• Hallo iedereen! Een heel aantal van jullie kennen Pokémon wel, of hebben het ooit gespeeld. Ik speel het momenteel ook en dacht dat het misschien wel handig was om een algemeen topic erover te maken, zodat mensen hier kunnen overleggen wanneer ze vastlopen in hun spel of wanneer ze iets willen delen over het spel dat ze spelen.

    Dus bij deze presenteer ik: HET GROTE POKÉMON TOPIC!



    Als je ook gezellig in de lijst geplaatst wil worden, vermeld dan even: je naam en de pokémon spellen die je hebt. Enjoy :3

    Erieka (Felis) - Pokemon X
    Saar (Mudita) - Ruby, Sapphire, Crystal, Diamond, Soul Silver, White en Pokémon X
    Dirkje (Parachutes) - Platinum, Black 2, Sapphire, Diamond en SoulSilver
    Iris (Lazet) - Red, Gold, Crystal, Diamond, Pearl, Black en White
    Sharon (Yokubo) - Platinum
    Chanou (Requille) - Silver, Gold, Fire Red, Saphire, Emerald, Soulsilver, Diamond, Black, Black 2
    Liesbeth (Airashii) - Yellow, Silver, Ruby en Sapphire, Black en White, White 2 en X, Fire Red en Soul Silver
    Lauren (Grizzly) - Blue, Yellow, Silver, Crystal, Ruby, Emerald, Leaf Green, Diamond, Platinum,White, White 2, Pokemon X
    Lotta (C0BAIN) - Red, Crystal, Diamond, Platinum en SoulSilver
    Kim (Barlliams - Blue, Silver, Sapphire, Leaf Green, Mystery Dungeon: Blue Rescue Team, Pearl, Mystery Dungeon: Explorers of Time, Ranger: Shadows of Almia, SoulSilver en Pokémon Pinball
    Marijn (Squirrelpaw) - Black, White, Heart Gold, Soul Silver, Platinum, Diamond, Pearl, Black 2, White 2 Pokemon Ranger Shadows of Almia, en Guardian Signs
    Nina (Mylintis) - Leaf Green, Emerald, Diamond en Pokémon Pinball
    Ellen - (Lazulis) - Red, Silver, Soul Silver, Pokemon rangers Shadows of Almia, Pokemon Pinball en Pokemon Battle Revolution
    Marijke - (Yayde) - Red, Sapphire/Emerald, Leafgreen, Diamond/Platinum, Heartgold, White, Mystery Dungeon Red Rescue Team, Mystery Dungeon Explorers of the Sky, Pokemon Ranger Shadows of Almia

    Naamwijzigingen doorgeven aub.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 12:35 ]


    26 - 02 - '16

    Vroeger was ik helemaal gek van de serie, nu vind ik alleen de games nog leuk. Deze heb ik thuis liggen en ook meerdere malen gespeeld:

    Pokemon Red
    Pokemon Sapphire/Emerald
    Pokemon Leafgreen
    Pokemon Diamond/Platinum
    Pokemon Heartgold
    Pokemon White
    Pokemon Mystery Dungeon Red Rescue Team
    Pokemon Mystery Dungeon Explorers of the Sky
    Pokemon Ranger Shadows of Almia

    Bijna van elke generatie wel een spel. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 15:20 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zet jullie er zo even bij. Ik heb het nu even te druk met wondertrade en skype :3


    26 - 02 - '16

    Ik zou Wondertrade echt aanraden aan iedereen!


    26 - 02 - '16

    Inermis schreef:
    Savannah ^^ en behalve pokemon X en Y heb ik alle pokemon spellen thuis liggen en gespeeld^^. Heb alleen Crystal en Red nooit uit kunnen spelen :(


    Zou je even een lijstje kunnen maken van alle spellen die je hebt gespeeld?


    26 - 02 - '16