• Hallo iedereen! Een heel aantal van jullie kennen Pokémon wel, of hebben het ooit gespeeld. Ik speel het momenteel ook en dacht dat het misschien wel handig was om een algemeen topic erover te maken, zodat mensen hier kunnen overleggen wanneer ze vastlopen in hun spel of wanneer ze iets willen delen over het spel dat ze spelen.

    Dus bij deze presenteer ik: HET GROTE POKÉMON TOPIC!



    Als je ook gezellig in de lijst geplaatst wil worden, vermeld dan even: je naam en de pokémon spellen die je hebt. Enjoy :3

    Erieka (Felis) - Pokemon X
    Saar (Mudita) - Ruby, Sapphire, Crystal, Diamond, Soul Silver, White en Pokémon X
    Dirkje (Parachutes) - Platinum, Black 2, Sapphire, Diamond en SoulSilver
    Iris (Lazet) - Red, Gold, Crystal, Diamond, Pearl, Black en White
    Sharon (Yokubo) - Platinum
    Chanou (Requille) - Silver, Gold, Fire Red, Saphire, Emerald, Soulsilver, Diamond, Black, Black 2
    Liesbeth (Airashii) - Yellow, Silver, Ruby en Sapphire, Black en White, White 2 en X, Fire Red en Soul Silver
    Lauren (Grizzly) - Blue, Yellow, Silver, Crystal, Ruby, Emerald, Leaf Green, Diamond, Platinum,White, White 2, Pokemon X
    Lotta (C0BAIN) - Red, Crystal, Diamond, Platinum en SoulSilver
    Kim (Barlliams - Blue, Silver, Sapphire, Leaf Green, Mystery Dungeon: Blue Rescue Team, Pearl, Mystery Dungeon: Explorers of Time, Ranger: Shadows of Almia, SoulSilver en Pokémon Pinball
    Marijn (Squirrelpaw) - Black, White, Heart Gold, Soul Silver, Platinum, Diamond, Pearl, Black 2, White 2 Pokemon Ranger Shadows of Almia, en Guardian Signs
    Nina (Mylintis) - Leaf Green, Emerald, Diamond en Pokémon Pinball
    Ellen - (Lazulis) - Red, Silver, Soul Silver, Pokemon rangers Shadows of Almia, Pokemon Pinball en Pokemon Battle Revolution
    Marijke - (Yayde) - Red, Sapphire/Emerald, Leafgreen, Diamond/Platinum, Heartgold, White, Mystery Dungeon Red Rescue Team, Mystery Dungeon Explorers of the Sky, Pokemon Ranger Shadows of Almia

    Naamwijzigingen doorgeven aub.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 12:35 ]


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Er komt binnenkort een nieuwe pokemon in pokemon x en y. De pokemon zal Diancie heten en een rock/fairy type worden.

    Diancie gaat ook in de zeventiende film komen, genaamd "Diancie and the Cocoon of Destruction", en heeft ook een mega-evolutie. Ik hoop dat de mega-evolutie ook beschikbaar gaat zijn voor X en Y, anders moeten we daarvoor op Omega en Alpha wachten...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Diancie gaat ook in de zeventiende film komen, genaamd "Diancie and the Cocoon of Destruction", en heeft ook een mega-evolutie. Ik hoop dat de mega-evolutie ook beschikbaar gaat zijn voor X en Y, anders moeten we daarvoor op Omega en Alpha wachten...


    Dan komt ook dus de pokémon uit, alleen in Japan. Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan het feit dat die Pokémon dingen alleen in Japan zijn en bijna nooit naar Europa komen.


    26 - 02 - '16

    Mijn topics! Ik heb pokemon black, white, heartgold, soulsilver, platinum, diamond, pearl, black 2, white 2 pokemon ranger Shadows of almia, en Guardian signs


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    Mijn topics! Ik heb pokemon black, white, heartgold, soulsilver, platinum, diamond, pearl, black 2, white 2 pokemon ranger Shadows of almia, en Guardian signs


    Welkom!


    26 - 02 - '16

    Ik voel me hier op mijn plek. :') Ik heb Leaf Green, Emerald, Diamond en Pokémon Pinball geloof ik. Vooral op Pokémon Pinball ben ik dol, de rest heb ik al een tijd niet meer gespeeld.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Ik voel me hier op mijn plek. :') Ik heb Leaf Green, Emerald, Diamond en Pokémon Pinball geloof ik. Vooral op Pokémon Pinball ben ik dol, de rest heb ik al een tijd niet meer gespeeld.


    Welkom in dit topic :3


    26 - 02 - '16

    Voor iedereen met Pokémon X/Y:

    Diancie zal na vandaag een keer uitkomen.


    26 - 02 - '16

    Ik moet helaas eerst een 3DS kopen voordat ik Pokémon X/Y kan spelen.
    Maar door de afleveringen met de Pokémon die in die spellen voorbij komen, ben ik niet erg enthousiast.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb Omega Ruby gepreordered.


    26 - 02 - '16

    M'n username heb ik trouwens van Cumberman naar Barlliams gewijzigd. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lazulis - Ellen - Pokemon: red en zilver voor de gameboy advance, soulsilver, pokemon rangers shadow of alma, pokemon pinbal en pokemon battle revolution voor de wii.

    I like pokemon, wie is jullie favoriete charakter en pokemon?

    Mijne Lyra en Garchomp.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 21:43 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Lazulis - Ellen - Pokemon: red en zilver voor de gameboy advance, soulsilver, pokemon rangers shadow of alma, pokemon pinbal en pokemon battle revolution.

    I like pokemon, wie is jullie favoriete charakter en pokemon?

    Mijne Lyra en Garchomp.


    Ik zal je erbij zetten (:

    Mijn favoriete pokémon zijn: Snorlax, Gengar, Garchomp en Abomasnow. Oh ja en Gardevoir.


    26 - 02 - '16

    Oh wat leuk! Een Pokémon topic, daarvan wist ik het bestaan niet af! Ik speel geen spellen, maar was (en ben, stiekem) zo'n diehard fan van de animatieserie. Het was altijd DE show toen ik kind was.

    Wondertrade is leuk! Ik heb al twee keer een Pikachu gehad ;D


    26 - 02 - '16

    Savannah ^^ en behalve pokemon X en Y heb ik alle pokemon spellen thuis liggen en gespeeld^^. Heb alleen Crystal en Red nooit uit kunnen spelen :(


    We've lived in the shadows for far too long.