• Nou waarom kun je users wel blokkeren en mod's niet?Ja dat kan wel,maar dan kunnen ze nog steeds berichten sturen?Mod's kunnen toch net zo lastig zijn als users,of heb ik dat?dus kan daar niet iets aan verandert worden..?


    Lalalalalalalala.

    Ik snap niet waarom iedereen iets heeft tegen de mod's ... Om je waarschuwingen te sturen, nja.. Maar iedereen 'zaagt' op de reclame, dan voeren ze een nieuwe regel in. Dan is het tg maar nrml dat ze je waarschuwingen sturen ook? Zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet. Hebben jullie dan zoveel ruzie's met de mod's ?
    x


    Reaching for something in the distance_

    Haha, makkelijke gezegd dan gedaan. Als beheerder van een site ben je meestal bezig met dingen programmeren. Daarom zijn er meerder mods. En meestal zijn ze niet irritant, want dan waren ze geen mod

    Je kan de Politie in RL toch ook niet blokken? :')
    Hun zijn hier een soort 'politie'*


    *Daarmee bedoel ik de mods, ze moeten hier de vrede houden^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als dat zou kunnen, zou ik zó slim kunnen zijn om elke mod te blokkeren, en daarbij dus geen waarschuwingen meer kunnen ontvangen en alle regels dus kunnen overtreden?XD
    Niet dus.
    x


    ok

    Zoals eerder vermeld in dit topic: Geen goed idee, aangezien we toch waarschuwingen moeten kunnen blijven sturen? Anders wordt het wel érg makkelijk om alle regels te gaan overtreden. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Haha, makkelijke gezegd dan gedaan. Als beheerder van een site ben je meestal bezig met dingen programmeren. Daarom zijn er meerder mods. En meestal zijn ze niet irritant, want dan waren ze geen mod


    Mod's programmeren niet dat doet rutger;]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als dat zou kunnen, zou ik zó slim kunnen zijn om elke mod te blokkeren, en daarbij dus geen waarschuwingen meer kunnen ontvangen en alle regels dus kunnen overtreden?XD
    Niet dus.
    x


    Als ik de mod's niet leuk enzo zou vinden zou ik dat ook doen ^^
    Maar heb er totaal geen reden voor , tegen de helft heb ik nooit gesproken enja de andere helft is cool ^^ of valt wel mee xD

    Waarom zou je? Ik zou het enorm vervelend vinden als er ineens geen regels meer zouden gelden. Alles zou dan zo warrig en ongeorganiseerd zijn.


    I recycle my thoughts.

    waarom wil je eigenlijk mod's blokken, om geen waarschuwingen meer te krijgen? Jah zo zou het makkelijk zijn hé

    Inderdaad.


    I recycle my thoughts.

    Wat is je probleem?


    -

    Moderators moeten je echt steeds kunnen bereiken, net als wat Monkeyball zegt, ben je bang om (weer) gebant te worden ofzo?


    -

    En als je er dan nog zo gek van wordt, praat dan gewoon niet met ze!


    -

    Inderdaad. Als je zo de pik hebt op alle moderators in het algemeen, negeer ze. Als jij vindt dat jouw ban/waarschuwing onterecht was moet je vooral doorgaan met je dingen. Maar uiteindelijk zal te toch merken dat het niet kan en dat je bans/waarschuwingen terecht waren. Ik bedoel, je krijgt ze niet voor niets.
    (Ik bedoel dit naar iedereen in het algemeen op 't forum)


    I recycle my thoughts.

    ik weet da ni , keb ng niemand geblokt

    x3