• LIEVE LIEKE, THANK YOU. :Y)


    Our Tinychat ^^


    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12


    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 22:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Latukka schreef:
    Lieke en Demi zijn beide op vakantie, dus mag ik twee verhalen bij gaan houden. HAHAHAHA.


    Haha, drukte xd
    Als je het maar niet vergeet, want anders kan ik Double Standards niet verder lezen, mweh. Hahaha
    Ik wilde het verhaal van jou en Demi ook wel lezen, maar door het onderwerp twijfel ik een beetje. Het is wel heftig.
    c:

    Ik raad jullie dit aan: een mooie story

    Net het nieuwe album van the vamps gedownload. Kan ik er binnekort mooi naar luisteren :Y)

    Padabom. Say hiiiii!


    That is a perfect copy of reality.

    hiiiii!

    AVAN'S ASS.


    Reality's overrated.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Haha, drukte xd
    Als je het maar niet vergeet, want anders kan ik Double Standards niet verder lezen, mweh. Hahaha
    Ik wilde het verhaal van jou en Demi ook wel lezen, maar door het onderwerp twijfel ik een beetje. Het is wel heftig.
    c:


    We heb een stuk of vijf hoofdstukken klaar staan, dus morgen of overmorgen gaat er weer eentje online.
    En ja, snap ik, het is ook wel heftig.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Hij is zo cute. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik word echt gek. In het derde jaar van One Direction, begonnen mensen te klagen over het feit dat ze te beroemd waren dat mensen spamde voor een follow en dat ze alleen maar gemobbed worden. Nu, ben ik fan van 5sos, en zeggen ze nu al precies hetzelfde. Het domste is nog; besef dan verdomme gewoon dat ze beroemd zijn, want ja dat zijn ze. En dat gebeurt bij elkaar celeb. Mensen zijn gewoon jaloers dat ze er zelf niet tussen staan. Het irriteert me echt zo erg.


    Danmarks Dynamite.

    Ik verveel meeeee. :c
    De preek ging over Cillessen en Krul (krul) HAHAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    Ik verveel meeeee. :c
    De preek ging over Cillessen en Krul (krul) HAHAHAHA.


    Preek, huh?


    Danmarks Dynamite.



    Deze film ging ik gisteren dus kijken, leuke film hoor.


    Reality's overrated.

    Latukka schreef:
    Ik word echt gek. In het derde jaar van One Direction, begonnen mensen te klagen over het feit dat ze te beroemd waren dat mensen spamde voor een follow en dat ze alleen maar gemobbed worden. Nu, ben ik fan van 5sos, en zeggen ze nu al precies hetzelfde. Het domste is nog; besef dan verdomme gewoon dat ze beroemd zijn, want ja dat zijn ze. En dat gebeurt bij elkaar celeb. Mensen zijn gewoon jaloers dat ze er zelf niet tussen staan. Het irriteert me echt zo erg.

    Precies. Dat hoort bij beroemd zijn. Als fan is het niet leuk natuurlijk omdat je amper aandacht krijgt, maar het hoort erbij..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Bekijk deze, wauw. (:

    Klik

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:01 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.