• Een tijdje geleden had Ziggo een storing en een paar dagen later weigerde mijn telefoon om verbinding te maken met de wifi. Op werk en op het station doet hij het wel gewoon dus ik snap niet waarom ie zo eigenwijs is om het niet doen als ik thuis ben.

    Ik heb hem al het wifi netwerk laten vergeten en toen opnieuw het wachtwoord ingevoerd. Ik heb mijn mobiel al opnieuw opgestart. Hij is al een paar keer helemaal leeg geweest qua batterij en weer opgeladen. Dus ik door mijn opties heen. Ik heb het al een keer eerder gehad en toen deed hij het ineens na twee weken weer. Stiekem hoopte ik dat het dit keer weer zo zou zijn, maar helaas.

    Dus heeft iemand nog ideeën die ik kan uitproberen?


    Physics is awesome

    Zijn er bij jou thuis meer met dit probleem?
    Het zou evt aan de router kunnen liggen, dus die misschien opnieuw opstarten?


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Zijn er bij jou thuis meer met dit probleem?
    Het zou evt aan de router kunnen liggen, dus die misschien opnieuw opstarten?


    Nee, tijdens de storing heeft de wifi het niet gedaan op de andere appraten, maar daarna deed alles het weer behalve mijn mobiel. Ga even aan mijn vader vragen of ik de router opnieuw mag opstarten.


    Physics is awesome

    Kan aan de router liggen! Ik heb het wel vaker als ziggo een storing heeft. Dan wilt mijn pc of mobiel geen verbinding meer maken met de router.


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat soms helpt is je telefoon even op vliegtuigmodus zetten, dan weer uit en opnieuw verbinden met je WiFi.


    16 - 09 - '17