liam mee te gaan?


    La Ville Lumière • Stad van het licht


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Ik wil een tuin vol egels

    Fijne week, Annemarije!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2017 - 19:13 ]


    16 - 09 - '17

    Een fijne week! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Fijne week! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fijne week ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Fijne week!

    YES ANNE!


    -

    Ik zie dit like nu pas. Maar I am so happeh right now. Thank you all! (krul)


    Pretty is just a pretty word.