• 2300, de wereld is sinds een paar jaar helemaal verandert. Er zijn weinig mensen meer, maar de enkele mensen die nog overblijven werken als slaven voor de weerwolven. De weerwolven hebben de wereld overgenomen. Niet alleen over een land maar over heel onze planeet !Het enige wat hun in de weg staat zijn de vampiers ! Zij proberen hun al enkele jaren uit te schakelen. Ook al zijn het dodelijke wezens, is dat niet de makkelijkste opdracht! Want sommige weerwolven verhuren hun slaaf tegen een vreselijke dood! Wie wint deze strijd nu tussen de vampiers en de weerwolven? Worden de slaven wel goed behandeld? Zal de wereld dit nog lang kunnen volhouden? Wat nu als je één van die slaven bent? Hoe voelt het om elk moment in gevaar te zijn? Wat als je verhuurt wordt aan een groepje vampiers die niets goed van plan zijn?


    Regels
    * er moeten minimaal 200 woorden staan
    * er moeten ongeveer zoveel vrouwelijke als mannelijke wezens zijn
    * Je mag maximum 3 personnages maken
    * Bestuur alleen je eigen personnages
    * Geen perfecte personnages
    * Maak niet 2 keer dezelfde persoon (dus mensen die heel hard op elkaar lijken)
    * Weerwolven zien eruit als normale mensen alleen als ze zich veranderen, ze hebben ook dezelfde emotie's en gevoelens als mensen
    * Vampiers hebben een hele blanke huid en voor de rest zien ze eruit net als mensen
    * reserveringen blijven 48 uur (2 dagen)


    Het invullijstje
    Naam:
    Voornaam:
    Leeftijd: (bij vampiers tussen 300-1000 jaar, bij weerwolven tussen 16-30 jaar en bij de slaven tussen 16-30 jaar)
    Geslacht:
    Soort:
    Uiterlijk beschrijving en/of foto:
    Karakter:
    Slaaf van/ meester van: (alleen bij slaven en weerwolven)


    Rollen:
    Weerwolven:
    - Luna Woods- MoonEye 1,3 Meesteres van Lilly
    - Ysabeau de Clermont- DarkAng3l 1,5 Meesteres van Diego
    -Lucy Jans-ArianatorXx 1,6 Meesteres van Brian
    -Bella De Vain-LikeStars 1,7 Meesteres van Rose

    - Adam Messner- Briar 1,2 Meester van onbekend: hier is haar foto want ze staat niet in het topic ;)


    -Matthew de Clermont (Alpha !)- DarkAng3l1,5 Meester van Alicia
    - Gereserveerd- aestivate
    -

    En nog ...
    Mensen (slaven)
    - Alicia Enderfreet- ArianatorXx 1,1 slaaf van Matthew
    -Maybell 'River' Kingsley - Briar 1,1 slaaf van onbekend :hier is haar foto want ze staat niet in het topic ;)


    - Rose melay - Mevalina 1,3 slaaf van Bella
    -Lilly Ann Brooklins -GrowStronger 1.4 slaaf van Luna

    - Diego Morti- MoonLights1,5 slaaf van Ysabeau
    - Brian Ougreat -LikeStars 1,7 Slaaf van Lucy
    -Gereserveerd-aestivate
    -

    En nog ...
    Vampiers
    -Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson- MoonEye 1,1
    -Anna Clairson-MoonLights 1,6
    -


    - Jackson Dovestay- GrowStronger 1,4
    -
    -

    Begin maar ! ;)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164483Praattopic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164592Speeltopic
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 16:51 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik heb op pagina één twee personages gereserveerd, maar volgens mij is dat over het hoofd gezien. Ik ben ook gewoon ongeduldig hoor.

    GrowStronger schreef:
    Ik heb op pagina één twee personages gereserveerd, maar volgens mij is dat over het hoofd gezien. Ik ben ook gewoon ongeduldig hoor.

    Ow sorry ! Ik had het nt gezien :/ ik zet je erbij :)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    (...)
    Ow sorry ! Ik had het nt gezien :/ ik zet je erbij :)


    Oké, bedankt.

    GrowStronger schreef:
    (...)

    Oké, bedankt.


    ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Naam:
    Lilly Ann Brooklins
    Voornaam:
    Lilly
    Leeftijd:
    17, ze verjaart op 28 Mei
    Geslacht:
    Vrouw
    Soort:
    Slaaf
    Uiterlijk beschrijving en/of foto:


    Karakter:
    Lily is een beetje eigenwijs en aardig meisje. In haar kinderjaren was ze erg vrolijk en grappig, maar naarmate de jaren verstreken werd ze anders. Dat kwam vooral doordat de wereld er voor de mens niet zo aantrekkelijk meer uitzag. Ze heeft geleerd om harder te worden en niet zo naief te zijn als ze vroeger was. Hetgene wat ze het liefst wilt is vrijheid, maar die vrijheid zal nog lang moeten wachten. Ze heeft dan wel geleerd om niet zo'n flapuit te zijn, maar toch is ze koppiger dan goed voor haar is. Ze kan beter gewoon doen wat haar gezegd wordt, maar soms kan Lily het niet laten om er tegenin te gaan, wat best wel gevaarlijk voor haar kan zijn.
    Slaaf van:
    Luna Woods

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 11:32 ]

    MoonEye schreef:
    Naam:
    Luna Woods
    Voornaam:
    Luna
    Leeftijd:
    17
    Geslacht:
    Vrouw
    Soort:
    Weerwolf
    Uiterlijk beschrijving en/of foto:


    Blauw/groene ogen, een kleine neus, mooie, lichte en volle lippen, een dikke bos bruin haar wat aan de bovenkant wat lichter is, ze is 1,71 lang, haar kledingstijl is simpel, snel en modern, ze draagt vaak Mascara en eyeliner. Als wolf zijn haar ogen groen/geel, een mooie zwarte neus en grote oren. Haar vacht is zwart, bruin en vanille
    Karakter:
    Luna niet bepaalt een aardig type helemaal niet aardig zelfs tegen niemand ze trekt altijd haar mond open, heeft altijd een tegenwoord, wil altijd gelijk hebben, wil altijd de beste zijn en ze wil altijd haar zin hebben! Luna kan ook ERG boos worden niet normaal boos maar erg boos zo boos dat ze je wil vermoorden zo is het bijna met haar broer gebeurt! Luna heeft een broer daar heeft ze altijd een tegenwoord op en haar broer op haar het liep een keer zo uit de hand dat Luna haar broer bijna had vermoord waar haar broer nu is weet niemand. Als ze haar zin krijgt kan ze wel lief zijn maar dat is dan wel het minimale.
    Meester van:
    ?


    Ik zoek een slaaf!


    A horse of course

    ^ Lilly wilt je slaaf wel zijn

    GrowStronger schreef:
    ^ Lilly wilt je slaaf wel zijn

    Oke


    A horse of course

    Naam:
    Jackson Dovestay
    Voornaam:
    Jackson
    Leeftijd:
    486 jaar oud.
    Geslacht:
    Man
    Soort:
    Vampier
    Uiterlijk beschrijving en/of foto:


    Jackson heeft kort haar wat al snel door elkaar zit als het gaat waaien. Zijn ogen zijn grijs, maar worden steeds donkerder in de loop van de jaren. Hij kijkt altijd een beetje nors en is net iets langer dan de gemiddelde vampier. Zijn kledingstijl is ietwat simpel. Hij voelt zich het best met een gewoon zwart t-shirt aan.
    Karakter:
    Jackson is een beetje stil en trekt zich vaak op de achtergrond, maar zijn ogen lijken te zeggen wat hij duidelijk wilt maken. Hij kan erg intimiderend overkomen. Als je niet aan zijn verwachting voldoet is het niet zo dat hij boos wordt en gaat schreeuwen, maar dan praat hij juist extra langzaam en op een zacht tempo waarin je zijn verachting aan je kan horen. Dat wil niemand meemaken. Hij komt vaak over alsof hij iedereen te min vind om bij hem in de buurt te mogen zijn en hij heeft niet graag vrienden. Dat maakt je alleen maar zwakker, vind hij. Vroeger had hij wat vrienden en toen was hij ook iets losser en lachte hij wel eens, maar die zijn vermoord en sindsdien doet hij niets anders dan grommig kijken en de baas willen spelen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 11:31 ]

    MoonEye schreef:
    (...)
    Oke


    Is Lilly de slaaf van Luna dan?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Kan ik een mannelijke en een vrouwelijke wolf reserveren?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    Kan ik een mannelijke en een vrouwelijke wolf reserveren?


    Ja!


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    (...)

    Is Lilly de slaaf van Luna dan?


    Voor zover ik weet wel ja.

    GrowStronger schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet wel ja.


    Oké ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik zoek nog een meester voor Rose?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring