• Hallo iedereen! Een heel aantal van jullie kennen Pokémon wel, of hebben het ooit gespeeld. Ik speel het momenteel ook en dacht dat het misschien wel handig was om een algemeen topic erover te maken, zodat mensen hier kunnen overleggen wanneer ze vastlopen in hun spel of wanneer ze iets willen delen over het spel dat ze spelen.

    Dus bij deze presenteer ik: HET GROTE POKÉMON TOPIC!



    Als je ook gezellig in de lijst geplaatst wil worden, vermeld dan even: je naam en de pokémon spellen die je hebt. Enjoy :3

    Erieka (Felis) - Pokemon X
    Saar (Mudita) - Ruby, Sapphire, Crystal, Diamond, Soul Silver, White en Pokémon X
    Dirkje (Parachutes) - Platinum, Black 2, Sapphire, Diamond en SoulSilver
    Iris (Lazet) - Red, Gold, Crystal, Diamond, Pearl, Black en White
    Sharon (Yokubo) - Platinum
    Chanou (Requille) - Silver, Gold, Fire Red, Saphire, Emerald, Soulsilver, Diamond, Black, Black 2
    Liesbeth (Airashii) - Yellow, Silver, Ruby en Sapphire, Black en White, White 2 en X, Fire Red en Soul Silver
    Lauren (Grizzly) - Blue, Yellow, Silver, Crystal, Ruby, Emerald, Leaf Green, Diamond, Platinum,White, White 2, Pokemon X
    Lotta (C0BAIN) - Red, Crystal, Diamond, Platinum en SoulSilver
    Kim (Barlliams - Blue, Silver, Sapphire, Leaf Green, Mystery Dungeon: Blue Rescue Team, Pearl, Mystery Dungeon: Explorers of Time, Ranger: Shadows of Almia, SoulSilver en Pokémon Pinball
    Marijn (Squirrelpaw) - Black, White, Heart Gold, Soul Silver, Platinum, Diamond, Pearl, Black 2, White 2 Pokemon Ranger Shadows of Almia, en Guardian Signs
    Nina (Mylintis) - Leaf Green, Emerald, Diamond en Pokémon Pinball
    Ellen - (Lazulis) - Red, Silver, Soul Silver, Pokemon rangers Shadows of Almia, Pokemon Pinball en Pokemon Battle Revolution
    Marijke - (Yayde) - Red, Sapphire/Emerald, Leafgreen, Diamond/Platinum, Heartgold, White, Mystery Dungeon Red Rescue Team, Mystery Dungeon Explorers of the Sky, Pokemon Ranger Shadows of Almia

    Naamwijzigingen doorgeven aub.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 12:35 ]


    26 - 02 - '16

    Ik speel op mijn telefoon en soms op mijn laptop telt dat ook? :'D.. Want dan kan ik je wel een lijstje geven met wat ik speel xd.
    Syll is te arm voor een ds ok..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pokémon gotta catch them all!
    Haha ik heb bijna alle pokemon games en ben ze nog steeds niet moe ;3

    Dus le me is Saar en ik heb: Ruby, Saphire, Crystal, Daimont, soul silver, White, en uiteindelijk ook pokémon X :3

    En ik kan niet wachten tot de nieuwe versie van Ruby en saphire uit zijn


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Count me in! :3
    Dirkje is de naam, ik speel voornamelijk Platinum, maar leen nu Black 2 van m'n broertje en Sapphire van een vriend en daar ben ik nu mee bezig. ^^ Heb ook Diamond gespeeld en SoulSilver, maar Platinum is het spel waarop ik alles verzamel en de meeste Pokémon heb. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik had een illegale op mijn DS, maar die loopt hele tijd vast toen ik verder in het spel kwam meh. Het was wel een oude Pokémon spel. Maar ik vind die eerste generaties Pokémons ook leuker, haha!

    Ik weet alleen nog dat ik mijn "vijand" Gaylord had genoemd hehe

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 22:54 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Pfftt.. Ik heb er echt heel veel haha
    Volgens mij Red, Gold, Crystal, Diamond, Pearl, Black en White ^^
    En ik heet Iris (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Doet me denken aan de kleine Pokémon hype die we ooit gehad hebben. Was leuk! :3 Toen heette ik P1kachu.

    Maar goed, de spellen speel ik niet en heb ik ook nooit gespeeld. Dus daar kan ik niet over mee kletsen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GONNA CATCH THEM ALL....


    POKEMON!!!!!

    Platinum please :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Shuuya schreef:
    Ik speel op mijn telefoon en soms op mijn laptop telt dat ook? :'D.. Want dan kan ik je wel een lijstje geven met wat ik speel xd.
    Syll is te arm voor een ds ok..


    Yup :3

    OT: Ik ga nu alles bijwerken, want het internet lag er net uit.


    26 - 02 - '16

    Rowling schreef:
    Ik had een illegale op mijn DS, maar die loopt hele tijd vast toen ik verder in het spel kwam meh. Het was wel een oude Pokémon spel. Maar ik vind die eerste generaties Pokémons ook leuker, haha!

    Ik weet alleen nog dat ik mijn "vijand" Gaylord had genoemd hehe


    Is het toevallig red, yellow, blue?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 0:02 ]


    26 - 02 - '16

    Ik weet alleen niet precies hoe de spellen die ik heb heetten, maar ik vind het wel cool! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Felis schreef:
    (...)

    Yup :3

    OT: Ik ga nu alles bijwerken, want het internet lag er net uit.

    Oeh in dat geval.

    Crystal, Emerald, Fire Red << op me mobiel
    Black2, White1 << op me laptop

    Op de GBC heb ik Yellow en Crystal gespeeld totdat me broertje bedacht om over mijn save file op te slaan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^ Ik zet het er later op de dag bij. Ik ga zo eerst slapen.


    26 - 02 - '16

    Oeh, count me in.
    Chanou - Silver, Gold, Fire Red, Saphire, Emerald, Soulsilver, Diamond, Black, Black 2.
    En ik speel PokeMMO. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Je mag Diamond en SoulSilver er bij mij ook wel bij zetten, die speel ik immers ook nog. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oke. Ik denk dat ik pas later op de dag dit topic bij kan gaan werken. Ik ben op vakantie en we gaan in de middag naar een zwembad.


    26 - 02 - '16